Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #26 Skrevet 1. november 2012 Ukeshandler på mandager etter leggetid, så da blir det såklart uten barn. Prøver egentlig å gjøre unna det meste av handling etter de har lagt seg, kanskje i forbindelse med at jeg drar ut på trening og slikt, synes det er bedre å bruke tiden med barna på andre ting enn og shoppe. Eneste gangene de må være med er når de må prøve noe, som f.eks sko
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. november 2012 #27 Skrevet 1. november 2012 Hehe.... Dagens! Uten, of course! Det kan være kos å handle sammen med ungene også, men bare dersom jeg selv er uthvilt og i godt humør og vi bare skal ha litt varer (og gjerne en lørdag fordi de da får plukke seg litt snop til slutt til barne-tv). Men sånn til vanlig vil jeg helst være alene på butikken. Det er vel ingen normale mennesker som velger å ha med seg barna på butikken når de selv er sliten etter en lang arbeidsdag dersom man kan velge å ikke ha dem med seg?
Elsker jenta mi<3 Skrevet 1. november 2012 #28 Skrevet 1. november 2012 Synes bare det er kos å ha lille frøkna me i butikken:)
KarpeDiem Skrevet 1. november 2012 #29 Skrevet 1. november 2012 Henter i bhg også handler vi. Men pleier å ta storhandelen på lørdagene, så er ofte små ting som brød, melk, frukt vi handler da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå