Gå til innhold

Hvor mange ganger per natt tisser din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal. Gang nummer to i natt. Og bare mamma er god nok når det skal roes ned ette at elefanten har trampet i trappa. Det blir to ganger til i natt. :(

Anonym poster: d7f0780a27ac2177a3509ca02555555c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen, han sover natten igjennom, jeg må 1-2 ganger,

Anonym poster: 49aa47684e154adb894d13f0716bf27d

Skrevet

Han jobber heldigvis borte ca 50% av tiden, når han er hjemme med meg tisser han da for heite ikke om natta, siden jeg holder ha våken hele natten ;)

Skrevet

Kanskje han burde gå og sjekke prostaten. Det der er ikke normalt .... Om han ikke drikker noen liter rett får han legger seg.

Skrevet

Det kan jo også være sukkersyke.

Anonym poster: 66093552e13f665947d7508b56be9697

Skrevet

Mannen ingen, æ mange ;-) men e stille så ikke ungan våkne :-)

Skrevet

En eller to ganger, men bare hvis noe har vekket han. Han drikker alltid et glass vann rett før han legger seg. Dum uvane.

Skrevet

Ingen ganger. Jeg sover ekstremt lett, så det hadde faktisk vært litt katastrofe hvis han skulle flydd på do flere ganger hver natt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Av og til må han opp en tur, da er blodsukkeret alltid for høyt, så han står opp. går på do, drikker 1-2 glass med vann, tar insulin også sover han til morgenen igjen, men da bærer det rett på do :-p

HI: Har han sjekket seg for diabetes? Samboeren min ble utredet for det da han plutselig måtte på do alt fra 2-5 ganger pr natt! Han har diabetes type1

Skrevet

Ingen. Enig med de som nevner at det kan være lurt at han blir sjekket for diabetes eventuelt sjekke prostata, dersom han ikke har diabetes.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Også må det jo være mulig å forklare ham at minsten våkner når han bråker så?

Skrevet

Ingen.

Høres ikke helt normalt ut å måtte tisse 2 ganger om natta... har han snakket med fastlegen om det?

Hvis han må opp å tisse, så må det da være mulig å gjøre det stille og hvis babyen våkner ville jeg sagt at han må roe henne/ham igjen...

Skrevet

Avogtil ingen,avogtil både 1 og 2 og 3 ganger.. Kommer an på mengden væske han har fått i seg de siste 2 timene før han kommer til sengs :)

Skrevet

Sjeldent det skjer. Men da bare 1 gang. Vanligvis sover han natta igjennom. Jeg derimot er oppe opptil 5 ganger på ei natt. :-/. Men han sover så tungt at han merker 0 av det uansett.

Skrevet

Så mye nocturi (natturin) er unormalt.

Det kan komme av f.eks en hjertelidelse, diabetes eller prostatabesvær.

Tisser han sjelden på dagen og mye på natta så er det veldig alvorlig!

Jag ham til legen!

Anonym poster: 03447ef88d83baa0f8d3f911d049f26b

Skrevet

Sjelden han er oppe, men av og til en gang.

Jeg er oppe en til fem ganger pr.natt.

Jeg er blitt sjekket for diabetes flere ganger(har ikke det), har heller ikke hjertelidelse og i alle fall ikke prostatabesvær :)

Skrevet

Han er bare på do om han allerede er oppe med en av ungene.

Skrevet

Ingen. Gravide meg, derimot...

Skrevet

Friske voksne mennesker skal ikke trenge tisse om natta, da produserer vi mindre urin enn om dagen så vi kan sove.

Men det er jo de som har overaktiv blære, prostataproblemer, diabetes eller rett og slett drikker altfor mye siste par timene før sengetid da, ville uansett fått sjekket om det er noe galt.

Mannen min sover hele natta, men om han vekkes av et eller annet går han å tisser. Han vekker selvfølgelig ikke ungene selv om han må på do, voksne mannen klarer heldigvis å være stille...

Anonym poster: 0477fd15a78a1ea24f40470e30c2d12f

Skrevet

En til to ganger pr natt, tror jeg, men siden det ikke er min business, så våkner jeg heller ikke. Det gjør ikke ungene heller.

For min mann er det nok dessverre litt prostataplager som er årsaken til nattetissing.

Anonym poster: d06a4320f1deaac457cb1d6abc667a2e

Anonym poster: d06a4320f1deaac457cb1d6abc667a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...