Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Hva skal dere ha til lørdagsmiddag i dag?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Aner ikke. Kanskje noe laks eller kylling. Noe lett i allefall.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Kyllingfilet, ris og kyllingsaus. Enkelt og greit
Lille- MO Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 tror det blir spagetti og kjøttdeig på oss
Puserjenta Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Hjemmelaget pizza og hvis noen lurer på søndagsmiddagen blir det ribbe
GlemMegEi Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Enten kyllingfilet,ris og salat eller hjembakt pizza.tenker ungene skal få velge mellom de to rettene :-)
fikas Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Hjemme alene med fireåringen, så da blir det mors tomatsuppe - enkelt, billig og mettende!
ROFL Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Hjemmelaget pizza og hvis noen lurer på søndagsmiddagen blir det ribbe Det var bra du nevnte! *skynter seg å ta ribba ut av fryseren*.. Her står også ribbe på menyen imorgen. Her blir det i tradisjonens tro grøt i 15.00 tiden og kanskje sushi for oss voksne i kveld .
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Hjemmelaget pizza og hvis noen lurer på søndagsmiddagen blir det ribbe Det var bra du nevnte! *skynter seg å ta ribba ut av fryseren*.. Her står også ribbe på menyen imorgen. Her blir det i tradisjonens tro grøt i 15.00 tiden og kanskje sushi for oss voksne i kveld . Hæ, hvilken dag er det? Er det jul allerede??
Puserjenta Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Hjemmelaget pizza og hvis noen lurer på søndagsmiddagen blir det ribbe Det var bra du nevnte! *skynter seg å ta ribba ut av fryseren*.. Her står også ribbe på menyen imorgen. Her blir det i tradisjonens tro grøt i 15.00 tiden og kanskje sushi for oss voksne i kveld . Hæ, hvilken dag er det? Er det jul allerede?? Næææææ, på julaften har vi pinnekjøtt;)
Gjest Ziva Skrevet 3. november 2012 #14 Skrevet 3. november 2012 Streiker, har ikke tenkt å løfte en finger for å lage mat i helgen. Det skal gubben få lov til. Så jeg vet faktisk ikke hva vi skal ha til middag i dag og i morgen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #15 Skrevet 3. november 2012 Jeg kaster opp så enten blir det pølser til barna eller hvis formen plukker seg opp så blir det hjemmelagd pizza.
ROFL Skrevet 3. november 2012 #16 Skrevet 3. november 2012 Hjemmelaget pizza og hvis noen lurer på søndagsmiddagen blir det ribbe Det var bra du nevnte! *skynter seg å ta ribba ut av fryseren*.. Her står også ribbe på menyen imorgen. Her blir det i tradisjonens tro grøt i 15.00 tiden og kanskje sushi for oss voksne i kveld . Hæ, hvilken dag er det? Er det jul allerede?? Hehe! Nei, ribba er fordi mannen har ønsket seg det. Og grøt på lørdagen hadde vi alltid da jeg vokste opp.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 Hjemmelaget pizza og hvis noen lurer på søndagsmiddagen blir det ribbe Det var bra du nevnte! *skynter seg å ta ribba ut av fryseren*.. Her står også ribbe på menyen imorgen. Her blir det i tradisjonens tro grøt i 15.00 tiden og kanskje sushi for oss voksne i kveld . Hæ, hvilken dag er det? Er det jul allerede?? Hey! Ikke gjør narr av ribbe! Vi har hatt ribbe to ganger allerede i år, fantastisk
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 3. november 2012 #18 Skrevet 3. november 2012 Hjemmelaget pizza og hvis noen lurer på søndagsmiddagen blir det ribbe Det var bra du nevnte! *skynter seg å ta ribba ut av fryseren*.. Her står også ribbe på menyen imorgen. Her blir det i tradisjonens tro grøt i 15.00 tiden og kanskje sushi for oss voksne i kveld . Hæ, hvilken dag er det? Er det jul allerede?? Hey! Ikke gjør narr av ribbe! Vi har hatt ribbe to ganger allerede i år, fantastisk Egentlig er jeg bare sjalu. Mine egenskaper som kokk tillater ikke at jeg lager det selv. Jeg er alt for dårlig
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. november 2012 #19 Skrevet 3. november 2012 Egentlig er jeg bare sjalu. Mine egenskaper som kokk tillater ikke at jeg lager det selv. Jeg er alt for dårlig Du får si fra hvis du noen gang er i nærheten av Drammen, så skal jeg invitere deg
Edelweis Skrevet 3. november 2012 #20 Skrevet 3. november 2012 ååååmh ribbe.. jeg får vann i munnen. tenker på sprøstektsvor jeg og ungene skal ha taco i dag, og torsk i morgen. mannen er borte så da får ungene bestemme hva de vil ha,. for meg er ikke middag så nøye for tiden. er så matlei!
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2012 #21 Skrevet 3. november 2012 Samboeren og storesøster har ønsket wraps så da blir det middag idag
stearin Skrevet 3. november 2012 #22 Skrevet 3. november 2012 Indisk. Ikke tikka masala eller tandoori. Noe annet:-) Husker ikke navn akkurat nå.
blå2010+rosa2013 Skrevet 3. november 2012 #23 Skrevet 3. november 2012 Siden samboeren er på jobb idag og ikveld så blir det noe med fisk tror jeg. Imorgen blir det pinnekjøtt
TPK Skrevet 3. november 2012 #24 Skrevet 3. november 2012 Aner ikke. Mannen skal ut, så det blir bare meg og 2-årigen. Nachos hørtes godt ut,, kanskje vi skal prøve oss på det.
det er berre mordi Skrevet 3. november 2012 #25 Skrevet 3. november 2012 Enchiladas i kveld. Kjøttkaker i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå