Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #26 Skrevet 28. oktober 2012 Eneste plan idag er å sende ett barn i bursdag, utover det så skal jeg gjøre minst mulig. Er så deilig med en dag uten noen planer. Jeg kommer nok til å gjøre mye, men det er ikke for at jeg må gjøre det, men for at jeg har lyst. Har begynt å minske stabelen av skittentøy på vaskerommet, men spørs hvor lenge jeg gidder. Har endel blomsterløk som burde finne veien til jorden. Har en jentunge som skal selge lodd, så kan hende jeg tar turen sammen med henne. Regner ikke med at hun er tøff nok til å gjøre det alene igjen enda, selv om hun sier det alltid helt til hun skal ut døra... Samme jente skal vist få ordnet med halloween kostymet sitt idag, men det ordner hun nok litt selv. Jeg må nok frem med symaskinen for å sy litt for henne men det er jo bare kos.
☆☆☆ Skrevet 28. oktober 2012 #27 Skrevet 28. oktober 2012 Skal til middag hjå foreldra mine og mormor (eller lunsj som det burde bli kalla kl 14), tenkte å gå dit i fineveret (ca 4,5 km). Kaldt og fint ute, med snø på bakken..
LittLykkelig Skrevet 28. oktober 2012 #28 Skrevet 28. oktober 2012 Middag hos svigermor... The place where time stands still...
geitemarken Skrevet 28. oktober 2012 #29 Skrevet 28. oktober 2012 Leos lekeland og få springe av oss litt energi da lille har blitt mest hensatt til å se Disney channel mens mamma og pappa har gjort alt for å berge huset (takk gud for Disney channel!). Etterpå må vi rydde opp alt søppla det ble i hagen og få lagt det på tilhenger. Å så må vi tørke opp i huset.
me_87 Skrevet 28. oktober 2012 #30 Skrevet 28. oktober 2012 Blir visst leos lekeland her og når småen våkner
me_87 Skrevet 28. oktober 2012 #31 Skrevet 28. oktober 2012 Leos lekeland og få springe av oss litt energi da lille har blitt mest hensatt til å se Disney channel mens mamma og pappa har gjort alt for å berge huset (takk gud for Disney channel!). Etterpå må vi rydde opp alt søppla det ble i hagen og få lagt det på tilhenger. å så må vi tørke opp i huset. Er leos lekeland greit sted for 1 åringer og? Eller er de litt for små?
geitemarken Skrevet 28. oktober 2012 #32 Skrevet 28. oktober 2012 Her vi bør har de en egen seksjon for de små. Vi brukte å være der når lille var 1 år:) men det er stort med høyt støynivå så vær forberedt på at lille kan bli engstelig. Heldigvis er det solide leker så voksne kan bli med barna inn på lekeområdet.
stearin Skrevet 28. oktober 2012 #33 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg og frøkna mi på 2 år tok oss en tur til akebakken rett ved huset. Så mye snø ute at jeg frøs og føler meg derfor litt elendig nå. Men "superenkelmiddagen" ble brukt opp i går, og må vel lage middag nå. Måket også snø utenfor. Ellers er planene bare å holde huset ryddig og slappe av:-) Blir kanskje popkorn til fantorangen senere:-P
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #34 Skrevet 28. oktober 2012 Fyllesjuk. Ungene får klare seg sjøl. Haha, det innlegget var et friskt pust blandt alle de "politisk korrekte" svarene her. Befriende ærlig! God berdring
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #35 Skrevet 28. oktober 2012 Har vært på bedehuset og sett jenta mi og koret opptre. Etter det dro vi på fotballbanen, spilte fotball med ungene i to timer. Nå har vi laget hjemmelaget pizza sammen, jeg og eldste. Skal slappe av resten av dagen, innekos. Jeg savner ikke en kjæreste på dagtid, har det så godt som jeg aldri har hatt før. Men når kvelden kommer og ungene er i seng savner jeg en armkrok innimellom. Meeen i kveld blir det muligens en armkrok på meg. God søndag
me_87 Skrevet 28. oktober 2012 #36 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg trengte hvertfall ikke beskymre meg for støynivået på lekeland,sønnen min ble kjempe oppgira av de større ungene å lo å koste seg Der kommer vi garantert til å gå igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå