Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #26 Skrevet 31. oktober 2012 Ok, tusen takk for svar. Er redd, men jeg vet at jeg gjør for barnas beste. Kan jeg sende anonym tips til bv eller kommer de til å oppdage at det er meg?
Iiiiik Skrevet 31. oktober 2012 #27 Skrevet 31. oktober 2012 Ring barneverntjesten og be om å få drøfte en sak anonymt. Beskriv forholdene og be om råd. Jeg ville ikke meldt politiet anonymt, da vil de lure på om det er deg uansett og de vil i hvert fall lure på hvorfor du har valgt å fortsette å sende barna dit. Det viser jo ikke god omsorg for barna.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #28 Skrevet 31. oktober 2012 Beklager hvis jeg spør dumme spørsmål, men jeg føler meg alene og trenger hjelp.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #29 Skrevet 31. oktober 2012 Ring barneverntjesten og be om å få drøfte en sak anonymt. Beskriv forholdene og be om råd. Jeg ville ikke meldt politiet anonymt, da vil de lure på om det er deg uansett og de vil i hvert fall lure på hvorfor du har valgt å fortsette å sende barna dit. Det viser jo ikke god omsorg for barna. Takk for svar. Kan jeg later som det er naboen? Vil ikke si at det er meg da vil det ihvertfall blir trøbbel. HI
Iiiiik Skrevet 31. oktober 2012 #30 Skrevet 31. oktober 2012 Du trenger ikke si hvem du er. Jeg ville nok sagt at jeg var barnets mor, men at jeg ville være anonym. Legg inn på tlf din at nummer ikke skal synes for mottaker hvis du er redd for at de skal lete deg opp.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #31 Skrevet 31. oktober 2012 Takker igjen for svar og råd. Jeg skal kontakte BV anonym. Er skikkelig nervøs, men skal jeg bli en god mor så er det her det eneste måten. Bf vil ikke høre på meg og tror han vet best.
eliona Skrevet 31. oktober 2012 #32 Skrevet 31. oktober 2012 Du skrivet jo i hovedinnlegget at far skriker mye til de, så sier du plutselig at han er grei med barna og ikke skriker så mye til de. Uansett om hvem som tipser politiet, om det er deg eller andre, så vil fu jo bli "innblandet". De kommer sikkert til å spøre deg pm du har hørt noe fra ungene eller vet noe selv for å se om det er en riktig annmeldelse..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #33 Skrevet 31. oktober 2012 Bf skriker til de når han er sint. Da blir det mye banning, men han kan være en god far også. Det er det som er vanskelig, men samtidig så vil jeg ikke han noe vondt. Det er derfor jeg vil kontakte bv anonym, så kanskje han vil høre. Vet jo at bf er glad i barna sine. Ikke lett det her. HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. oktober 2012 #34 Skrevet 31. oktober 2012 Han er likevel ikke noen god far om han ruser seg og skriker til dem, og det er ditt ansvar som mor å skjerme dem fra det. Hvis ikke du gjør det bedriver du også omsorgssvikt og er medskyldig. Tenk om han kjører bil med ungene i ruset tilstand, eller ruser seg mens de er der og skader dem på noen måte? Kan du tilgi deg selv da?
Gjest peacock Skrevet 31. oktober 2012 #35 Skrevet 31. oktober 2012 Nei, han er ikke en god pappa, han høres ut som dr jekyll og mr hyde, IKKE som en god pappa selv om han kan være snill til tider når ting går som han mener de bør gå. Du ringer barnevernet og melder ham - barnevernet vil barnas beste så la de vurdere hvorvidt barna bør være alene med ham. Og frem til saken er avgjort sender du ikke barna dine dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå