Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Å være ferdigutdannet lege i en alder av 27 men ikke ha barn ennå, eller være ferdigutdannet lege i en alder av 33 og ha 3 barn?
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Ferdigutdannet lege i en alder av 27 uten barn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 33 og 3 barn!! Forøvrig lar jeg meg ikke imponere over hva slags utdannelse ett menneske har, bryr meg mer om hva slags person det er. Men, hvis vedkommende har tatt en lang utdannelse, og tatt vare på 3 barn, er det mye mer imponerende.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Sistnevnte, ferdigutdannet som 33 åring og ha 3 barn.
Gjest peacock Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 30 år og 3 barn. Hva har du brukt de siste 3 årene på?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Ferdigutdannet lege i en alder av 27 uten barn. Kan jeg spørre hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 30 år og 3 barn. Hva har du brukt de siste 3 årene på? Det er jo ikke alle som begynnner rett på studiet etter vgs, og noen velger å ha barna hjemme lenger enn bare 1 år og heller bruke lenger tid på studiene...
marsgutt 2013 Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 33 og 3 barn. er tøft og studere fra før med barn men når det er snakk om slike utdannelser er det stort og klare det med 3 barn, men bak denne kvinnen står det sikkert et bra støtte aparat og vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 33 og 3 barn. er tøft og studere fra før med barn men når det er snakk om slike utdannelser er det stort og klare det med 3 barn, men bak denne kvinnen står det sikkert et bra støtte aparat og vil jeg tro. 33 og 3 barn. er tøft og studere fra før med barn men når det er snakk om slike utdannelser er det stort og klare det med 3 barn, men bak denne kvinnen står det sikkert et bra støtte aparat og vil jeg tro. Jeg håper at legen faktisk har hatt tid til barna sine også, og ikke bare studier og jobb...
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Ferdigutdannet lege i en alder av 27 uten barn. Kan jeg spørre hvorfor? Fordi jeg synes det er godt gjort og jeg en en av de som synes man bør satse på utdanning før barn og være godt i jobb begge 2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Ferdigutdannet lege i en alder av 27 uten barn. Kan jeg spørre hvorfor? Fordi jeg synes det er godt gjort og jeg en en av de som synes man bør satse på utdanning før barn og være godt i jobb begge 2 Selv om mannen har en god inntekt?
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 Ja! Men det er jo bare min mening hvis andre meninger noen annet godtar jeg det
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Jeg synes det er mye lurere å ha fått barna underveis i utdanningen, isteden for å kanskje begynne å få barn langt oppi 30 årene. Bedre å være ferdig når man er 33! God utdannelse og lønn får jo vedkommende uansett, så ser ikke noe poeng i at det skulle være "bedre" at vedkommende var ferdig når hun var 27.
Gjest Gullguttene Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 På et forum hvor flertallet har barn vil nok de fleste mene det siste alternativet. Selv syns jeg begge deler imponerer like mye
magica fra tryll Skrevet 5. november 2012 #15 Skrevet 5. november 2012 Det eneste som virkelig imponerer meg er de som lever et harmonisk liv med seg selv i et godt parforhol/familieforhold. Og som opplever at de lever akkurat slik de drømmer om. Helt uavhengig av utdannelse og antall barn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 Det eneste som virkelig imponerer meg er de som lever et harmonisk liv med seg selv i et godt parforhol/familieforhold. Og som opplever at de lever akkurat slik de drømmer om. Helt uavhengig av utdannelse og antall barn. Spørsmålet var ikke "hva imponerer deg", men av disse to alternativene, hva er det som imponerer deg mest? Selv om ikke du syns at noen av delene er imponerende, er det sannsynlig at en er litt mer imponerende enn det andre. Og hvis du ikke klarer å velge mellom de to gitte alternativene, er det rart at du velger å svare på denne tråden...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 Jeg lar meg imponere av mennesker som driter i hva alle andre mener, og som tør å leve livet sitt akkurat som de vil. Om det så er som lege, eller om det er i en hytte langt inni villmarka. Så, hvis vedkommende VIRKELIG vil være lege, og klarer å kombinere det med barn, så er det imponerende for meg!
magica fra tryll Skrevet 5. november 2012 #18 Skrevet 5. november 2012 Det eneste som virkelig imponerer meg er de som lever et harmonisk liv med seg selv i et godt parforhol/familieforhold. Og som opplever at de lever akkurat slik de drømmer om. Helt uavhengig av utdannelse og antall barn. Spørsmålet var ikke "hva imponerer deg", men av disse to alternativene, hva er det som imponerer deg mest? Selv om ikke du syns at noen av delene er imponerende, er det sannsynlig at en er litt mer imponerende enn det andre. Og hvis du ikke klarer å velge mellom de to gitte alternativene, er det rart at du velger å svare på denne tråden... Oi,-beklager så mye;) Nei, jeg kan ikke velge en av de to, da jeg ikke vet hvordan personen virkelig har det i livet sitt.
rytme Skrevet 5. november 2012 #20 Skrevet 5. november 2012 Å være ferdigutdannet lege i en alder av 27 men ikke ha barn ennå, eller være ferdigutdannet lege i en alder av 33 og ha 3 barn? Synes det er imponerende å ha tatt en legeutdanning uavhengig av hvor gammel man er og hvor mange barn man har. Jeg blir ikke mer imponert av folk som tar utdanning når de har barn, som jeg syns det virker litt som om de fleste her syns. Jeg svarer akkurat like imponerende!
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 #21 Skrevet 5. november 2012 27, ingen barn. Da har man gjort det i riktig rekkefølge.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #22 Skrevet 5. november 2012 27, ingen barn. Da har man gjort det i riktig rekkefølge. Hvorfor er dette det "riktige"?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #23 Skrevet 5. november 2012 27, ingen barn. Da har man gjort det i riktig rekkefølge. Hvorfor er dette det "riktige"? Det er riktig ift at da har man alt på stell ift jobb og økonomi før man blir gravid. Så slipper man å snylte på NAV.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #24 Skrevet 5. november 2012 Snylte på nav?! Hvem er det som snylter på nav fordi de får barn mens de studerer? For min del har jeg en mann som tjener over en million og føler dermed at det økonomiske er på stell selv om jeg studerer...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #25 Skrevet 5. november 2012 Snylte på nav?! Hvem er det som snylter på nav fordi de får barn mens de studerer? For min del har jeg en mann som tjener over en million og føler dermed at det økonomiske er på stell selv om jeg studerer... Gratulerer, fint for deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå