Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Her skal gutten i bursdag etterhvert og gal som jeg er vurderer jeg ta rundvask på lekerommet. Skal gjøres på alle rom før advent så en gang må en jo starte;-) Senere blir det tur i marka med venner og båling:))
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Skal på lang tur med 5 åring på sparkesykkel og 2 åring delvis gående/i vogn. Så skal vi jobbe i hagen, pakke sammen trampolinen, ungene skal ta alle leker fra sandkassen etc å putte i en stor boks på terrassen. Så skal vi en tur ned i bhg for å huske med barna. Etter det drar vi hjem og koser oss inne. Vi elsker å være ute, store som små!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Vi skal sammen med en annen familie på tur til bhg lavvo-plass i skogen å grille pølser/pinnebrød.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Jobbe i hagen, gjøre den klar for vinter! Grille pølser i hagen!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Vi skal skifte dekk på to biler i dag. 5 åringen syns det er stor stas å hjelpe til Så skal vi gå oss en tur før vi skal lage søndagsmiddag. Plutselig nesten 10 minus her i dag, så blir godt og friskt ute i dag!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Vi skal på ferie hele neste uke hos bestemor og bestefar. Vi reiser nok i kveld, så da går mye av dagen med til pakking.
Mandalas Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har sovet veldig lite inatt og formen er elendig, så tror jeg skrinlegger alle planene mine og satser på å bare overleve dagen! Eksen skal ta med eldste i svømmehallen, og kanskje tar han med yngste også. Jeg skal egentlig til broren min så han kan bytte dekk på bilen, men jeg får virkelig se hvordan formen er om fire timer.
Regnbuemamma Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Her skal eldstemann i bursdag, og så skal middagen lages... Ellers skal hu mor ligge på sofaen å pleie forkjølelsen:(
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Ingen planer, men ut å røre oss må vi. Planen er å putte minste i vogn og eldste på sparkesykkel slik at det blir litt tempo på turen. Minus 3 grader her i dag.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Her våknet 3-åringen opp med feber, hurra! Og ettersom mannen er bortreist, blir det derfor innedag for minstemann og meg også. Så får se om vi kan finne på noe hyggelig inne. Litt synd at hun skulle bli syk nå når det er så strålende vær.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Rydde hagen, gå en tur i skogen, rydde klesskapet, rydde rommene til ungene....skal vel få tida til å gå!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Rydde hage, gå tur med barna, kanskje besøke fetteren til barna som jobber på loppemarkedet idag, lage pizza, skifte dekk på bilen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Ut med barna på tur, leke litt i hagen og gjøre den klar for vinteren. Grille pølser i hagen og skifte over til vinterdekk. Ja, og ta med 5 åringen på tur med den nye sparkesykkelen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 Fyllesjuk. Ungene får klare seg sjøl.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 Her er det open dag i idrettshallen, så vi skal der. Er jenta i form skal vi på kino senere. Middag? hmm, får se!
mammakatten Skrevet 28. oktober 2012 #17 Skrevet 28. oktober 2012 Ungene vil ut på golfbanen så der forsvinner ca. 4 timer
Love my kidz Skrevet 28. oktober 2012 #18 Skrevet 28. oktober 2012 Undrer meg først og fremst over at det ikke er snø hos dere andre ennå Her skal vi ut og ake vettu, MASSE snø her
me_87 Skrevet 28. oktober 2012 #19 Skrevet 28. oktober 2012 Ingen verdens planer å det er kjedelig! Ser frem til uken begynner igjen jeg for da kan vi gå i åpen barnehage,babysang og butikkene er åpne igjen!
me_87 Skrevet 28. oktober 2012 #20 Skrevet 28. oktober 2012 Jo huff her er det snø ute :S Men vi har enda ikke fått kjøpt akebrett til småen. Er så glatt ute at det er jo livsfarlig :S
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #21 Skrevet 28. oktober 2012 Vet ikke helt, har ingen faste planer. Det er kaldt og fint vær, så blir nok en tur i skogen. Vurderer å dra på zoologisk museum og se på Doktor Proktors sensasjonelle samling av Dyr Du Skulle Ønske Ikke Fantes Eldste har fått boka, og synes den er utrolig spennende.
Eliane Skrevet 28. oktober 2012 #22 Skrevet 28. oktober 2012 Bursdagsfeiring for svigermor,blir koselig. Deilig høstvær her,men 1 uke til termin og bekkenet vil ikke gå noe særlig..
håperpåvinterbarn Skrevet 28. oktober 2012 #23 Skrevet 28. oktober 2012 Skitur! Pulken hunder og tre venninner . Så middagsselskap. God søndag alle mann!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 28. oktober 2012 #24 Skrevet 28. oktober 2012 Her blir detå bake boller og kanelsnurrer, håper å rekke begge deler før huseieren kommer, når de kommer så blir det ut på gårdsplassen, så guttungen får leke med datra dems.. Også blir det besøk av min mor og stefar i dag + at samboeren skal hente ved til oss, så da blir det nok en liten traktor tur på guttungen
M+M+baby2012 Skrevet 28. oktober 2012 #25 Skrevet 28. oktober 2012 Det er gratis sol på alle brun og blid i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå