marsgutt 2013 Skrevet 8. november 2012 #26 Skrevet 8. november 2012 Til dere som synes synd på babyn for ingen av de vil gi slipp på røyken for hennes skyld. det er ikke slik at alle som røyker dør tidligere eller blir syke, man øker risikoen for og bli syk bare. Jeg tror at mye av grunnen til at du får så lyst på røyk er for at han nekter deg det. men nå har du klart og slutte så lenge og da bør du ikke begynne igjen, finn noe annet som kan erstatte kosen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. november 2012 #27 Skrevet 8. november 2012 Jeg syns ikke at han kan nekte deg noe som helst, du er voksen,bestemmer over deg selv og tar egene valg. Han kan ikke bestemme om du skal røyke eller ikke. Det er et valg du tar. Om mannen min hadde nektet meg å ta meg en røyk, hadde jeg tatt meg en røyk på trass bare for å vise at det er ingen spes ikke han som bestemmer over meg enn meg selv!
Elsker livet Skrevet 8. november 2012 #28 Skrevet 8. november 2012 Jeg syns ikke at han kan nekte deg noe som helst, du er voksen,bestemmer over deg selv og tar egene valg. Han kan ikke bestemme om du skal røyke eller ikke. Det er et valg du tar. Om mannen min hadde nektet meg å ta meg en røyk, hadde jeg tatt meg en røyk på trass bare for å vise at det er ingen spes ikke han som bestemmer over meg enn meg selv! Men syns du det er greit å gjøre noe negativt for din egen del bare for å trasse? Trass fører sjelden noe godt med seg. Det skaper stort sett bare sur stemning. Skal man bli respektert, så må man gjerne vise at man respekterer den andre også.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. november 2012 #29 Skrevet 8. november 2012 Jeg syns ikke at han kan nekte deg noe som helst, du er voksen,bestemmer over deg selv og tar egene valg. Han kan ikke bestemme om du skal røyke eller ikke. Det er et valg du tar. Om mannen min hadde nektet meg å ta meg en røyk, hadde jeg tatt meg en røyk på trass bare for å vise at det er ingen spes ikke han som bestemmer over meg enn meg selv! Men syns du det er greit å gjøre noe negativt for din egen del bare for å trasse? Trass fører sjelden noe godt med seg. Det skaper stort sett bare sur stemning. Skal man bli respektert, så må man gjerne vise at man respekterer den andre også. Poenget var at ingen mann bestemmer over meg! Om jeg skal respektere mannen min så må han repektere meg også og det gjør han ikke ved å tror han kan bestemme hva jeg tilfører min egen kropp. Det er jeg og kun jeg som bestemmer..
Elsker livet Skrevet 8. november 2012 #30 Skrevet 8. november 2012 Jeg syns ikke at han kan nekte deg noe som helst, du er voksen,bestemmer over deg selv og tar egene valg. Han kan ikke bestemme om du skal røyke eller ikke. Det er et valg du tar. Om mannen min hadde nektet meg å ta meg en røyk, hadde jeg tatt meg en røyk på trass bare for å vise at det er ingen spes ikke han som bestemmer over meg enn meg selv! Men syns du det er greit å gjøre noe negativt for din egen del bare for å trasse? Trass fører sjelden noe godt med seg. Det skaper stort sett bare sur stemning. Skal man bli respektert, så må man gjerne vise at man respekterer den andre også. Poenget var at ingen mann bestemmer over meg! Om jeg skal respektere mannen min så må han repektere meg også og det gjør han ikke ved å tror han kan bestemme hva jeg tilfører min egen kropp. Det er jeg og kun jeg som bestemmer.. Ja, da får du sikkert frem poenget ditt med å trasse. Jeg er av en annen oppfatning i hvordan man respekterer en mann. Jeg mener nemlig at mannen kan bestemme at du ikke gjør helseskadelige ting med din kropp, men jeg vet de fleste kvinner her til lands er uenige i det.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. november 2012 #31 Skrevet 8. november 2012 Jeg syns ikke at han kan nekte deg noe som helst, du er voksen,bestemmer over deg selv og tar egene valg. Han kan ikke bestemme om du skal røyke eller ikke. Det er et valg du tar. Om mannen min hadde nektet meg å ta meg en røyk, hadde jeg tatt meg en røyk på trass bare for å vise at det er ingen spes ikke han som bestemmer over meg enn meg selv! Men syns du det er greit å gjøre noe negativt for din egen del bare for å trasse? Trass fører sjelden noe godt med seg. Det skaper stort sett bare sur stemning. Skal man bli respektert, så må man gjerne vise at man respekterer den andre også. Poenget var at ingen mann bestemmer over meg! Om jeg skal respektere mannen min så må han repektere meg også og det gjør han ikke ved å tror han kan bestemme hva jeg tilfører min egen kropp. Det er jeg og kun jeg som bestemmer.. Ja, da får du sikkert frem poenget ditt med å trasse. Jeg er av en annen oppfatning i hvordan man respekterer en mann. Jeg mener nemlig at mannen kan bestemme at du ikke gjør helseskadelige ting med din kropp, men jeg vet de fleste kvinner her til lands er uenige i det. Javel,men kan ikke huske og ha bedt om din mening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå