Gå til innhold

Skravletråd for julimammaer 2013 :)

<3 StørsteØnske <3

Anbefalte innlegg

jeg var på ul når jeg var 9+1... da var alt i orden.. skal ikke på flere ul før ord.ul nå.. så blir lang vente tid. men som ul legen sa, så taler jo statestikken for at alt skal gå bra når man så et bankende hjerte.. må prøve å ikke tenke for mye :)

Jeg merker ikke noe av graviditeten i det heletatt nå, bare ømme brystvorter. Ellers er det ingen ligamentsmerter som det har vært før heller.. Har du det sånn også? Var på ul i uke 9 og fikk se pokemon, og alt var bra.

Så satser på at alt er bra der inne jeg. Men jeg har jo litt tanker i bakhodet fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

merker så og si ingenting. var litt støl nederst i magen et par dager.. og stikker når jeg nyser... men ikke ømme pupper, eller noe av det.. men har endelig hørt knerten med doppler da. så slapper litt mer av nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke stort jeg heller, men var på ul på onsdag 13 uker og alt så ut til å være i orden:)

Har litt lyst på doper altså...

Hvor lang tid har det gått fra legen har søkt fødeplass for dere til dere har fått innkalling til ul i posten?

Venter i spenning på ul-datoen, blir noe å se frem til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått noen ul dato enda, men skal til legen på mandag så regner med han sender papirene da.. (trodde han gjorde det når jeg var der sist) men det sies at fra legen sender inn papirene, så går det kanskje en uke.. så spennt på om jeg vet ul dato om en ukes tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul 14 februar:) gleder meg, men var jo i forige uke, så vet at alt er bra inni der, og i dag kjente jeg de første sikre bevegelsene fra mini, 13+4:) hærlig, ikke tvil om hva det var, kjenner igjen følelsen fra sist, tre bittesmå dunk som om noen dyttet så vidt borti meg innvendig, minnet veldig om bobler som sprakk, men tre ganger på samme plass og en kynner etterpå som bekreftet at livmora lå akkurat der:) gleder meg til de blir sterkere etter hvert, men godt å kjenne livstegn!

Nå er nyheten ute hos ledelsen på jobb også, noe som er godt. De var veldig villige til å tilrettelegge etter hvert, heldigvis, for bekkenet gikk i full streik etter et av morgenstellene i går, så bør nok unngå de tyngste brukerne fremover hvis jeg skal holde meg gangfør gjennom svangerskapet. Kjedelig, men vil jo gjerne fungere så lenge som mulig på jobb, og da vet jeg fra sist svangerskap at det ikke er noe sjakktrekk å pushe bekkenet for langt heller...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så usikker om det er liv jg kjenner, eller hva det er. På onsdag, kjente jeg akkurat som om noe strøk forsiktig på innsiden. Men bare en gang, i dag har jeg kjent det på samme plass akkurat likt to ganger.

Har to i magen min, og tvilling to vet jeg at jeg ikke kjente noe fra da den ligger høyere opp, mens tvilling 1 ligger lavere og det er der jeg kjente det.

hmm merkelig dette. Er bare 14+2 i dag. Men sååååå spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har virkelig følt at jeg har kjent noe, men men. Fantastisk kjappe på Bærum med å respondere på legens søknad. I går søkte legen og i dag lå brev med ul- innkalling i postkassen. Ord ul 19. Februar dvs at jeg er 18+5 på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har termin 15.juli. Skal på UL 15/2 - gleder oss veldig. Vi var på UL i desember også - kjempestas å se Nurket vårt sprette rundt på skjermen og, i følge gynekologen, ha "danseforestilling".

Jeg har hatt følt meg gravid siden unnfangelsen og magen poppet frem kjempefort. Måtte ut og shoppe nye jeans etter bare noen få uker :) Kvalmen har heldigvis gitt seg nå, men er skikkelig et dovendyr om dagen også har jeg helt dilla på kefirmelk, prim, brunost, is (ikke bra) og youghurt naturell. Registrerer en del bevegelser fra Nurket på kvelden og natten. Kjennes ut som jeg har en liten gullfisk i magen som kiler meg med halen sin. Gleder meg til å bli mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...