Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes jo jeg er den kulest! Ellers så er det veeeldi mange jeg liker da
☆☆☆ Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Eg, sjølvsagt. Treng ikkje eingong begrunne..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes jo jeg er den kulest! Ellers så er det veeeldi mange jeg liker da Definitivt ikke deg!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Eg, sjølvsagt. Treng ikkje eingong begrunne.. Ikke heeelt enig, men liker at du skriver nynorsk! Nynorsk i mitt <3
I scream for icecream! Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes babyen til ★ er den kuleste. Alltid likt det bildet.
Hannepålandet Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Ikke meg jaffal. Får orntlig kulemage i april... Eller misforsto jeg spørsmålet? Knis.
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Jeg nominerer Mine<3 (Se der ble du nevnt i en sånn tråd.) Ellers er dw fleste har inne helt knall, spør du meg.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes jo jeg er den kulest! Ellers så er det veeeldi mange jeg liker da Definitivt ikke deg! Æssa, du er bare misunnelig, lyser lang vei!
Lille♥mitt Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Meg! Meg!! Når det er sagt synes jeg ingen på Dib er spesielt kul.. Av den enkle grunn at jeg synes det er så flaut å være på dette forumet at jeg sier det ikke til en levende sjel
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Musemorbr/ - rett og slett fordi jeg alltid får lyst på sjokolade når jeg leser innleggene hennes!
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Musemorbr/ - rett og slett fordi jeg alltid får lyst på sjokolade når jeg leser innleggene hennes! Sender over en stratos og en kvikklunsj.
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Altså, jeg smisker aldri med noen, jeg bare provoserer folk samme hva jeg mener, så jeg må være kulest. I alle fall helt uten golddigger-takter. Det er jo det man må sikte mot.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes jo jeg er den kulest! Ellers så er det veeeldi mange jeg liker da Definitivt ikke deg! Æssa, du er bare misunnelig, lyser lang vei! den dagen jeg blir misunnelig på deg kommer jeg til å ta en lang gåtur på ei veldig kort brygge. Jeg avskyr deg for å være ærlig. Du fremstår som et usympatisk og egoistisk selvelskende menneske.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Det er jo meg selvfølgelig ) Syns det er mange ålreite her jeg. Kjenner ingen godt nok til å bedømme hvor kule de er eller ikke..... Hva vil det si å være kul egentlig?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 (endret) Jeg synes jo jeg er den kulest! Ellers så er det veeeldi mange jeg liker da Definitivt ikke deg! Æssa, du er bare misunnelig, lyser lang vei! den dagen jeg blir misunnelig på deg kommer jeg til å ta en lang gåtur på ei veldig kort brygge. Jeg avskyr deg for å være ærlig. Du fremstår som et usympatisk og egoistisk selvelskende menneske. Kanskje det verste av alt, er at jeg likevel irl. Kan være en av dine venner Hva er galt med å være selvelskende da? Mmmmmm <3 meg <3 Endret 2. november 2012 av Vicky Pollard
min<3 Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Jeg nominerer Mine<3 (Se der ble du nevnt i en sånn tråd.) Ellers er dw fleste har inne helt knall, spør du meg. Se der ja! Nærme nok
Lille♥mitt Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Kanskje det verste av alt, er at jeg likevel irl. Kan være en av dine venner Oh snap!
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Jeg nominerer Mine<3 (Se der ble du nevnt i en sånn tråd.) Ellers er dw fleste har inne helt knall, spør du meg. Se der ja! Nærme nok Autocorrect Poenget er at nå blir du husket.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes jo jeg er den kulest! Ellers så er det veeeldi mange jeg liker da Definitivt ikke deg! Æssa, du er bare misunnelig, lyser lang vei! den dagen jeg blir misunnelig på deg kommer jeg til å ta en lang gåtur på ei veldig kort brygge. Jeg avskyr deg for å være ærlig. Du fremstår som et usympatisk og egoistisk selvelskende menneske. Kanskje det verste av alt, er at jeg likevel irl. Kan være en av dine venner Tviler jeg meget sterkt på. Ingenting av det du har kommet med minner om noen som helst i min vennekrets. Hadde jeg funnet ut at du var det. Hadde du vært hun som en gang var vennina mi i løpet av få sekunder.
Koala *g07* Skrevet 2. november 2012 #20 Skrevet 2. november 2012 Meg selvsagt, til tross for at få legger merke til meg her inne. Blir hvertfall aldri husket i noen av "hvilke nick husker dere" tråder
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #21 Skrevet 2. november 2012 Kanskje det verste av alt, er at jeg likevel irl. Kan være en av dine venner Oh snap! Mersom....OH GO NOOOOO
Lille♥mitt Skrevet 2. november 2012 #22 Skrevet 2. november 2012 Kanskje det verste av alt, er at jeg likevel irl. Kan være en av dine venner Oh snap! Mersom....OH GO NOOOOO Hvilket språk snakker du?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. november 2012 #23 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes jo jeg er den kulest! Ellers så er det veeeldi mange jeg liker da Definitivt ikke deg! Æssa, du er bare misunnelig, lyser lang vei! den dagen jeg blir misunnelig på deg kommer jeg til å ta en lang gåtur på ei veldig kort brygge. Jeg avskyr deg for å være ærlig. Du fremstår som et usympatisk og egoistisk selvelskende menneske. Kanskje det verste av alt, er at jeg likevel irl. Kan være en av dine venner Tviler jeg meget sterkt på. Ingenting av det du har kommet med minner om noen som helst i min vennekrets. Hadde jeg funnet ut at du var det. Hadde du vært hun som en gang var vennina mi i løpet av få sekunder. Tviler egentlig jeg også, har bare kule og morsomme venner, så da kan det sikkert ikke være så mye som minner om dine
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #24 Skrevet 2. november 2012 (endret) Nr 21 snakker riksmål. Etter Aftenposten-normen. Det er skikkelig in nå, altså. Endret 2. november 2012 av Pashla
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2012 #25 Skrevet 2. november 2012 Nr 21 snakker riksmål. Etter Aftenposten-normen. Det er skikkelig in nå, altså. Ja, kun de som bruker Aftenpostens versjon av han/ham er kule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå