2_små_og_flere_grå Skrevet 28. oktober 2012 #26 Skrevet 28. oktober 2012 Kun folk jeg har skrivd med herfra, synes det er litt morsomt da når noen av de som jeg også har på facebook skriver ting der og så kommer det samme her, bare med anonymt nick Vet at hvertfall en venninne er her inne, men aner ikke hva hun kaller seg og har ikke gjenkjent noe.
vaffeljernet <3 Skrevet 28. oktober 2012 #27 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg vet ikke hvem noen av dere er irl, og tror ingen vet hvem jeg er heller. Tenker det er enklere å kjenne igjen de som er mer aktive enn det jeg er. Men hvis noen skulle vite hvem jeg er, så spytt ut! Kjenner jeg blir paranoid av slike tråder.
Light of my life Skrevet 28. oktober 2012 #28 Skrevet 28. oktober 2012 Merker jeg er veldig nyskjerrig på om noen vet hvem jeg er
Dini Skrevet 28. oktober 2012 #30 Skrevet 28. oktober 2012 Ikke som jeg vet om, men svigerinna mi hadde visst kjent meg igjen Ikke det at jeg skriver noe jeg ikke står for i det virkelige liv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #32 Skrevet 28. oktober 2012 Vet hvem Juliea er i virkeligheten, men er ikke en venn akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå