Gå til innhold

Samboeren stjal bankkortet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hadde jeg kuttet ut felles økonomi på flekken og skiftet PIN på kortet mitt. Ha en felles konto til felles økonomi og ha din egen buffer. Han høres jo helt ustabil ut! Hvor sint ble han?

Han hevet stemma (noe han aldri gjør ellers, aldri opplevd før) og nektet til slutt å snakke med meg..

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde jeg kuttet ut felles økonomi på flekken og skiftet PIN på kortet mitt. Ha en felles konto til felles økonomi og ha din egen buffer. Han høres jo helt ustabil ut! Hvor sint ble han?

Han hevet stemma (noe han aldri gjør ellers, aldri opplevd før) og nektet til slutt å snakke med meg..

HI

Hater å si det, men høres ut som det ligger noe mer bak dette. Har du snakket med disse vennene?

Skrevet (endret)

HI

Hater å si det, men høres ut som det ligger noe mer bak dette. Har du snakket med disse vennene?

Jeg tenkte også at det var rart at han stjal kortet ditt og ble så sint. Akkurat som om det ligger mer bak historien som han ikke vil fortelle deg, noe han skjuler.

Endret av Allison
Skrevet

Rart at han plutselig oppfører seg sånn etter 4 år som tilsynelatende normal. Skjønner at du blir irritert når han ikke prioriterer på samme måte som du når dere er blakke, men bare for å vri litt på det:

Du har 700,- til mat osv, men du kan sperre kortet ditt og være uten kort i 3 dager (kanskje flere alt etter postgang/hvor fort kortet faktisk kommer). La oss si du nå får kortet ditt på onsdag, hva skal du med 700,- på mat fram til fredag da? Da hadde det vel vært mulig å låne bort 300,- likevel? Hvis jeg leste riktig at det var snakk om at pengene skulle rekke til førstkommende fredag da...

Skrevet

Hun måtte kontakte meg for å få tak i mannen, så jeg vet at det stemmer at hun sitter fast der, vet også at de har penger, ellers hadde hunikke vært der oppe.

HI

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det som egentlig forundrer meg mest, er at samboeren i det hele tatt kan bruke kortet. Mitt kort, min pin-kode. Mannen min kan da ikke koden på kortet mitt! Jeg kan forøvrig ikke hans heller.

Skrevet

Rart at han plutselig oppfører seg sånn etter 4 år som tilsynelatende normal. Skjønner at du blir irritert når han ikke prioriterer på samme måte som du når dere er blakke, men bare for å vri litt på det:

Du har 700,- til mat osv, men du kan sperre kortet ditt og være uten kort i 3 dager (kanskje flere alt etter postgang/hvor fort kortet faktisk kommer). La oss si du nå får kortet ditt på onsdag, hva skal du med 700,- på mat fram til fredag da? Da hadde det vel vært mulig å låne bort 300,- likevel? Hvis jeg leste riktig at det var snakk om at pengene skulle rekke til førstkommende fredag da...

Jeg har overført de 600,- på kontoen til min andre konto (vi har begge en privat konto for eget bruk) så jeg får handlet i morgen som planlagt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...