Gå til innhold

Hva er mest imponerende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ingen som får støtte av nav fordi de studerer med barn. Hva slags støtteordninger er det som finnes gjennom dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27, ingen barn.

Da har man gjort det i riktig rekkefølge.

Hvorfor er dette det "riktige"?

Det er riktig ift at da har man alt på stell ift jobb og økonomi før man blir gravid. Så slipper man å snylte på NAV.

Jeg tenkte ikke akkurat på at man snyltet på NAV, men at jeg mener man bør ha utdannelsen i boks og fått seg en stabil jobb før man får barn.

Gjest Baby♡Lykke
Skrevet

Det er lettere å ta et studie å bare ha seg selv å tenke på. Det er krevende nok for mange å gå gravid. Og skulle følge opp 3 barn i så tett alder er en bragd i seg selv. Da i tilegg klare å fullføre legestudie syns jeg blir mest imponerende.

Skrevet

27, ingen barn.

Det er riktig ift at da har man alt på stell ift jobb og økonomi før man blir gravid. Så slipper man å snylte på NAV.

Jeg tenkte ikke akkurat på at man snyltet på NAV, men at jeg mener man bør ha utdannelsen i boks og fått seg en stabil jobb før man får barn.

Hæ? Du tenkte ikke at man snylter på nav, men skrev "så slipper man å snylte på NAV"? Sliter du med å formulere tankene dine? Og hva med de som velger å ikke ta en utdannelse, bør de la være å få unger?

Skrevet

27, ingen barn.

Hæ? Du tenkte ikke at man snylter på nav, men skrev "så slipper man å snylte på NAV"? Sliter du med å formulere tankene dine? Og hva med de som velger å ikke ta en utdannelse, bør de la være å få unger?

Det var en anonym som svarte dette med nav, ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...