Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Far til barna mine er et dårlig forbilde for mine barn. Han driver med narkotika. Han skriker til barna og kjefte på de for ingen ting. Har så lyst til å tipse til politiet, men er så redd for at jeg også blir innblandet og miste de. Heldigvis så er de der annen hver helg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Du kan vel heller risikere å miste dem hvis du IKKE melder ifra. Det er nemlig forelderen med hovedomsorgen som stilles til ansvar hvis h*n sender barna på samvær til en som ikke tar seg skikkelig av dem.
LuksusLiv Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor sender du ungene dine til en narkoman? Herregud!
Februargullet2013 Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Slutt og send de til faren,hvis han ikke slutter med den dritten, enklere er det ikke
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Hvis jeg tipse politiet anonym. Vil de også sjekke meg?
marsgutt 2013 Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Er det så farlig om de sjekker deg da? har du noe og skjule etter som du er nervøs for det? Slutt og la far ha de, og ring familievern kontroret og hør hva du skal gjøre vidre.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Men hva hvis jeg bare tipse politiet. Har ikke lyst til å ha noe med han å gjøre. Heldigvis så er han grei mot barna og ikke skriker så mye til de. De forteller meg ganske mye etter at de har vært der.
Februargullet2013 Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Tror nok du blir sjekket også,men du er jo skikket som mor,så er det ingen fare, er vel større fare hvis andre gjør det, da kan det gå så langt at barnevernet kommer i bilde
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Takk for svar. Jeg vet at jeg er skikket som mor, men er så redd for at de skal skjekke masse ting om meg og fortiden. Da jeg ikke akkurat kommer fra en barnevennlig hjem selv. Har hørt masse rart ang. bv og vi var også innblandet i bv da jeg var liten også.
Februargullet2013 Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Barnvernet er kun der for barnets beste,og er ikke dumt og samarbeide med dem, og være Positivt, er best for barna dine og ikke ha kontakt med faren,hvis han driver med det,tenkt om det skjer noe
Gjest Vicky Pollard Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Det er ditt ansvar som mor å ikke sende barna til en far som ruser seg og viser manglende omsorgsevne.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #12 Skrevet 29. oktober 2012 Er litt redd BV også da jeg har hatt dårlig erfaring med dem + noen som jeg kjente. De som jeg kjente ble nesten fratatt barna sine enda de var ordentlig foreldre. Grunnen var pga. at far levde uttagerende i sin yngre dager + at han var bv.barn. Det her skjedde for ca. 4-5 år siden.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #13 Skrevet 29. oktober 2012 Det er ditt ansvar som mor å ikke sende barna til en far som ruser seg og viser manglende omsorgsevne. Det vet jeg også. det er jo derfor jeg spør om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Sender du barna dine til han???? Selvfølgelig sier du ifra, til alle som vil høre!! Også slutter du å sende barna dine dit! Blir liksom ikke overrasket her inne lenger, forferdelig mange tafatte folk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Ok, så er jeg tafatt. Men jeg trenger hjelp. Det er derfor jeg spør dere hva som skjer. Trenger da ikke være så nesevis....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #16 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har mitt på det rene, men er redd for at bf skal true meg med noe. Han er snill mot barna, men jeg liker ikke skrikingen hans. Er det best å tipse politiet anonym? Vil ikke blande inn bv, men de kommer vel inn i bildet uansett?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Du skal drite i om barnefaren skriker til deg, for du skal sette ungenes ve og vel foran deg selv. Det er din plikt som mor! Jeg ville sendt bekymringsmelding til både politi og barnevern hvis jeg var deg. Og jeg skal være så frekk å si at hvis jeg visste hvem du var, og at du faktisk satt og sendte små barn til en person som ruser seg, skriker, lager konflikter og får barna til å føle seg utrygge, så hadde jeg sendt melding om deg også til barnevernet. For sånt går ikke an! Barnas beste er viktigere enn deg.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #18 Skrevet 31. oktober 2012 Du skal drite i om barnefaren skriker til deg, for du skal sette ungenes ve og vel foran deg selv. Det er din plikt som mor! Jeg ville sendt bekymringsmelding til både politi og barnevern hvis jeg var deg. Og jeg skal være så frekk å si at hvis jeg visste hvem du var, og at du faktisk satt og sendte små barn til en person som ruser seg, skriker, lager konflikter og får barna til å føle seg utrygge, så hadde jeg sendt melding om deg også til barnevernet. For sånt går ikke an! Barnas beste er viktigere enn deg. Hei Takk for et konstruktiv svar. Jeg er bekymret for barna og jeg ønsker at de skal ha det godt. Vil setter stor pris om du kan hjelpe meg hva jeg skal si til bv når jeg kontakter de. Hilsen HI
håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2012 #21 Skrevet 31. oktober 2012 Dersom deg hadde vært min datter, hadde jeg gitt beskjed til både politi og barnevern. Jeg hadde aldri sendt min datter til en plass jeg ikke var 100% sikker på var trygg og god for henne. Jeg vet jeg er en god mor, så jeg hadd ikke vært bekymret for min rolle. Dersom du er en god mor, setter du barna dine før deg selv (og din frykt for barnevernet) og gi beskjed om hvordan forholdene er hos barnevern. Noe annet syns jeg er ansvarsløst, og det vitner i hvert fall ikke om gode foreldreegenskaper hos deg.
håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2012 #22 Skrevet 31. oktober 2012 Skriver fra telefon, derfor ble det mange skrivefeil
håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2012 #23 Skrevet 31. oktober 2012 Ser nå at det nesten ikke er mulig å forstå hva jeg skrev....pokkerns autocorrect på iPhone altså
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #24 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg vet også at jeg er en god mor, men jeg føler meg alene. Er så redd for ikke å bli trodd. Hva kan jeg si til bv? Skal jeg bare si at jeg er mor til barnet og at far bruker narkotika? Noen som kan hjelpe meg?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. oktober 2012 #25 Skrevet 31. oktober 2012 Du sier sannheten, forteller ting sånn som de er. Både ang hans rusmisbruk, sinne, hvordan han roper til deg osv. Og så kan du fint tipse politiet om at de muligens kan finne narkotika hos ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå