Gå til innhold

Kan jeg få valium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt noen å øvelseskjøre med jeg også, å holde på med det med mannen innebærer den sikre skilsmisse, så det er like uaktuelt som å skru opp Ikeamøbler sammen..

Ja, kjøre med egne barn er helt på grensen, men kjøre med kjæreste/ektefelle er bare egnet til å sende krim- og skilsmissestatistikken til himmels.

He he he he...signerer herfra og til valiumdepoet!

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Oh no, kommer til å ha mareritt frem til 18 års dagen til junior etter beskrivelsen i HI...

Kjenner at det får bli mannens jobb, hvis ikke kommer jeg til å måtte ha jevnlig tilførsel av Sobril eller Valium ^_^

Skrevet

Skulle hatt noen å øvelseskjøre med jeg også, å holde på med det med mannen innebærer den sikre skilsmisse, så det er like uaktuelt som å skru opp Ikeamøbler sammen..

Ja, kjøre med egne barn er helt på grensen, men kjøre med kjæreste/ektefelle er bare egnet til å sende krim- og skilsmissestatistikken til himmels.

Så litt på siden nå, men dere anbefaler altså ikke at mr.moore skal øvelseskjøre med meg?

Vi tente ha det som onsdags date vi. Er ikke det lurt altså?

Det blir sikkert kjempekoselig. Ser det for meg her: duuuuu, du er kjeeempe flink til å kjøre,men det er bittelitt viktig at du overholder vikeplikten. Masse nussesussenusse. Hehe ;-)

Skrevet

Og ja du fortjener minst en halv pakke valium eller 1 fl Amarone etter en runde øvelseskjøring.

Før, beibi. Før.
Skrevet

Og ja du fortjener minst en halv pakke valium eller 1 fl Amarone etter en runde øvelseskjøring.

Før, beibi. Før.

Ta valiumen før og amaronen etterpå.

Lån bort poden til gubben min, han er den fødte kjørelærer. Rolig og behagelig og lar seg ikke hisse opp. Meg derimot, da hadde poden trengt valium.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Men forresten så gjorde jeg det som nyforelska attenåring, og det gikk til helvete - ikke med forholdet, men med kjøringa. Det er noe med å være så klønete med noe den andre kan så godt - det er ikke ålreit når det er en ting du egentlig ikke bare kan si "vet du hva, jeg tror ikke jeg skal gjøre dette her, så vi slutter nå, så kan heller du gjøre dette for det er ikke for meg", det er altså ikke som å være en som baker og en som ikke baker fordi den ikke liker det eller er særlig komfortabel med det - kjøring SKAL du lære, du skal ikke være avhengig av en annen på noe som er så viktig. Jeg kutta bare ut hele kjøringa i evigheter pga en simpel men umiulig bakkestart - type "rive opp døra, hive bilnøklene til helsike og brøle" - men det var ikke nødvendig for meg på den tida, bodde jo sentralt og trengte ikke kjøre noe sted.

Oi hmm, ba vi får gi det et forsøk da. Han er så sinnsykt avslappet og spurte om jeg ville kjøre veien til Risør forrige helgen "Jamen Julie det er jo bare å kjøre det, motorvei er fint å begynne med, det får jo rett frem"

Han er fremdeles i den boblen der jeg er perfekt, så det kan gå frem til den brister, noe den muligens gjør etter ett par turer på veien :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...