Cat.68 Skrevet 8. november 2012 #26 Skrevet 8. november 2012 Her er det vel egentlig du som tilhører bunnslammet Hi. Ihvertfall hvis man skal se utfra hva du skriver. Trur du at dem som tester ut dette i ungdommen ser seg selv på plata med knekk i knærne etter flirt med narkotiske stoffer. Eller at de som drikker alkohol i ungdommen ser seg selv som bunnløse alkoholikere når dem fester? ALLE trur dem har kontroll til den dagen dem mistet den, og da er det forseint. Så sånn sett snakker vi ikke lenger om et reelt valg. Du er så vanvittig ignorant og uvitende at det er pinsamt. *grøss*
Koala *g07* Skrevet 8. november 2012 #27 Skrevet 8. november 2012 Gi deg nå, du har skammet deg nok ut for en dag! Kjære vene blir helt matt av å lese..
Gjest Siklerotte Skrevet 8. november 2012 #28 Skrevet 8. november 2012 (endret) De er utelukkende en belastning for samfunnet. Noen som er enig? Anonym poster: d5672f8069a09471fc580d45b1ab67a3 Jeg er selvfølgelig ikke enig, og jeg tenker at du, og alle som skulle vise seg å være enig i utsagnet, heller er å anse som en belastning for samfunnet. Endret 8. november 2012 av Siklerotte
3 nøtter til Askepott Skrevet 8. november 2012 #29 Skrevet 8. november 2012 Ja det er faktisk helt selvforskyldt,de har tatt mange valg underveis.Alle mennesker er like mye verdt selv om jeg øsnker vi var foruten. Irriterer meg like mye som homser,muslimer og romfolket Anonym poster: f2d802930d05d15bb65639890240e258 Får håpe ungene dine ikke får samne holdninger som deg. Eller det bestechadde vel vært om sønnen eller datteren din ble honofil.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #30 Skrevet 8. november 2012 Jeg jobbet en periode som renholder når jeg studerte, der jeg pleide å jobbe vanket det mange narkomane. For min del kan de gjøre som de vil og jeg vil ikke gå så langt som å si at de er verdiløse (har en narkoman i familien selv), men når de kaster sprøtespissene sine overalt så hvem som helst kan stikke seg så blir jeg SINT! Jeg fant blandt annet brukte sprøyter oppi toalettrullholderen med nålen hengende ut uten "hette" på, gjemt over lys, bak bosspann osv. Har mange ganger bare vært flaks at jeg ikke har stukket meg. Dette var på toaletter hvor også barn gikk på do, de som er så nyskjerrige er det enda skumlere å tenke på.. Anonym poster: 7712d446c285bed07e6caab5bf3ba699
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #31 Skrevet 8. november 2012 Hvis du virkelig mener det HI så ser jeg faktisk ned på deg som person. Er det mulig å være så dum? Anonym poster: fb6b0169eae219f0b78b5da360898b67
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. november 2012 #32 Skrevet 8. november 2012 Alle trenger ikke å ha verdi i alle sine øyne for så lenge de har verdi i noen sine øyne så er de verdifulle uansett
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #33 Skrevet 9. november 2012 Flere meninger i dag? Jeg fatter ikke den trangen noen har for å forsvare disse? De er jo bare tapere. Anonym poster: d5672f8069a09471fc580d45b1ab67a3
Boff! Skrevet 9. november 2012 #34 Skrevet 9. november 2012 No vart eg sint her, alle mennesker har like mykje verdi.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #35 Skrevet 9. november 2012 Mener dere virkelig det?? Behring Breivik like mye verdt som barna deres? Jaja, god bedring... Anonym poster: d5672f8069a09471fc580d45b1ab67a3
PintSizedDictator Skrevet 9. november 2012 #36 Skrevet 9. november 2012 Flere meninger i dag? Jeg fatter ikke den trangen noen har for å forsvare disse? De er jo bare tapere. Anonym poster: d5672f8069a09471fc580d45b1ab67a3 I motsetning til deg mener du, som må skjule deg bak anonymknappen før du våger å spy ut edder og galle? Jeg heller mer mot at mennesker som deg er bortkastet plass. En narkoman er ikke narkoman for å plage de rundt seg, men det hadde du forstått helt selv hvis ikke hodet ditt hadde vært så stappet med egosentriske tanker og selvforherligelse.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #37 Skrevet 9. november 2012 de har daverdi som mennesker, slik som alle andre av oss. Anonym poster: dfd35496850e43ef12f382a086f6b26e
Gjest Mentha Skrevet 9. november 2012 #38 Skrevet 9. november 2012 Ser ikke logikken i at om et menneske er uheldig i livet sitt, så har vedkommende plutselig ingen verdi? Hva om du plutselig mistet huset ditt, sparepengene dine, og alt du eier, og ble sittende på gata uten en krone. Kan jeg da gå forbi, le av deg og kalle deg verdiløs? Det blir bortimiot på samme måte som du ser ned på narkomane. Det er ingen som ønsker å bli narkomane. Du finner ikke en person som sier "Når jeg blir stor skal jeg bli narkoman", på samme måte som du ikke finner en person som ønsker å bli husløs, tigger, fattig osv. Hvorfor skal du da sparke folk som ligger nede, hvorfor skal du se ned på de som har vært uheldige? VIl du påstå at du kjenner _alle_ narkomanes bakgrunn godt nok til å dømme de nord og ned som et samfunn? Tviler. Håper i det misnte du har vett nok til å holde meningene dine for seg selv, så barna dine har en sjanse til å vokse opp som mer empatiske mennesker enn deg.
Mamma_til_2 Skrevet 9. november 2012 #39 Skrevet 9. november 2012 Mener dere virkelig det?? Behring Breivik like mye verdt som barna deres? Jaja, god bedring... Anonym poster: d5672f8069a09471fc580d45b1ab67a3 Hva har han i denne sammenhengen og gjøre, vi snakker om narkomane ikke terorister. men når det er sakt så tipper jeg at moren og faren hannes og var (og på et stadie fortsatt er) glad i han, for han er deres sønn!
Gjest sandyBay1 Skrevet 9. november 2012 #40 Skrevet 9. november 2012 Det er alltid en grunn til at man blir narkoman, og de er like mye verdt som alle andre mennesker!!! Ingen frivillig blir narkoman hvis du tror det. Maken til tulling som deg , skal en lete lenge etter.
Søskendrøm<3 Skrevet 9. november 2012 #41 Skrevet 9. november 2012 Det må være plass til narkomane her i verden også. Dessverre så er det mange som ikke har fått den hjelpen de trenger til å komme seg på beina. Jeg synes veldig synd på dem, og de fortjener å få ett godt liv som oss andre!
B-real Skrevet 9. november 2012 #42 Skrevet 9. november 2012 Er det mulig å være så skakk kjørt i hue??? Skjønner jo at innlegget er laget kun for å provosere, men den var STYGG! Jeg er "støttekontakt" for ei jente på 17 år og narkoman. Hun har fra hun var 3 år blitt missbrukt av sin far og onkel, ingen som hjalp henne. Hun var 12 år da hun begynte med stoff, da ble hun kjent med narkomane som "tok seg av henne" og hun følte at noen endelig brød seg om henne. Jeg kom inn i bildet for ca halvt år siden, men hun er tungt belastet narkoman, så ikke bare bare å slutte heller. Mener du da seriøst at ei på 12 år selv er ansvarlig for at hun da ble narkoman? Håper virkelig hun aldri ser dette innlegget, hun føler seg verdiløs nok fra før! SKAM DEG
Anonym bruker Skrevet 9. november 2012 #43 Skrevet 9. november 2012 Tipper pipa får en annen lyd den dagen barnet deres er ute og leker og tråkker på en brukt sprøytespiss. Og evt blir smittet med hepatitt eller i værste fall HIV. Synes dere fortsatt de er like herlige og verdifulle for samfunnet da? ALLE har et valg! Anonym poster: a5f77e00d3a4f898fc4bc1d60792e90e
Søskendrøm<3 Skrevet 9. november 2012 #44 Skrevet 9. november 2012 En i veldig nær familie har vært narkoman. Kjempetøft for hele familien. Men vi levde alltid i håp om at han skulle komme ut av det.... Det var mange, lange år i håp og uviss om hvordan det skulle gå. Men vet dere hva... En vakker dag var han klar for et nytt liv. Nå er han gift, har barn, hus. Alt han kunne drømme om! Her om dagen fikk jeg greie på at han hadde en kjempe-tøff oppvekst. Ble mye mobba! Men ingen tok tak i det, og ingen hjalp han! Vi mennesker bør ikke ha fordommer mot mennesker som er annerledes, men heller gi en hjelpende hånd <3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. november 2012 #45 Skrevet 9. november 2012 Synes det er mindre verdi, i de mennesker som setter mennesker i bås slik som du HI, og andre somdeler ditt syn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå