Gå til innhold

Hvor ofte er du sliten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange er slitne fordi di jobber 100 % , flere unger, hus og diverse...

Men mange TRENGER ikke å ha det sånn. Hvor mange trenger hus te mange millioner, to biler te flere hundre tusen, sydenferier i hytt og pine, flotte klær osv osv...

Hvis man hadde senka krava litt, så man kanskje ikke trengte å jobbe fult, og mer enn det gjerne, så kanskje man ikke hadde vært så slitne???

Hilsen ei som ikke jobber mye, har et ok hus med ok standar, en bil som ikke koster 80 tusen en gang...

Det er jeg fulltstendig enig. Men de fleste syns nok det er tryggest å dilte etter resten av saueflokken, selv om det er slitsomt.

Jeg har senket krava på mange felt, men er så heldig å få i pose og sekk når det gjelder det økonomiske. Men jeg skulle glatt ofret det om jeg måtte, tror jeg. Er glad i å shoppe, ha en fin bil og ingen bekymringer til alt som koster penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele tiden!!! For i tillegg til jobb, 3 barn jeg er mye alene med og et hus å holde i orden har jeg en sykdom som gir meg mye smerter hver dag! Sover dårlig også pga den. Stuper snart!:(

Skrevet

Hele tiden!!! For i tillegg til jobb, 3 barn jeg er mye alene med og et hus å holde i orden har jeg en sykdom som gir meg mye smerter hver dag! Sover dårlig også pga den. Stuper snart! :(

Håper det snart skjer noe som kan gjøre det litt bedre.

Skrevet

Har aldri vært så sliten som nå!

Går et tungt realfagsstudie i tillegg til deltidsjobb. Ja, for ikke å glemme veslejenta mi...Tiden strekker rett og slett ikke til nå i eksamensperioden!

Når jeg er ferdigutdannet og fått meg fast jobb skal jeg kun ha 80% stilling og nyte minst en dag i fjellet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...