Gå til innhold

Godboken, andre som blir plaget ihjel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det reklame i posten, på mail, sms og tlf. Ikke har jeg meldt meg inn. Sakt klart i fra at jeg ikke er interessert, da slenger selgeren på røret.

Sendt mail til de nå så håper jeg slipper noe mer mas. Andre som har denne masete boklubben på nakken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. jeg får brosjyrer titt og ofte i posten med sånn innmeldingsblankett og bilder av produkter og sånt. Men ikke i nærheten så plaget som du..

Hvor oppdaterer de seg på hvem som har fått barn?? Jeg har aldri hatt kontakt med dem, men med en gang jeg fikk barn begynte posten å komme.

Skrevet

Ja, dei ringer minst tre gongar i veka. I staden for å avvise samtalen skrur eg av ringelyden og let det ringe ut. Håpar selgarane jobbar på akkord..

Skrevet

Hmm.. jeg får brosjyrer titt og ofte i posten med sånn innmeldingsblankett og bilder av produkter og sånt. Men ikke i nærheten så plaget som du..

Hvor oppdaterer de seg på hvem som har fått barn?? Jeg har aldri hatt kontakt med dem, men med en gang jeg fikk barn begynte posten å komme.

Dei har lister over kven som bestiller fødselsboken..
Skrevet

Hmm.. Hvilken fødselsbok? Kan ikke huske å ha bestilt noe som helst :/

Skrevet

Hmm.. Hvilken fødselsbok? Kan ikke huske å ha bestilt noe som helst :/

Da er vi to :/

Skrevet

Ja, de er helt jævlige !!! Da jeg fikk eldste for 9 år siden var jeg så dum å si jatakk til en sånn prøvepakke. Da satte jeg som krav at jeg ikke skulle meldes inn i noe, ikke få kundenummer eller noe som helst.

Jaja. Særlig. Ble også nedringt i årevis etterpå. Har ikke sagt ja til noe som helst etter den tid.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Oh yes! De er forferderlige! De sendte meg en fødselsbok jeg ikke hadde bestilt, jeg sendte den i retur, og siden da, så kontaktet de meg gjerne 1-3 ganger pr dag!

Eneste måten å bli kvitt de på, er å si ifra at de får slette deg fra lista si, eller så anmelder du de.

Da ble det brått slutt her, idiotisk bok klubb!

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Vi ble det. De ga seg når vi laga helvete på telefon for dem etter de begynte å sende bøker i dattera vår sitt navn da hun var 8 mnd.!

Skrevet

Hjelp, nå ble jeg nervøs. Jeg er medlem, meldte meg inn for å få innmeldingstilbudet, og avbestiller alle pakkene. Da blir jeg vel trakassert når jeg melder meg ut!

Skrevet

Nå er sønnen min snart 7 år gammel, men da han var baby så ringte de konstant -i perioder hver dag! Tydeligvis ikke blitt noe bedre med tiden...

Skrevet

Hmm.. Jeg meldte meg inn, mottok noen pakker,var medlem i et år og meldte meg ut.. Ikke hørt noe siden..

Skrevet

Ja, de må bruke mer penger på telefonterror og frimerker enn de tjener på salg. Skulle tro de hadde spioner inne på fødestuene som skrev ned navn så fort ungen var ute.

Skrevet

De terroriserer meg nesten. Eller gjorde!

Var ikke ÉN DAG uten at de ringte 4-5 ganger. Og selvom jeg svarte mange av gangene så slutta det ikke.

Skrevet

Ja har aldri meldt oss inn men pakker begynte og komme, vi sente de i retur men kommer en ny 14 dager senere. har mistet tellingen på hvor mange ganger vi nå har sendt i retur og ringt de og sakt at vi ikke vil være medlem.

i tilegg er de så frekke og sende regninger på de pakkene de har sent, som vi har sent i retur.

Passe lei av de nå ja.

Skrevet

Ja, noe mer slitsom markedsføring skal man sørenmeg lete lenge etter!! Jeg kommer aldriiiiiiii til å bli medlem!!!

... Og de gir seg jo ikke heller! Mail, sms, tlf, brev, reklame..... Ventet å få de på døra tilslutt! De gav seg heldigvis etter en stund. Ble dritsur!!!

Skrevet

Jeg hadde store problemer i mange år, mail, post og telefoner flere ganger i mnd. Jeg hadde heller ikke bestilt noe fra dem. Det viste seg at du blir registrert i go'boken når du registrerer deg som bruker på mammanett! Jeg slettet brukeren min der, kontaktet forbrukerrådet, og ga beskjed til go'boken at jeg hadde klaget dem inn for ulovlig markedsføring (siden jeg er reservert mot telefonsalg og aldri har vært medlem), jeg fikk en hissig mail i retur, men nå har jeg ikke hørt noe fra dem på nesten et år :).

Skrevet

Hvis de ringer flere ganger om dagen, er det ikke bare nesten terrorisering... Det er terrorisering.

Hva snakker de om da? Er det kun kjøpepress?

Hva slags psykopater er det som driver den bedriften?

Personlig har jeg aldri vært i kontakt med dem, bortsett fra at det er reklame for dem en del steder, blant annet i "Babyboken" som man får gratis på sykehuset.

Skrevet

Jeg må nesten le, bare beklage. Jeg vet hvor forferdelig irriternede det er..

Men jeg er en "gammel" go`boken selger :) Mulig jeg en gang har ringt å plaga dere... Men hva gjør man ikke for å tjene til livets opphold?

MEN, må jo bare si til dere som sier vi ringte flere ganger i uka, og noen ganger tok dere tlf... Vi vet jo faktisk ikke vi har ringt dere flere ganger i uka og at dere da ikke har tatt tlf!

Men, jeg er veldig enig i at det er slitsomt å måtte si det hundre ganger og at man ikke vil ha noe da!

Skrevet

MEN, en liten viktig ting : Det er nok ikke Go`boken sin feil bestandig at dere blir ringt opp i tid og utide. Det er selgerfirmaer som står for tlfsalg. Altså - deres selgere, ikke Go`boken sine. Så, mye av "sinnet" dere bør nok rettes til andre enn Go`boken selv :)

Hilsen X-selger

Skrevet

Jeg må nesten le, bare beklage. Jeg vet hvor forferdelig irriternede det er..

Men jeg er en "gammel" go`boken selger :) Mulig jeg en gang har ringt å plaga dere... Men hva gjør man ikke for å tjene til livets opphold?

MEN, må jo bare si til dere som sier vi ringte flere ganger i uka, og noen ganger tok dere tlf... Vi vet jo faktisk ikke vi har ringt dere flere ganger i uka og at dere da ikke har tatt tlf!

Men, jeg er veldig enig i at det er slitsomt å måtte si det hundre ganger og at man ikke vil ha noe da!

Helt greit å tjene til livets opphold :) Men når du takker høflig nei flere ganger i uka, og det ender med at selgeren slenger på røret, eller som en istad som ringte som kalte meg ustabil hormonel mor! Bare fordi jeg ikke var interessert for 20 gang på to uker :P Var en smule amper i tlf, men 20 tlf på to uker, reklame på mail, post og sms annen vær dag. Så er det slitsomt til de grader :/

Skrevet

MEN, en liten viktig ting : Det er nok ikke Go`boken sin feil bestandig at dere blir ringt opp i tid og utide. Det er selgerfirmaer som står for tlfsalg. Altså - deres selgere, ikke Go`boken sine. Så, mye av "sinnet" dere bør nok rettes til andre enn Go`boken selv :)

Hilsen X-selger

Nå er det jo go boken som faktisk har annsatt dette firmaet til å selge så da blir det jo negativt for dem når dette firmaet har selgere som aldri gir seg og slenger på røret når de ikke får vilja si. De blir rett og slett mugne! Så her er ansvaret på go boken som må ta tak i selger firmaet sitt og få rydda opp :)

Skrevet

Nei men makan til dritt bokklubb! var med der da jeg fikk sønnen min,fikk bare så utrolig dårlige bøker.Dårlige tegninger og ingen poeng i noen av de.En bok kunne ha 4 tjukke sider med tull og kostet 250 kr..

Skrevet

De har ringt meg ofte i 10 år nå. Ble aldeles gal, helt til jeg lagret nr. deres og blokkerte det. Ikke hørt et pip siden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...