Gå til innhold

Skal ut i morgen,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Juliea, hvis du skal ut i tromsø, så er jeg med ;)

å I wish! Jeg elsker Tromsø! Men i morgen blir det Oslo gitt :)

Om jeg skal dit så tar jeg kontakt ;)

Skrevet

En kort kjole kan funke over tights, men ikke over jeans. Synes nå jeg.. Du kan jo kle deg enkelt i sort og heller spice det opp med kult tilbehør. Sikker vinner her iallefall :) Velg noe du er komfortabel i, det er det viktigste!

Hva med denne? Over svarte jeans?

Skrevet

Hvor i byen går du ut Julie?

Soliis

Barouqe

Bølge & Moi

Vulkan

Horgans

Bjørungs

Nichol and son

Ryes

åpenbar

Emil & Samuel (KUN om sommeren)

hva med deg?

Skrevet

Ikke over jeans

Kan brukes over tights, helst strømpebukse :)

(min mening da...)

Skrevet

En kort kjole kan funke over tights, men ikke over jeans. Synes nå jeg.. Du kan jo kle deg enkelt i sort og heller spice det opp med kult tilbehør. Sikker vinner her iallefall :) Velg noe du er komfortabel i, det er det viktigste!

Hva med denne? Over svarte jeans?

http://www.anella.dk...ck-5032-70.html

Over svarte tights som er litt shiny!! JA!! Er fremdeles ikke fan av kjole-jeans. Men kjolen var tøff!

Skrevet

Hmm tjaa.. D kan vel funke dersom den er kledelig på og du har kult tilbehør :) om jeg hadde hatt på sorte jeans ville jeg enten hatt en kortere topp eller ei oversized skjorte tror jeg. Om den der dekker rumpa på et anstendigvis kan du jo finne noen kule strømpebukser og lange støveletter?

Skrevet

Ser den er litt kort i baken, da er vel tights på sin plass, med mindre du vil vise fram trusa

Skrevet

Evt pumps om du føler deg sexxxxyh! ;)

Skrevet

Soliis

Barouqe

Bølge & Moi

Vulkan

Horgans

Bjørungs

Nichol and son

Ryes

åpenbar

hva med deg?

Nå er jeg noen år eldre enn deg da ;-) Men har hengt mye på både bjørongs og N&S i gode gamle dager ;-)

Nå for tiden går det mest i Grünerløkka over Olaf Ryes, eller youngstorget..

Skrevet

Enig med L-8 kjole er supert. Men jeg liker IKKE kjole over bukser. Kjole er kjole bukser er bukser blandes ikke!

Hmm de merkene er jo veldig ofte litt kule og romantiske i stilen er de ikke? Ikke så røffe?

Ser du for deg at de passer til en bytur? For du må gå i noe du føler deg vel i!

Jeg bruker ofte skinnjakke over, for å veie opp for det romantiske og søte.

Hadde liksom lyst til å være litt mindre søt i morgen.

Så; skinnjakka, de svarte trange jeansene, de nye bronx skoa: http://www.brandos.n...-1-black/a48938

Men mangler en topp :)

jeg kjøpte en kjempe tøff tynn jakke på vera moda i går. Den er sort med blonder på armene og skinn på selve bryst/rygg. Ikke så lett å forklare. Den er såpass dekorativ at en kan bruke den med en enkel topp/singlet under.

Hadde på meg den, trang jeans, høye støvletter, og er stilig skjerf. Perfekt og enkelt.

Link under. Liker den mye bedre når den er åpen ;)

http://www.veromoda.no/vero-moda/tailoring/LACELSSHORTJACKETREP/10085505,no_NO,pd.html?dwvar_10085505_colorPattern=10085505_BLACK&forceScope=

Skrevet

Soliis

Barouqe

Bølge & Moi

Vulkan

Horgans

Bjørungs

Nichol and son

Ryes

åpenbar

hva med deg?

Nå er jeg noen år eldre enn deg da ;-) Men har hengt mye på både bjørongs og N&S i gode gamle dager ;-)

Bjørungs er det jo bare eldre menn! Alle skibomser jammy!

Youngstorget stratos og fisk og vilt? Det blir litt for heavy for min del kjenner jeg. Men løkka er bra Ryes er knall. og Fru Hagen =)

Skrevet (endret)

Soliis

Barouqe

Bølge & Moi

Vulkan

Horgans

Bjørungs

Nichol and son

Ryes

åpenbar

hva med deg?

