Gå til innhold

hva skal vi ha til middag i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på inspirasjon fra dere kreative og kloke damer og menn (mann?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha innbakt kylling med Ris og salat

Skrevet

hvordan lager du det? Altså, ris og salat skal jeg klare, men det med det innbakte?

Skrevet

strimlet svinekjøtt, potetmos, kokte gulrøtter og peppersaus:)

Skrevet

hvordan lager du det? Altså, ris og salat skal jeg klare, men det med det innbakte?

Er vel ikke akkurat innbakt men tar det i karving,så det blir sprøtt :) kaller det innbakt kylling :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kalkunlår med friterte potetskiver, hjemmelaget saus og salat står på menyen her ;)

Skrevet

Me har hatt heimelaga ertesuppe ála Rema 1000. Men det er for seint for deg å gå i gang med no, sidan ertene skal bløytleggast og kjøtet kokast 2 - 4 timar (kokte det i går kveld). Men godt var det :)

Skrevet

Vi hadde au hjemmelaga ertesuppe. Var kanon godt :)

Skrevet

Er vel ikke akkurat innbakt men tar det i karving,så det blir sprøtt smile.png kaller det innbakt kylling smile.png

hvis du kjøper butterdeig er det kjempe raskt å lage innbakt kylling, godt er det og :)

Skrevet

Vi hadde elgbiff cordon bleu med ovnsbakte poteter og balsamicosaus. Med stekt løk og erter til..

Gjest 5 andre
Skrevet

Her var det karbonader, løk, ertestuing, poteter og brokkoli :)

Gjest lillehi
Skrevet

Hjemmelagede vårruller med nudler til. Enkelt og knallgodt :-)

Skrevet

Reinstek med fløtesaus, brokkoli og poteter :)

Skrevet

Lasagne her. Hadde en kjøttdeig vi måtte bruke ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Kokte en røkt svineknoke i går, og kokt masse rotgrønnsaker i krafta i dag og lagt tilbake kjøttet fra knoken i små terninger. Hva heter det egentlig, tro? I alle fall, med kålrot og gulrøtter og søtpotet og vanlig potet og purre blir det himmelsk godt og passer på en kald søndag.

Skrevet

Medisterkaker med brun saus, poteter, surkål og tyttebær. :)

Skrevet

Hjemmelagede vårruller med nudler til. Enkelt og knallgodt :-)

Oppskrift på hjemmelagede vårruller hadde jeg satt stor pris på! Elsker vårruller men mannen min liker ikke de frosne ferdigkjøpte. (skjønner jeg egentlig godt, men de sklir ned hos meg når jeg er alene hjemme!)

Skrevet

fiskegrateng med macaroni og grønnsaker.. :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

I dag spiste jeg pasta med ostesaus. Super lett mat på en klein søndag. Mille hadde spist da hun kom hjem.

Tror jeg skal lage mer nå dete r så godt! Usunt og ikke mettende, men akk så digg!

Skrevet

Kjøttkaker i brun saus med poteter og ertestuing hjå foreldra mine. Gele og vaniljesaus til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...