Gå til innhold

Hvor mange ganger per natt tisser din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen ganger. Det er unormalt, og han burde gå til legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Jeg derimot er ofte oppe både 1 og 2 ganger. Mer uvanlig at jeg ikke er oppe faktisk :P

Skrevet

Som oftes sover han rundt, men må han opp og trøste lille gutt, går han på do.

Skrevet

Interessant at det er så mange som har det sånn.

Min mann har i alle år flydd 2-3 ganger på do hver natt. Bortsett fra de siste 2 nettene(!) *Bankibordet*

Har flere ganger påpekt at det ikke er normalt og at han burde sjekke det. Han er jo en typisk mann og gidder ikke gå til legen for det. Han mener det er normalt for han for det har alltid (ihvertfall veldig lenge) vært sånn..

eneste han vekker er meg for han tråkker over meg i senga hver gang. Nå er det meg som flyr oftest, men han våkner når jeg er oppe og da må han selv.

Han har forresten hatt det sånn i hele 20 årene. er det normalt med prostata problemer når man er så ung?

Anonym poster: 4cb9931e403adffc63193147ad900e0a

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Ingen. Var en periode han våknet hver natt, da hadde han stort sett drukket masse

Skrevet

Hmm... Interessant lesning. Min pappa er nemlig oppe og tisser 6-8(!!) ganger hver natt. Han har alltid gjort det, og jeg tror han har sjekket dette hos legen for mange år siden. Da fant de ingenting.

Men.. Nå har han jo legeskrekk også da, så jeg er ikke overbevist om at han fortalte det heelt som det var hos legen. hehe..

Uansett... Kan dette med prostataen være farlig?

Skrevet

Vi tisser ikke om natta:-) ikke engang i mine tre graviditeter har jeg stått opp for å tisse...

Anonym poster: b4144c323577db600ce4823fcfc1a2cc

Skrevet

vanligvis ingen.

Skrevet

Fy faen! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Anonym poster: 4149a55f85af477af79431a229aaef79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...