Youngstorget stratos og fisk og vilt? Det blir litt for heavy for min del kjenner jeg. Men løkka er bra Ryes er knall. og Fru Hagen =)

Næh, mer Møllergata, type sosialen.. Men har hatt mange turer på mono oppigjennom, vært innom fisk og vilt et par ganger. Stratos er nok et par år siden sist..

Og DEN gang jeg var ung (;-)) da var det en salig mix av mye rart på Bjørungs. Og verdens søteste australske bartender oppe ;-)

Endret av L-8
Skrevet

Soliis

Barouqe

Bølge & Moi

Vulkan

Horgans

Bjørungs

Nichol and son

Ryes

åpenbar

hva med deg?

Næh, mer Møllergata, type sosialen.. Men har hatt mange turer på mono oppigjennom, vært innom fisk og vilt et par ganger. Stratos er nok et par år siden sist..

Sosialen ja det er bra! Var der en kjapp tur forrige uke =)

Men jeg liker meg best på Barouqe for tiden der er det eldre folk tror leg er 26 år. Jeg trives der. Så er det jo ganske nytt så ikke lei av det enda :P Hehe.

Mono ja der har jeg en venninne som er dørvakt.

hvor gammel er du da? Alder ingen hindring :P

Skrevet

Soliis

Barouqe

Bølge & Moi

Vulkan

Horgans

Bjørungs

Nichol and son

Ryes

åpenbar

hva med deg?

Sosialen ja det er bra! Var der en kjapp tur forrige uke =)

Men jeg liker meg best på Barouqe for tiden der er det eldre folk tror leg er 26 år. Jeg trives der. Så er det jo ganske nytt så ikke lei av det enda :P Hehe.

Mono ja der har jeg en venninne som er dørvakt.

hvor gammel er du da? Alder ingen hindring :P

Rundet 29 gitt! (For første gang altså)

Skrevet

Hahaha det er jo ingen alder det da! Du er jo ung som bare rakkers!

Men

Hysterika hvordan går det med klesvalget? Blir det kjolen?

Ikke meningen å kuppe tråden din :( unnskyld!

Skrevet

He, he, det går bra! Tror problemet mitt er at jeg har for mange stiler (og for mange klær!). Kanskje jeg skal kjøre en helt enkel svart genser sammen med jeans og skinnjakka? Og svarte ankelboots? Eller blå? Eller røde?

Skrevet

He, he, det går bra! Tror problemet mitt er at jeg har for mange stiler (og for mange klær!). Kanskje jeg skal kjøre en helt enkel svart genser sammen med jeans og skinnjakka? Og svarte ankelboots? Eller blå? Eller røde?

Ja det er jo kult enten helt svart og noen svære ruvende smykker. Eller lite smykker og røde ankelboots ja :) TøFT! =)

Skrevet

Ja det er jo kult enten helt svart og noen svære ruvende smykker. Eller lite smykker og røde ankelboots ja :) TøFT! =)

Nå fant jeg en dypblå silkebluse innerst i skapet (fra Samsøe og Samsøe), den er fiiin! Men da må det blir svarte sko :)

Skrevet

Å, nÅ fikk jeg ogsÅ veldig lyst til Å dra ut pÅ byen i morgen! :)

Skrevet

Å, nÅ fikk jeg ogsÅ veldig lyst til Å dra ut pÅ byen i morgen! :)

Ikke var det meningen Å være anonym heller, og mente heller ikke Å skrive store Å`er :P

Skrevet

Nå fant jeg en dypblå silkebluse innerst i skapet (fra Samsøe og Samsøe), den er fiiin! Men da må det blir svarte sko :)

Ja det hørtes fint ut ja! Men svarte jeans til da og svarte sko? Perfekt!

Skrevet

Nå kjøpte jeg faktisk en svart oversize-bluse på Bik Bok (!) i dag, 149 spenn! Skjønte plutselig hvorfor noen synes Noa Noa og Container er dyrt. Tenk at det er mulig å kjøpe en bluse i dag for mindre enn det et glass med pesto koster! Noe er galt i samfunnet vårt ...

Skrevet

Nå kjøpte jeg faktisk en svart oversize-bluse på Bik Bok (!) i dag, 149 spenn! Skjønte plutselig hvorfor noen synes Noa Noa og Container er dyrt. Tenk at det er mulig å kjøpe en bluse i dag for mindre enn det et glass med pesto koster! Noe er galt i samfunnet vårt ...

Hehe du har så rett! Du blir nok rålekker! Krise dyrt forbruker samfunn ja, herremin.

Du vil nok rocke byen i kveld. Ble det svarte eller røde sko? Håper på (forventer!! ;) ) oppdatering i morgen ;) kos deg masse! Her ble det biff vin og deilig mann dog ikke ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...