Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #26 Skrevet 28. oktober 2012 det ble en slags gryterett her Woka grønnsaker og strimla svinekjøtt med ris og litt jevning. Ble så godt så.
Jaffs Skrevet 28. oktober 2012 #27 Skrevet 28. oktober 2012 Kjøttkaker i brun saus med poteter og ertestuing hjå foreldra mine. Gele og vaniljesaus til dessert. Akkurat det samme fikk vi hos svigermor i dag Til og med gelen med vaniljesaus
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #28 Skrevet 28. oktober 2012 Hadde svinestek med poteter, grønsaker, surkål og hjemmlaget brun saus nam nam
Gjest lillehi Skrevet 29. oktober 2012 #30 Skrevet 29. oktober 2012 Hjemmelagede vårruller med nudler til. Enkelt og knallgodt :-) Oppskrift på hjemmelagede vårruller hadde jeg satt stor pris på! Elsker vårruller men mannen min liker ikke de frosne ferdigkjøpte. (skjønner jeg egentlig godt, men de sklir ned hos meg når jeg er alene hjemme!) Hei :-) Jeg tar en kjøttdeig og blander med en pose amerikansk blanding. Tilsetter soyasaus, hvitløk og de krydderne du liker. Kjøper vårrullpapir i asiatiske butikker. Ruller det inn i de, og frityrsteker i olje. Nam, nam :-) Men egentlig kan du ha det meste inni disse, det du liker :-)
Regina Phalange Skrevet 29. oktober 2012 #32 Skrevet 29. oktober 2012 Hjemmelagede vårruller med nudler til. Enkelt og knallgodt :-) Oppskrift på hjemmelagede vårruller hadde jeg satt stor pris på! Elsker vårruller men mannen min liker ikke de frosne ferdigkjøpte. (skjønner jeg egentlig godt, men de sklir ned hos meg når jeg er alene hjemme!) Hei :-) Jeg tar en kjøttdeig og blander med en pose amerikansk blanding. Tilsetter soyasaus, hvitløk og de krydderne du liker. Kjøper vårrullpapir i asiatiske butikker. Ruller det inn i de, og frityrsteker i olje. Nam, nam :-) Men egentlig kan du ha det meste inni disse, det du liker :-) Nam nam høres deilig ut! Takk for svar! Ut å kjøpe sånn vårrullpapir da!
HTC Skrevet 29. oktober 2012 #33 Skrevet 29. oktober 2012 Så bra menyer! Spiser barna dette? Jeg sliter med å finne ting ungene liker. I dag lager jeg en ovnsrett der jeg bruker halvtint grønnsaksblanding i form, legger tomt torsk på toppen. Krydret med salt, pepper og timian. Pose fiskesaus over det hele og ost på toppen. 20-30 min på 190 grader. Servert med poteter. Ungene kommer til å klage..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #36 Skrevet 29. oktober 2012 i dag ble det rett og slett stekt pølse med potet, brokkoli og stekt løk. Det var lenge siden, og kjempegodt!
☆☆☆ Skrevet 29. oktober 2012 #37 Skrevet 29. oktober 2012 I dag vart det loff, egg, reker og majones. Ikkje akkurat avansert, men nydelig godt..
AussieAnette Skrevet 29. oktober 2012 #38 Skrevet 29. oktober 2012 Idag ble det kyllingfilet, hjemmelagd potetmos, kremet kyllingsaus og gulrøtter :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå