☆☆☆ Skrevet 2. november 2012 #26 Skrevet 2. november 2012 Ikke heeelt enig, men liker at du skriver nynorsk! Nynorsk i mitt <3 Må vere überkul for å sjå det
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #27 Skrevet 2. november 2012 Nr 21 snakker riksmål. Etter Aftenposten-normen. Det er skikkelig in nå, altså. Ja, kun de som bruker Aftenpostens versjon av han/ham er kule. Nånå, din fusentast, ikke så rask i svingene her! Du mener selvsagt at de som bruker Aftenpostens versjon er coole? Og dessforuden gode sprogbrukere. Hvorledes skulle det gå hvis alle gjorde efter forgodtbefindende???
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. november 2012 #28 Skrevet 2. november 2012 Koala, jeg trur du blir lagt merke til her inne Personlig svarer jeg aldri på slike «hvem xxxx» tråder, ettersom jeg har teflonminne, og knapt husker de som aaalltid nevnes, nesten så jeg knapt husker mitt eget nick men vet jo likevel godt hvem jeg liker eller ikke når jeg ser nicket
høstbaby2011 Skrevet 2. november 2012 #29 Skrevet 2. november 2012 Haha, ingen er kule på dib!! Get over yourself!
Gjest Miryks Skrevet 2. november 2012 #32 Skrevet 2. november 2012 Definer kul? Eh, hvis du må spørre, så er du definitivt ikke på kul-lista! *Slafser tyggis med munnen åpen, himler med øya og kaster på håret*
Cat.68 Skrevet 2. november 2012 #33 Skrevet 2. november 2012 Definer kul? Eh, hvis du må spørre, så er du definitivt ikke på kul-lista! *Slafser tyggis med munnen åpen, himler med øya og kaster på håret* Jeg regnet nesten med det.... "sukker lettet fordi jeg unslipper "kul" presset"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå