Gå til innhold

Vet dere hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt rastløs nesten hele tiden..

Så elsker jeg jentekvelder med overnatting og babling..

Jeg elsker også snus:p

Fortell litt om dere selv da:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Jeg er avhengig av brus

Jeg biter negler, ofte så langt ned at jeg har problemer å bruke henda etterpå pga smerter. Har prøvd å slutte i mange år, men klarer ikke :/

Jeg er lat

Elsker mannen og barnet mitt

Skrevet

Jeg elsker mat..

Jeg elsker også jentekvelder :D Og shopping.

Jeg hater løgnere.

Har forandret meg veldig masse på de 11 årene jeg har kjent samboeren, og jeg blir flau noen ganger når han minner meg på at jeg har ment helt omvent av ting tidligere :P

23. desember og sommerferien er det beste med hele året :D

Jeg synes jeg har gjort en bedre mammajobb for sønnen vår, enn for dattera vår :/

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg lever med smerter 90% av tiden, men er alltid blid og positiv utad.

Er TV-slave.

Utadvendt og glad i mennesker, men hvis noen gir meg komplimenter så blir jeg alltid utilpass.

Skrevet

- Jeg bare digger livet jeg har, hjemmeværende med fire barn.

- Har fullstendig roen over meg, motsatt av hva jeg hadde når jeg var ung.

- Jeg elsker shopping, og har et veldig høyt shoppingbudsjett, er på shopping minst en gang i uka. Den store lidenskapen er klær til hele familien.

- Jeg er kristen og veldig konservativ på enkelte områder, men utad er det ingen som merker noe til det. Det overrasker nye bekjentskap

- Jeg har et veldig sunt kosthold, men av og til kan jeg trøkke i meg store mengder sjokolade. Noen som bare frister når jeg er alene hjemme.

- Jeg finner på mye tøys, liker å spille mannen et puss. Det er alltid han som får gjennomgå.

Skrevet

Jeg er egentlig enten utbrent eller deprimert. Dritt lei det livet jeg lever og samtidlig så har jeg ikke ork til å gjøre noe med annet enn å surve til meg selv.

Jeg har drittdårlig selvtillit og ser kunn det jeg kan gjøre bedre.

Jeg har fornærmet nesten hele familien min og klarer faktisk ikke å skjønne hva som har fornærmet dem, så jeg later som jeg ikke bryr meg.

Alle tror forøvrig at jeg er blid, utadvent og fornøyd med meg selv og livet... Så nå vet dere det!

Anonym poster: 585133a48f4916682c7fe28f475b63f0

Skrevet

Elsker å lese nyheter på nettet

Lesehest

Blir rastløs når jeg ikke holder på med minst to ting samtidig

Liker ikke rar mat

Skrevet

Glemte å si at jeg er så nysgjerrig at jeg er vanskelig å leve med:p Hehe!

Jeg kan også være litt vell ærlig, men aldri ment vondt:)

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Jeg har støv på hjernen, og jiff mopp er en av mine beste venner.

Jeg er avgengig av sjokolade.

Jeg hater svarte sko :P

Og jeg går ikke til postkassen uten å ha stelt meg :P

Skrevet

Jeg er veldig glad i å sitte i sofaen og kose meg med noe godt, men også veldig glad i å trene. Dermed holder jeg meg slank og fin selv om jeg propper i meg en del godis og sjokolade. :)

Liker godt å ta meg en fest og da danser jeg gjerne hele natten lang. :P

Jeg elsker interiør og kunne nok byttet ut pynt og puter hver eneste uke.

Jeg elsker mannen min og kjenner fortsatt at det kribler i magen når jeg ser på han. Vi har vært sammen i mange, mange år. :) 

Skrevet

Jeg lever opp til og mener bestemt at jeg skal klare å ha unger og gå på skole samtidig, og det gjør jeg..

Men må inrømme at det er hardt, og liker ikke alltid å innrømme det ovenfor andre.

Jeg smugspiser sjokkolade ivertfall 2 ganger i uka ;P

Min største drøm i livet har vert og er å få være med på en konsert med Hanson! Blodfan since the first day *rødme* Men de er utrooolig kjekke nå da når de er voksne :) Enda bedre hadde det vert å få møte dem, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, og jeg er 26 år, haha.. jaja.. sånn kan det gå

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Pepsi max er min store synd

Jeg sliter med å sove, så jeg kan fint komme på å stå opp og støvsuge midt på natta..

Jeg kan nesten ikke å gå i høye heler :-p

Har ikke noe god selvtillit..

Føler meg til tider helt ubrukelig, da jeg av og til mister all funksjon i armer og ben..

Jeg synes festing medhøyt alkohol inntak er kjedelig :-o

Skrevet

Jeg er altfor glad i mat og sjokolade. Noe som gjør utslag på vekta. Men, jeg er for lat til å trene.

Jeg ser mye på TV.

Jeg bekymrer meg for alt og tar ofte sorgene på forskudd.

Kunne godt vært mindre hissig.

Skrevet

Jeg kan synge "rett fra bladet".

Ingen vet hvordan min naturlige hårfarge ser ut, inkludert meg selv.

Jeg må egentlig bruke briller, men vil ikke.

Jeg kan ikke presse bukser, men er en rev på å stryke bunadskjorter.

Skrevet

Jeg er nyhetsavhengig, elsker sport nesten alle former for sport bortsett fra cricket. Hadde en kjæreste som spilte det og var så kjedelig å se på at jeg gikk midt i en kamp (kampen varte 3 dager dog ikke sammenhengende). Jeg er ikke lidenskapelig opptatt av noen idrett men bare elsker det.

Har veldig opp og ned selvtillit, er lei alle vennene mine for de har så komplett forskjellige meninger enn meg, når det kommer til nesten alt. Vi har kanskje vokst fra hverandre litt.

Trøstespiser litt

Tenker alfor mye på hvordan jeg skal forklare at bf ikke ville ha noe med barnet vårt å gjøre..tenker på det hele tiden og det er slitsomt.

Var veldig glad i jentekvelder helt til alle skulle komme hit hele tiden...

Skrevet

Pepsi max er min store synd

Jeg sliter med å sove, så jeg kan fint komme på å stå opp og støvsuge midt på natta..

Jeg kan nesten ikke å gå i høye heler :-p

Har ikke noe god selvtillit..

Føler meg til tider helt ubrukelig, da jeg av og til mister all funksjon i armer og ben..

Jeg synes festing medhøyt alkohol inntak er kjedelig :-o

Jeg synes du ser fryktelig hyggelig ut, Barn og engler!

(Og ellers er det ingenting om meg som trengs å fortelles.)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg synes du ser fryktelig hyggelig ut, Barn og engler!

(Og ellers er det ingenting om meg som trengs å fortelles.)

Takk luten :)

Skrevet

Eg les nyhender på text-tv. Det er HEILT sant!

Skrevet (endret)

Jeg elsker mannen min!

Jeg elsker jentene mine!

Jeg elsker mat!

Jeg elsker cola og sjokolade!

Jeg trener (vanligvis) men blir tidenes lateste når jeg er gravid! (kan ha noe med kvalme, ubehag og bekkenløsning å gjøre).

Jeg elsker interiør og elsker å ha rent hus, men hater å rydde og vaske, så har fått vaskedame til den jobben!

Jeg hater shopping, og shopper derfor bare på nett!

Jeg har god selvtillit når det kommer til familie og venner, men har skikkelig dårlig selvtillit og liten tro på meg selv i jobbsammenheng- selv om jeg er utdannet ingeniør og har god jobb (Kanskje det har med min blonde hårfarge og redd for stempelet å gjøre??)

Jeg drikker sjelden (lenger), men når jeg først tar en fest, så ender jeg stort sett opp med å være førstemann på dansegulvet- eller på bordet for den saks skyld!

Jeg danser salsa og Boogie woogie, men har hatt en "pause" på noen år nå ;)

Endret av Ms.Smith
Skrevet

Jeg er sjokoladeavhengig. ;)

Skrevet

Jeg kommer alltid for sent til ting, men grunnen til det er ikke at jeg er treig som alle tror, jeg er klar i god tid, men den tiden mellom der jeg skulle ha dratt og når jeg faktisk drar nytes i selskap med meg selv ;-)

Jeg smugrøyker. Men ikke så ofte da. Og jeg liker det.

Jeg synes at jeg må være verdens heldigste som har fått en SÅ perfekt sønn.

Drømmer om et lite hus ved sjøen selv om jeg snakker varmt om bylivet.

Går kun i ullsokker.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Eg les nyhender på text-tv. Det er HEILT sant!

Det gjør jeg også, kan lett sitte en timestidå bla frem nyheter på text-tv, mens jeg synes det er kjederlig å se på nyheter på tv'n :-p hehe

Skrevet

Jeg elsker å spille skytespill på xbox.

Jeg er veldg glad i å feste, og er ute med jentene ofte.

Jeg angrer på tattoveringene jeg tok da jeg var 18 (synes ikke det er så dtilig med tribaler lenger!!)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Jeg er lat. Men stresser samtidig veldig mye og ofte.

Snill.

Distre (finner ikke den durten som skal være over e'en).

Surrete.

Sterk faglig (believe it or not o_O).

Elsker krimserier og sånt, men ser aldri på det.

Savner noen nære venninner som kan ta av litt for hjemlengselen.

Og jeg er smelt på tjukka :P

Endret av UndrendeUllteppe
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

fortell litt om meg ja, hva er det dere ikke vet..

Jeg er i midten av 3 brødre og veldig preget av det så jeg elsker å omgås menn og har verdens beste kompisgjeng jeg får være med i selv på guttekvelder:P

Jeg kan mer enn det som er nødvendig og kunne og te og kaffe og vet nøyaktig hvilken kaffe som passer til hva og hvilken funksjon hver te type har.

Jeg danser ofte alene på byen. jeg får angst av sånn "sxy jente dans" Så jeg danser som regel det jeg kan som er macarena, YMCA, night fever eller veldig melankolske bevegelser. Alle ser rart på meg, men gjøre det med god nok selvtillig blir folk med.

Jeg spiser biffen min gjennomstekt tilnærmet grå!

Jeg elsker sjokolade.

Har super arbeidsmoral, men grusomt dårlig skolelyst.

Er familiens sorte får i form av at jeg alltid går min egen vei.

Syntes singellivet og mammalivet kan kombineres helt utmerket og er glad jeg ikke er sammen med pappaen slik at jeg har faste dager barnefri og forholde meg til. Jeg har et stort behovfor å bare være Julie selvom jeg elsker å være mamma også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...