Gå til innhold

Starter tilig med dette soørsmålet.. :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 5-åringen som er sause forkjøla og har feber som har fått velge middag og da ble det løvbiff, pommes frites, salat og barnaise (skrives det sånn tro?).

Hadde egentlig tenkt til å ha stekt laks til middag i morgen, men nå fikk jeg jammen lyst på ribbe jeg også :)

Og du som er misunnelig, ribbe er jo verdens enkleste middag å lage, den steker jo seg selv i ovnen. Om det er sausen du er redd for kan du jukse ved å lage en vanlig fløtesaus og spe den med stekesjyen, blir bra det altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag tenkte jeg å forsøke meg på Helstrøms tacogryteoppskrift. Så det i episode 8, og det så sykt godt ut. Eneste jeg tror blir litt pes er å bake tortillabrød selv, skal se om jeg føler meg kapabel til det når kvelden kommer:)

Skrevet

Det bestemor lager :) Jeg er sjeldent oppover så hun syns det bare er koselig å lage middag til oss :)

Skrevet

Egentlig er jeg bare sjalu. Mine egenskaper som kokk tillater ikke at jeg lager det selv. Jeg er alt for dårlig :(

Du får si fra hvis du noen gang er i nærheten av Drammen, så skal jeg invitere deg ;)

Jeg er alltid i nærheten av Drammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...