Gå til innhold

Hva er de teiteste trådene du har sett her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ledd masse av enkelte tråder. Hva er den teiteste DU har sett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det teiteste er de som klager på mannen når han ikke følger pipa til enhver tid. Skulle ønske det var flere harde mannfolk her i landet. Slike som vet å sette foten ned, og samtidig klarer å ta skikkelig ansvar for familien. Tror foreldregenerasjonen vår skulle hatt seg et spark bak for den dårlige jobben de har gjort.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Tja, hun som ville ta keisersnitt hjemme var jo underholdning på høyt plan.

Ellers synes jeg typen "Kan jeg være gravid" og "Hvor tidlig kan jeg teste" er litt teite.

Skrevet

Jeg blir helt svett av de "svak strek kan det bety gravid?", "hjelp! 4+3 og har sånn brunlig utflod kommer jeg til å miste??" " da var det over for meg denne gang"...

Altså shit happens! det hjelper ikke å gna om det på nettet!!!

Skrevet

De trådene type " når er åsane kjøpesenter åpent i dag".. Herregud, et såre enkelt google-søk, nei det er vanskelig, gitt...

Skrevet

Jeg synes trådene med spørsmål man finner svar enkelt på Google er litt teite. De hadde fått svar raskere enn det tar å skrive innlegget.

Gjest pizzadilla
Skrevet

Enig med dere som nevner spørsmål man kan få svar på hos google:-)

Det samme går igjen på facebook... Vil jo ikke tro at folk er så tette at de ikke klarer å søke på nett, men blir stadig overrasket:-)

Skrevet

Tråder hvor det er ganske tydelig at foreldre burde ha vært hos lege med ungen sin for lenge siden, gir meg litt "angst".

Greit å spørre om sykdom og sånne type ting, men når barnet har slått hode og ikke er seg selv, så burde de vite bedre.

Får også helt noian av sånne bedreviter-tråder, spes hvor man skal diskutere gang på gang ang hva andre gjør i forhold til bhg og klær f.eks.

Ellers så er det sjeldent jeg bryr meg så mye, folk er forskjellig og må få spørre om ting.

Skrevet

Mange artige tråder her, men de teiteste er nok de man lett finner svar på ved et lite søk på google. Sånn som kjøpesenterets åpningstid.

Men har en facebookvenn som skrev at han ringte til arbeidsplassen for å høre hva klokken er... DA lurer jeg på hva som mangler mellom ørene til folk. Samme gjelder den lange lista på søndag som via facebook lurte på hva klokka er. Det er også noe man enkelt finner ut ved å søke på google.

Skrevet

Hun som lurte på om babyen trengte lue nå på vinteren...

Skrevet

"burde jeg ringe føden?"

"burde jeg ringe legen?"

"er jeg gravid?"

Osv osv!

Har ingen tråd å sette fingeren på akkurat nå.

Skrevet

Er du for eller mot barnevernet. Den tok kaka for min del.

Skrevet

"burde jeg ringe føden?"

"burde jeg ringe legen?"

"er jeg gravid?"

Osv osv!

Har ingen tråd å sette fingeren på akkurat nå.

Glemte å nevne alle tråder om slimproppen!

Skrevet

Som hun over her er inne på: folk som spør om ting de utelukkende burde spørre en lege om.

Jeg ville vel kanskje ikke kalle det teit, men mer idiotisk. "Kan jeg blande den og den medisinen, hvor stor dose skal jeg gi barnet, medisinen fungerer ikke kan jeg øke dosen" etc etc.

Kjempelurt å rette seg etter det en anonym på et forum svarer angående slike ting.

Skrevet

Alle tråder som bruker hvem istedenfor hvilken.

Eks hvem vogn er best.

Skrevet

Enig med dere som nevner spørsmål man kan få svar på hos google:-)

Det samme går igjen på facebook... Vil jo ikke tro at folk er så tette at de ikke klarer å søke på nett, men blir stadig overrasket:-)

Tror ikke så mye om at en ikke selv kan søke det opp på Google, men en er bare skravle- og oppmerksomhetssyk! :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

"Har dere strømpebukse/vinterdress/ullklær/regnklær/lue/votter på barnet i dag" spørsmål - helt uten å tenke på at landet vårt er langt og at de kan skille mange grader fra plass til plass får frem smilet her.

Men det er jo frivillig hva man klikker seg inn på og hva man velger å svare på, så egentlig er det ingen teite spørsmål - bare teite svar ;)

Skrevet

Jeg synes alle trolletrådene er teite. Jeg deler bare ikke humoren. Lett gjennomskuelig og elendig humor. Samme med "ørne"trådene. Gjesp...

Skrevet

Hva er en "ørne"tråd? Noe jeg har gått glipp av her?

Skrevet

Jeg legger også til de trådene hvor det er åpenbart at HI ikke har lest en avis eller sett på nyheter på en god stund. Jeg mener selvsagt ikke at alle og enhver må sitte og nilese aftenposten, men jeg blir overrasket når folk overhodet ikke aner hva som skjer i verden og må stille spørsmål her inne isteden for å se på forsiden av en avis.

Skrevet

Fiskefittetråden kommer høyt på min liste. Den jeg har ledd mest av, selv om jeg kanskje ikke ville definert den som den teiteste.

Skrevet

Alle trådene om at landet vårt er i ferd med å bli tatt over av islamske terrorister. Burde vært bestilt busser som gikk over det vide land og plukket opp småbarnsmødre som lider av denne kollektive vrangforestillingen. Så får vi dem kurert og så kan de begynne å bruke energien sin på noe mer vettugt.

Skrevet

Alle trådene om at landet vårt er i ferd med å bli tatt over av islamske terrorister. Burde vært bestilt busser som gikk over det vide land og plukket opp småbarnsmødre som lider av denne kollektive vrangforestillingen. Så får vi dem kurert og så kan de begynne å bruke energien sin på noe mer vettugt.

Skrevet

Det må være trådene som:

-Hvor mye tjener du?

Hadde man i det minste spurt om vesentlige ting som type jobb, utdannelse o.l. Er vel lite interessant å vite hvor mye en anonym tjener uten noe som helst grunnlag.

-Hvor mye har fikk i lån eller hvor mye betaler du i lån?

Da er man tilbake på noen vesentlige ting som er greit å vite. Som hvor mye i inntekt og EK(hvis man f.eks låner til hus)

Over hvor mange år, rente, har man fastrente på deler/hele av lånet, er noe av dette avdragsfritt o.l

Eks. på veldig lite interessant tråd:

Spørsmål: "Hvor mye har du i lån"

Svar: " 1,3 mill"

Oi, dette var en veeeeeeeldig spennende tråd jeg må følge med videre på. NOT!

Og sist men ikke minst:

-Er jeg gravid? Jeg skulle hatt mensen på lørdag og i dag er det mandag og den har uteblitt.

Jepp, for vi sitter en hel haug med synske her som ser om en eller annen anonym er gravid:P

Skrevet

Er du for eller mot barnevernet. Den tok kaka for min del.

Virkelig??? Fins det noe link til denne tråden? Den høres jo helt hysterisk ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...