Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #26 Skrevet 29. oktober 2012 OI.. Ja det er mange det. Husker godt en tråd med ei som absolutt skulle prøve å få til et "hjemmekeisersnitt". Hun skulle gjøre stua si om til en operasjonsstue.. hoho.. Også har du jo hun som oppdaget runkehula/runkebula (?) til mannen sin da han var på jobbreise eller noe, så hun skulle dekorere å pynte den opp..
Gjest Trulte med to små Skrevet 29. oktober 2012 #27 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg blir helt svett av de "svak strek kan det bety gravid?", "hjelp! 4+3 og har sånn brunlig utflod kommer jeg til å miste??" " da var det over for meg denne gang"... Altså shit happens! det hjelper ikke å gna om det på nettet!!! Den syns jeg var stygg! Det er ikke bare bare å slite i årevis med å bli gravid og har du ikke vært der selv, vet du ingenting om hvordan dette er. Er ikke nettopp dette et forum også for de som sliter? Og hvor ellers kan man få utløp for sin redsel og frustrasjon osv... Ok at du syns det er teit, men det er ikke alle som bare kan knipse og så bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #28 Skrevet 29. oktober 2012 Er du for eller mot barnevernet. Den tok kaka for min del. Virkelig??? Fins det noe link til denne tråden? Den høres jo helt hysterisk ut... http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143978655-hva-synes-dere-om-barnevernet-for-eller-i-mot/page__p__144619030__hl__barnevern__fromsearch__1#entry144619030
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2012 #29 Skrevet 29. oktober 2012 Tråder der andre hisser seg opp for spm her inne. Det er jo bare til å gå forbi de emnene en ikke gidder å lese. En har lite problemer i livet om det som irriterer aller mest er at noen lurer på noe som du selv ikke lurer på hehe Alle har vel vært ferske her inne og mange har sikkert stilt spørsmål som har vært spurt om før. Om noe ikke intresserer meg går jeg heller bare videre og håper de får svar hos noen andre.
Marjoriee Dawes Skrevet 29. oktober 2012 #30 Skrevet 29. oktober 2012 Er du for eller mot barnevernet. Den tok kaka for min del. Virkelig??? Fins det noe link til denne tråden? Den høres jo helt hysterisk ut... http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143978655-hva-synes-dere-om-barnevernet-for-eller-i-mot/page__p__144619030__hl__barnevern__fromsearch__1#entry144619030 Den tråden var kort og merkelig..
what a drittkjerring Skrevet 29. oktober 2012 #31 Skrevet 29. oktober 2012 "Er mannen utro?" Vi er en gjeng dritsmarte damer her inne lissom, men seriøst...Fåtallet er Så synske.
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2012 #32 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg syns det var et par fantastiske tråder for noen måneder siden, der en ihuga sjel drev aggressiv argumentasjon for at Breivik gjorde større skade enn Hitler og Stalin til sammen. Herlig, men sannsynligvis mest trist, egentlig. Noen tråder maskerer sykdom.
khm Skrevet 29. oktober 2012 #33 Skrevet 29. oktober 2012 Hehe, husker også den om Hitler å Stalin. Ikke helt med den person der. Men husker vel best hun "Victoria" som argumenterte sånn for at far ikke hadde noen funksjon i livet til barnet før det var en 3 år eller noe sånt? Før det var han sidestilt med onkler og andre litt lengre ut i familien. Hennes argumenter var at hun var forsker så dette kunne hun, pluss at hennes far ikke hadde vært noe flink så da kunne jo ingen være det. Enten ett troll som gjorde en god jobb, eller en meget syk personlighet. Men jeg er nå inne på DIB enda, og babyen min er min enda den:) Muligens postmannen...vi venter på svar!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #34 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg blir helt svett av de "svak strek kan det bety gravid?", "hjelp! 4+3 og har sånn brunlig utflod kommer jeg til å miste??" " da var det over for meg denne gang"... Altså shit happens! det hjelper ikke å gna om det på nettet!!! Den syns jeg var stygg! Det er ikke bare bare å slite i årevis med å bli gravid og har du ikke vært der selv, vet du ingenting om hvordan dette er. Er ikke nettopp dette et forum også for de som sliter? Og hvor ellers kan man få utløp for sin redsel og frustrasjon osv... Ok at du syns det er teit, men det er ikke alle som bare kan knipse og så bli gravid. Det er en egen side for slitere hvor de kan gnåle om svaaaaake positive tester, om kaaaanskje de er gravide fordi de var litt ektra strøtte den morgenen, eller lure på om de skal teste bare eeen gang til siden den siste av de 15 testene hun tok den dagen kunne man antyde en svak strek hvis man holder den opp ned, kikker med kun det ene øyet og blunker febrilsk med det andre... Guud så irriterende innlegg... Det er bare så ufattelig tåpelig å være så hysterisk.----
Mamma til 3? Skrevet 30. oktober 2012 #35 Skrevet 30. oktober 2012 Gjerne ikke teit, men jeg lo godt av den. Tråden der man diskuterte om sterilitet var arvelig. Adoptivmor var nemlig steril...
Mamma4livet Skrevet 30. oktober 2012 #36 Skrevet 30. oktober 2012 En annen ting er de trådene som gir inntrykk av å være noe annet/spennende enn det viser seg å være når man går inn på emnet. Ala : Overskrift: Nå orker jeg ikke mer... !! Så åpner man innlegget og så står det : mannen min har drukket opp all melka! Igjen! Blir faktisk litt småirritert av sånne.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. oktober 2012 #37 Skrevet 30. oktober 2012 En annen ting er de trådene som gir inntrykk av å være noe annet/spennende enn det viser seg å være når man går inn på emnet. Ala : Overskrift: Nå orker jeg ikke mer... !! Så åpner man innlegget og så står det : mannen min har drukket opp all melka! Igjen! Blir faktisk litt småirritert av sånne. Eller de som ikke skriver hele spørsmålet i tittelen. Tittel: "Hva synes du...." Innlegg: "....er finest av Per og Pål?"
Mamma4livet Skrevet 30. oktober 2012 #38 Skrevet 30. oktober 2012 En annen ting er de trådene som gir inntrykk av å være noe annet/spennende enn det viser seg å være når man går inn på emnet. Ala : Overskrift: Nå orker jeg ikke mer... !! Så åpner man innlegget og så står det : mannen min har drukket opp all melka! Igjen! Blir faktisk litt småirritert av sånne. Eller de som ikke skriver hele spørsmålet i tittelen. Tittel: "Hva synes du...." Innlegg: "....er finest av Per og Pål?" Eller denne som er på førstesiden av anonym nå Tittel : Hjelpes det finnes mange rare folk... (noe slikt) Tekst: ... ja jeg ser på Dr Phil.
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. oktober 2012 #39 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg blir helt svett av de "svak strek kan det bety gravid?", "hjelp! 4+3 og har sånn brunlig utflod kommer jeg til å miste??" " da var det over for meg denne gang"... Altså shit happens! det hjelper ikke å gna om det på nettet!!! Den syns jeg var stygg! Det er ikke bare bare å slite i årevis med å bli gravid og har du ikke vært der selv, vet du ingenting om hvordan dette er. Er ikke nettopp dette et forum også for de som sliter? Og hvor ellers kan man få utløp for sin redsel og frustrasjon osv... Ok at du syns det er teit, men det er ikke alle som bare kan knipse og så bli gravid. Det er en egen side for slitere hvor de kan gnåle om svaaaaake positive tester, om kaaaanskje de er gravide fordi de var litt ektra strøtte den morgenen, eller lure på om de skal teste bare eeen gang til siden den siste av de 15 testene hun tok den dagen kunne man antyde en svak strek hvis man holder den opp ned, kikker med kun det ene øyet og blunker febrilsk med det andre... Guud så irriterende innlegg... Det er bare så ufattelig tåpelig å være så hysterisk.---- Ufordragelige dame!!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #40 Skrevet 30. oktober 2012 - Barnet mitt har 39 i feber, men er i fin form. Kan det gå i barnehagen i morgen? - Barnet mitt har spysyken, men trenger vel ikke å være hjemme lenger nå, har jo ikke spydd de siste to timene minst. - Hva synes dere om....... navnet Hans, Anne osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå