Gå til innhold

Tynne tynne fotballfrue...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk nettside bildet.... Det er fan av meg ikke normalt - det ser jo ut som om det er kuttet en bit av magen.

http://fotballfrue.no/?p=20776

Huff, at anorektiske jenter skal være forbilder er altså ikke bra,... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt forbilde er Andreas i Farmen, syns hans mage virker mer normal.

Skrevet

Gidder ikke å klikke meg inn på bildet da jeg ikke ønsker å bidra til at hun får mer penger via bloggen sin enn det hun allerede gjør. La nå jenta styre på som hun vil, hun er fanatisk, syk og merkelig.

Skrevet

Syns hun er NYDELIG. Hadde ikke takket ne til den kroppen der.

Skrevet

Seriøst? Vil du frivillig gå rundt å se ut som ett sultrammet barn fra Afrika?

Skrevet

Reagerer på at hun er så sinnsykt nebbete i svarene sine på bloggen. Hun fremstår som et lite trivelig menneske

Skrevet

Som sagt, jeg syns hun er nydelig. Og jeg syns det er rart at man uten hemninger kan skrive på et nettforum at et annet mennske er sykt og stygt.

Skrevet

Sjekk walk-in-skapet hennes da! wow! Jeg LIKER

Skrevet

Som sagt, jeg syns hun er nydelig. Og jeg syns det er rart at man uten hemninger kan skrive på et nettforum at et annet mennske er sykt og stygt.

Hun SER UT som om hun er syk. Det kan man skrive.

Gjest peacock
Skrevet

Hun fremstår som en offentlig person som selv har valgt (og tjener godt på) å være offentlig. Hun er et forbilde for mange unge jenter, og DERFOR mener jeg det er greit å debattere dette. Hvilke forbilder ønsker vi egentlig for barna våre?

Skrevet

Så utrolig slemme noen av dere er!!!

Når en person er tynn, da er det liksom greit å kalle personen anorektisk og stygg...

Er like tynn som Caroline og har fått masse stygge kommentarer opp i gjennom tidene om at jeg er anorektiker o.l

(uten at jeg er det!)

Syns dere skal konsentrere dere om eget sideflesk i stedet for å klage på andre som ikke har det!

Skrevet

Der er forskjell på å være naturlig tynn med et normalt forhold til mat og til henne,som løper 50 mil i uka,kun spiser 3 diett-måltider pr dag og som ikke legger skul på at hun absolutt ikke vil gå opp i vekt.. " gi meg oppskriften på å gå gjennom et svangerskap og kun gå opp 5 kilo" skrev hun en gang. Hun er ikke frisk, ortoreksi er like alvorlig som anoreksi,og fornektelse er selvfølgelig en del av sykdomsbildet!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Så utrolig slemme noen av dere er!!!

Når en person er tynn, da er det liksom greit å kalle personen anorektisk og stygg...

Er like tynn som Caroline og har fått masse stygge kommentarer opp i gjennom tidene om at jeg er anorektiker o.l

(uten at jeg er det!)

Syns dere skal konsentrere dere om eget sideflesk i stedet for å klage på andre som ikke har det!

Forskjell mellom deg og Caroline er at du ikke skriver en blogg tenkt for unge usikre tenåringsjenter og ikke løper en mil fordi d er redd for at alle de grusomme kaloriene fra den ENE bolla du spiste skal sette seg som fett på kroppen.

Skrevet

Hvis hun hadde vært lubben, hadde man sittet og kritisert kroppen hennes like mye da?

Hvorfor ble det et helvetes leven når noen såvidt våget nevne at Hanne Sørvåg var smålubben, mens alle (og gjerne de samme som hylte opp mot "mobbingen" av HS og gmålte om at man jo må få lov til å være litt lubben) hiver seg på hets av fotballfruen straks de får sjansen?

Jeg finner det meget spesielt.

Skrevet

Det jeg lurer på etter å ha sett bildene; Hvordan kan denne dama ha plass til indre organer? Det der er IKKE sunt!

Skrevet

Litt merkelig når skoene ser breiere/større ut enn hva hun er..

Skrevet

Gratulerer med innlegg nr 1234 om hvor grusomt tynn denne frua er!

Virkelig orginalt av deg, HI, å starte enda en hetsetråd om denne jenta.

Trengte du å føle deg litt bedre i kveld?

Skrevet

Reagerer på at hun er så sinnsykt nebbete i svarene sine på bloggen. Hun fremstår som et lite trivelig menneske

Man blir kanskje nebbete av å gå rundt sulten hele tiden..?

Skrevet

Der er forskjell på å være naturlig tynn med et normalt forhold til mat og til henne,som løper 50 mil i uka,kun spiser 3 diett-måltider pr dag og som ikke legger skul på at hun absolutt ikke vil gå opp i vekt.. " gi meg oppskriften på å gå gjennom et svangerskap og kun gå opp 5 kilo" skrev hun en gang. Hun er ikke frisk, ortoreksi er like alvorlig som anoreksi,og fornektelse er selvfølgelig en del av sykdomsbildet!

Hva skal man med et helsevesen når man kan diganostiseres på et babyforum...

Skrevet

Hvis hun synes det er vannskelig å være et objekt for debatt. (hun promoterer både valg av ernæring og INTENSIV trening.) så er det heldigvis fritt frem for henne å slette bloggen sin.

Det hun driver med et veldig klassisk for kvinner som tidligere har vært uttalt syk av anoreksi. Her er bare kontrollbehovet videreført. En ting er hva man velger til livsførsel selv for seg selv og sitt liv som et friskt (nok.) voksent menneske. En annen ting er hva man projiserer ut til andre.

Jeg gir bøddel i om hun synes jeg er frekk og teit som kommenterer hennes way of life, hun velger selv å gjøre den synlig.

Og forresten, jeg mener dette er såpass ille at unge jenter burde skjermes for henne. Voksen ålreit, da har du funksjoner nok til å filtrere hva som er adekvat atferd og ikke. Barn i pubertet har det motsatt, de adapterer raskere ukritisk atferd.

Skrevet

Hva skal man med et helsevesen når man kan diganostiseres på et babyforum...

Finnes nok mange godt voksne kvinner- slik meg selv, som har bred erfaring innenfor feltet spiseforstyrrelser fra arbeid. Med bla. kvalifisert utdanning.

Skrevet

Det jeg lurer på etter å ha sett bildene; Hvordan kan denne dama ha plass til indre organer? Det der er IKKE sunt!

Tenker litt i samme retning jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...