Gå til innhold

Noen som kjenner igjen DIB nick IRL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, vet du hvem noen nick er her inne IRL uten å si noe om det til personen?

Dette er ikke ment som en heng-ut-personen-bak-nick tråd, men man kan jo nevne nick'et og ikke noe mer??

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg kjenner Julea :D

Kult, men kjenner keg deg? Er jeg like kul i virkeligheten som her? Jeg pleier å ha et type elsk hat forhold til meg.. Meg meg er det fjerne enten eller, men det skjønner jeg godt ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Altså, vet du hvem noen nick er her inne IRL uten å si noe om det til personen?

Dette er ikke ment som en heng-ut-personen-bak-nick tråd, men man kan jo nevne nick'et og ikke noe mer??

:)

Vil kjenne så mange, kjenner så alt for få! For her er det ytterpunktene! Enten splitter pine gal eller vennskap for livet tror jeg :D

Skrevet (endret)

Jepp, men det er ikke et av de kjente nickene, så ikke noe poeng i å navngi det ;) Vet ikke om hun det gjelder vet at jeg har kjent henne igjen, men jeg har i hvert fall ikke sagt noe!

Endret av Nikamo
Skrevet

Jepp, men det er ikke et av de kjente nickene, så ikke noe poeng i å navngi det ;) Vet ikke om hun det gjelder vet at jeg har kjent henne igjen, men jeg har i hvert fall ikke sagt noe!

hmm.. Ser at du er fra vestfold, så jeg må bare spørre.... Det er vel ikke meg, vel?

Skrevet

hmm.. Ser at du er fra vestfold, så jeg må bare spørre.... Det er vel ikke meg, vel?

Hihi, neida ;) Ta det helt med ro - jeg aner ikke hvem du er :D (Så vidt jeg vet...!)

Skrevet

Hihi, neida ;) Ta det helt med ro - jeg aner ikke hvem du er :D (Så vidt jeg vet...!)

hahaha... Snakk om å være paranoid ;) neida, men siden du sa det ikke var et kjent nick såå..

Ikke sikkert vi er fra samme vestfold-plass heller :D

Skrevet

Ditt nick husker jeg jo, så det er "kjent" for meg, selv du kanskje ikke tilhører den harde kjerne... Haha :D

Vestfold er jo stort det, så befinner du deg mye sør for Tønsberg, så har jeg i hvert fall ikke peiling ;)

Skrevet

Ditt nick husker jeg jo, så det er "kjent" for meg, selv du kanskje ikke tilhører den harde kjerne... Haha :D

Vestfold er jo stort det, så befinner du deg mye sør for Tønsberg, så har jeg i hvert fall ikke peiling ;)

hehe.. jeg er nok ganske så rett sør for tbg ;) men hvis du er mye lenger nord har jeg ikke peil på deg heller :D

Skrevet

Litt nord for Tbg, også har en jeg følelse av at jeg er en god del eldre enn deg ;)

Jeg er nok ikke den som kjenner igjen folk ut fra hvordan de skriver, eller små drypp av info heller, hun jeg har gjenkjent her, har vært raus med info om seg og sine... ;)

Skrevet

Det kan godt hende du er eldre enn meg, men jeg har en del bekjentskaper av de også jeg;)

Jeg ahr litt uvanlige navn på barna, og jeg har sikkert nevnt det ved en anledning eller to. Da er det lett å kjenne meg igjen hvis man kjenner meg :D

heheh

Skrevet

Også jeg som er opptatt av navn - her har visst noe gått meg hus forbi!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja, hadde søstra mi her inne en stund, men vet ikke om hun er her lenger... Uten om henne er det 1-2 andre jeg kjenner til ellers..

Skrevet

Ja, er eit par jeg kjenner igjen. men er en stund siden jeg har sett noe til dei. Er noen som vet hvem jeg er og. Har eit veldig uvanligt navn på barnet, så blei "busted" der.

Skrevet

Kjenner igjen ei barndomsvenninne. Hun har skrevet hva de tre barna hennes heter.

Skrevet

Ja har kjent igjen en og en har kjent igjen meg. Er ingen av oss som skriver noe vi ikke ville kunne sagt i virkeligheten så det spiller egentlig ikke så stor rolle :-)

Skrevet

Ja, men jeg har ikke tenkt å si hvem de er. Jeg har også kjent igjen noen anonyme.

Og så kjenner jeg atter andre, som vet at jeg vet hvem de er. ;)

Vil tro det er noen som vet hvem jeg er også, siden jeg bruker det samme nicket i enkelte andre fora også, og dessuten ikke prøver å late som om jeg er noen andre enn det jeg er. ;)

Skrevet

Ja, det er ei her inne jeg kjenner igjen.

Det er samboeren til en av mannens kamerater så jeg kjenner henne ikke veldig godt, kjenner mannen hennes bedre.

Litt gøyalt fordi hun har få hemninger med hva hun skriver her inne og er ikke alltid like sannferdig heller (jeg har jo ofte fått samme historie fortalt fra mannen hennes).

Hun er ikke veldig aktiv lenger, men har et innlegg nå og da. Akkurat nå vet jeg at de prøver å bli gravide, for det har hun skrevet her inne ;)

Hun aner nok ikke at jeg vet det....

Gidder ikke navngi nicket.

Skrevet

I en tråd for en stund siden, var det noen som ga meg inntrykket av at de visste hvem jeg er, men vedkommende svarte meg aldri igjen. Stå fram, please! Blir bare litt nysgjerrig da ;)

Skrevet

Jepp, jeg har kjent igjen noen pga navna til barna (ikke så vanlige navn). Har også blitt kjent igjen, og har byttet nick etter det og er mer forsiktig med hva jeg skriver, vil ikke bli kjent igjen :)

Skrevet

Ja, har kjent igjen noen her inne..som ikke er så flink til å skjule seg, og legger ut mye info om seg selv. Men, da vil vel personen det :)

Skrevet

Nei, ikke annet enn de som er på facebooksiden, men jeg vil jo ikke påstå jeg kjenner dem heller ;) Synd, hadde vært morsomt å følge noen her :)

Skrevet

Ja, en av de "kjente" nickene her inne, har vært her inne i mange år. Makan til sur kjerring skal man lete lenge etter! Er sur på mannen og ungene hele tiden. Men gir ikke akkurat noe godt inntrykk av seg selv her inne heller.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, ikke som jeg vet om. husker ikke hvem som er hvem fra facebookgruppa heller :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...