Gå til innhold

Har dere et godt forhold til svigermor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde den beste svigermora en kunne få! Fantastisk godt menneske. Så døde hun av magekreft 49 år gammel :-(:-(:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er kjempeglad i svigermor. Selvsagt er hun rar og plagsom innimellom, men jeg er fryktelig glad i henne og hun er en stor berikelse i hverdagen vår :)

Skrevet

Ja :D Regner svigers som min nære familie også (selv om vi faktisk egentlig ikke er gift før til våren).

Ser de litt i rykk og napp, men om de ikke har sett barnebarna sine på 2-3 uker tar jeg en tur bort med barna, med eller uten samboer.

Skrevet

Ja, betre enn til mamma. Ser ho 1-2 gongar i veka.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har aldri truffet min svigermor, hun døde før jeg møtte mannen.

Men hans far har giftet seg igjen, og jeg har et helt ok forhold til henne. De har veldig hektiske liv (jobber mye begge to), så selv om vi kun bor 30 min fra hverandre sees vi maks 4-5 ganger i året. Synes det er litt trist at ungene ikke får noe særlig forhold til dem, men det er dessverre lite jeg får gjort med det.

Skrevet

Har helt ok forhold til ho. Var nokså turbulent i fjor da sønnen vårres var baby, men no er alt bare "fryd og gammen" :P Enten har ho roet seg, eller så har jeg lært å overse en del ;) I allefall synes jeg no at det er bare koseli å treffe ho.

Ho bor rett ned bakken her (tar 5 min å gå dit), men vi ses faktisk ikke så ofte. Ho jobber ganske mye og har en samboer som er kanskje litt folkesky :)

Skrevet

Svigermor er ei riktig trivelig og snill dame som bare vil oss vel, men jeg må innrømme at jeg er veldig glad for at det er litt fysisk avstand mellom oss...;-) Har en tendens til å overkjøre oss i all sin velmenenhet..;-)

Skrevet

Har ikke noe forhold til henne i det hele tatt.

Skrevet

Har bare truffet henne en gang, hun døde kort tid etter jeg møtte mannen min. Men svigerfar er verdens største rasshøl, kan ikke fordra fyren!!

Skrevet

Tja, vet ikke helt hva jeg skal svare her... Vi har en god tone, og jeg vil vel si at vi har et godt forhold, men ikke et nært forhold. Vi snakkes aldri uten at resten av familien er tilstede (type søndagsmiddag), men vi ses i den type sammenhenger omtrent ukentlig. Har ingenting negativt å si om henne, og tror hun liker meg også, men vi er bare ikke så close.

Skrevet

Vi har et godt forhold nå, men da gutten min var under ett år synes jeg det var bare mas. Kommer nok av hormonene mine på den tiden og at jeg var veldig overbeskyttende. Jeg og mannen hadde utallige krangler pga det. Nå har vi et kjempe bra forhold. Ser de mer enn min egen mor og far. Som er svært opptatt av sitt eget liv. :( Svigerforeldrene mine er fantastiske! Og bryr seg om oss! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...