Gå til innhold

hvor langt kan din 2 åring telle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan hun telle til 17:P og snakker som en voksen person;P hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke telle... Hun sier mamma pappa, æsj, hei, morro og NEEEEIIII!!! Så vi er et stykke unna full snakkings her, ja..

Skrevet

han snakker som bare det i lange setninger, men kan ikke telle til mer enn tre og ikke viser han interrese for det heller. Men tenker han lærer å telle til slutt likevel jeg da :-)

Skrevet

Hun hopper over en del tall, sier for eksempel "en to fem, sju ni"

Skrevet

Til 10. Han har kunnet det en stund pga astmamedisinen. Når han tar den så teller vi høyt til 10 sammen :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vesla mi har ikke fylt 2 år ennå, men teller til 10. Men som en annen skriver, det er ikke alltid system i tallene. En to tre er på plass, de andre tallene er litt mer tilfeldig plassert :P

Skrevet

Han er stø på tallene opp til 10, kan sitte og trykke på tallene på tlf og si riktig til alle sammen.

Skrevet

Han er 2 år og 4 mnd og teller til 15.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Min kan telle til 9, noen ganger ti. Hun er 20 mnd snart. Hun snakker veldig godt.

Skrevet

Min hente fyller 2 om noen uker;) hun teller feks: 1, 2, 4, 5, 6, 7,9,11,12,13 ....osv opp til 17;) hun snakker 8-9 lange ordssettninger! Stolt av henne! Hun har storebror og slekte på(hun har lært seg kaptein sabeltann, samt en haug andre sanger og er nesten like rå som broren på å bygge lego) Han er 5,5 år så hun lærer MYE fra han;)

Skrevet

Min er 2.5 år, teller 2-4-2 og snakker 3-4 ordssetninger. Sikkert sen, men begge storebrødrene var like sene, men plutselig så kom det og jeg er hvertfall ikke bekymret....fordelen med nr 3 og at jeg er 40 år...avslappet!!!

Skrevet

22 mnd og teller til 10, ikke lært henne mer. Det har hun gjort lenge. Snakker i lange setninger og bøyer verb i setninger ;)

Flink pike :)

Skrevet

Jeg har tre barn, to av de på skolen. Nr. 2 var sen med språket, veldig sen. Men det er faktisk han som gjør det best på skolen i dag, er snart på høyden med broren sin som er halvannet år eldre og vel så det...

Så for dere som ikke har så "flinke" barn som de som forteller i denne tråden..ikke fortvil. Tror jammen ikke dette er normalen som folk skriver. Og om det skulle stemme, se på mine barn. Han som da var den som lå langt etter med språk (og det motoriske) er den som gjør det skarpest på skolen idag.!

Skrevet

En 2 åring som snakker som en voksen person, ja..... lurer på nivået på samtalene der i heimen..sier jo litt ;)

Skrevet

Jiiis ska sei.. Min er snart 5 i januar og kan ikke telle ordentlig ei gang. Veldi sen med språket da..

Skrevet

5 år og kan ikke telle til 10? Høres spesielt ut.

Skrevet

Til 10. Han har kunnet det en stund pga astmamedisinen. Når han tar den så teller vi høyt til 10 sammen :)

Vår teller til 15, av samme grunn:-)

Skrevet

Vår teller til 15, av samme grunn:-)

Skrevet

5 år og kan ikke telle til 10? Høres spesielt ut.

Ingen barn er like. Noen er senere enn andre. Takk for hyggelig kommentar forresten. Makan
Skrevet

Min kan telle til 100 :)

Og snakker som en voksen hun også :)

Kommer fra en smart familie :)

Kjempestolt av henne :)

Skrevet

Terte kan telle til ti, men ofte stokker hun om på tallene. Hun snakker i lange setninger. Snart 26 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...