Gå til innhold

Har dere et godt forhold til svigermor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før vi fikk barn, ja

Etter at vi fikk barn, nei

Skrevet

Supert forhold, har vært veldig heldig, hun er som en mamma nr 2 for meg :) Samme forhold til svigerfar :)

Skrevet

Vi har et kjempeflott forhold:) ingen ting og klage på der ;)

Skrevet

Og hvor ofte ser dere svigermor?For min del er det ikke et menneske jeg ville savnet så mye hvis hun var død.fælt å si men har rett og slett ingen forhold til henne.Ser henne innimellom.men har ingen ting å prate om.Gruer meg til jeg selv blir svigemor.skrekk å gru.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jupps :) Hun er ikke bare en svigermor for meg, hun er en riktig god venninne også tenk! Til tross for alders forskjellen.

Ser henne noen ganger i uka, enten kommer hun ned til meg og ungene, eller vi tar turen opp til henne og svigerfar.. Men jeg og svigerfar går derimot ikke over ens, er en del krangel oss imellom, men kan fint holde en vennskaplig tone når alle er samlet, er kun når vi er på tomanshånd vi braker sammen. De bor 1 km unna.

Skrevet

Signer #2, svigermora mi er altfor intense, og hun tror hun VET best om hvordan barneoppgragelse skal være og andre situasjoner som dukker opp, bare fordi hun har vært barnehage tante for mange mange år siden. Huff...

Skrevet

Ja veldig godt. Verre med sønnen hennes :-/

Skrevet

Vi har et godt, men ikke spesielt nært forhold. Veldig hyggelig dame, vi kommer godt overens og ser hverandre ca en gang i måneden.

Skrevet

Har vel hverken et godt eller dårlig forhold til henne, men vi er veldig forskjellige. Ser henne kanskje 2 ganger i året, og det synes jeg er akkurat passe. Skulle gjerne vært oftere for mannens og barnas del, men avstanden er for stor.

Skrevet

Har ett bra forhold.nesten bedre enn med min egen mor.men hun kan være ganske bastant innimellom og er hypokonder av rang.men hun har mange flere positive egenskaper enn negative

Skrevet

Vi har ett godt forhold, men noen ganger føler jeg at hu bryr seg altfor mye.

Skrevet

Har et veldig godt forhold til ho :)

Vi forstår og respekterer hverandre, og hun er av typen som er litt redd for å ikke legge seg for mye i, så for meg kan hun godt legge seg mer i :)

Skrevet

Kjempe godt forhold til ho :) Ho er fantastisk :)

Skrevet

Absolutt ikke. Hun er av den grusomme sorten. Hun klager på alt. Stjeler og lyver. Er ei maktsyk dame. Takler ikke at sønnen har giftet seg i det hele tatt. Tilnærmet psykotisk vil jeg si.

Grusomt å ha en slik svigermor.

Skrevet

Jeg er veldig glad i svigermor:) Hun er bare tvers igjennom koselig og god. Jeg har om det er mulig enda litt bedre kjemi med svigerfar og hans nye samboer men det har nok mye å gjøre med at de bor to gater unna oss så vi ses ofte.

Skrevet

Helt strålende!

Om vi ikke sees, så snakkes vi ihvertfall ukentlig.

Skrevet

Ja jeg føler jeg har et godt forhold til min svigermor. Vi har våre uenigheter, men ikke noe som vi bærer nag ovenfor hverandre for. Kommer godt overens.

Skrevet

Har ei helt grusom svigermor som ikke forstår at hennes sønn (min mann) er blitt voksen for mange år siden.. Hun blander seg i alt, tror hun vet best å oppfører seg veldig dårlig mot meg.

Takk for at vi ser de veldig sjelden, skulle virkelig ønsket at vi hadde et godt forhold til mine svigerforeldre.

Skrevet

Ja, heldigvis! :D Gjør ting mye lettere når alle er så heldige at man kommer overens! :)

Skrevet

Har ett veldig godt forhold med min svigermor. Hun har blitt en extra mor for meg, siden jeg bor i Stockholm og mamma bor i Oslo. Vi ses en gang i uken. Vi spiser söndags middag der, bor vel rundt 10min med bil unna oss.

Skrevet

Har verdens beste svigermor! Hun er mammaen jeg ikke hadde og har. Det er hun jeg går til om jeg trenger litt moderlig varme og støtte. Uten henne i livet tror jeg at jeg hadde slitt med å gi så mye kjærlighet videre til mine egne barn. Svigermor og svigerfar har sagt til meg at jeg er datteren de aldri fikk selv, og har tatt meg under sine vinger.

Selvsagt har vi uenigheter og noen ganger synes jeg at de er håpløst gammeldagse og sære, hehe. Men i bunn og grunn er de helt fantastiske. :-)

Skrevet

Har et dårlig forhold til svigermor. Har bare vært blid og hyggelig mot henne, men hun har noe imot meg likevel. Hun inviterer bare mannen på middag, gjerne etter barnas leggetid, så jeg må være hjemme. Hun er ikke interessert i barnebarna, bare når " storfamilien" samles, slik at hun kan vise for alle at hun er en god farmor. Hun kjøper masse gaver, og gir dem alltid foran alle andre, slik at alle sier hun er så snill. Hun har ikke sett barna på 6 mnd, selv om hun bor rett i nærheten. Barna er veldig tilbakeholdne mot henne, de vil jo ikke sitte på fanget og sånn når de ser henne, for de kjenner henne ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...