hysterika Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Har lyst til å kle meg litt kult (sprekt?), men vil IKKE se krampaktig ut. Hva skal jeg ha på? Er 36 år ...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 trange jeans støvletter en kul topp (ikke sånn babydoll greie) Et stort smykke. Kul topp er kanskje en skjorte som er litt sånn oversize. Smale jeans er iallefal vledig flatterende om du er slank.
hysterika Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2012 trange jeans støvletter en kul topp (ikke sånn babydoll greie) Et stort smykke. Kul topp er kanskje en skjorte som er litt sånn oversize. Smale jeans er iallefal vledig flatterende om du er slank. Hmm, hva er en kul topp? Jeg har Så mange klær, men hva skal jeg ha på? Jeans = ok. Støvletter = ok. Jakke?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jakke: en sort dressjakke eller viss du er vågal, en rød en en topp/bluse/skjorte.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skal også ut i morgen og lurte på akkurat det samme, skinny jeans check, støvletter check... hva med resten da????
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 trange jeans støvletter en kul topp (ikke sånn babydoll greie) Et stort smykke. Kul topp er kanskje en skjorte som er litt sånn oversize. Smale jeans er iallefal vledig flatterende om du er slank. Hmm, hva er en kul topp? Jeg har Så mange klær, men hva skal jeg ha på? Jeans = ok. Støvletter = ok. Jakke? Ja jakke må du ha det er for kaldt nå! Ta en sånn kåpe som er litt fin, ikke for lang midt på låret. har du det? Kul topp hmm.. http://www.zalando.no/even-odd-topper-sort-ev421d031-802.html http://www.zalando.no/diesel-albane-topper-gra-di121d01s-102.html Hmm det var kanskje ikke de beste eksemplene, men det var jo kule så noe alle det har du kanskje?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg skal ha på dette i morgen Tights i glatt metallisk svart, oversized skjorte og svarte skyhøye ankelstøvletter Det er jo helt svart og enkelt i seg selv. Så til det skal jeg ha på et gigantisk Børre Olsen kjede. Det veier vel 2 kilo så er tungt, men dødskult. Så blir det ikke så enkelt allikevel, men tøft og ikke sukkersøtt. http://www.dna-shoes.com/shoe/8686/villain.html Fant bare link til skoene.. eller http://fashionfinder.asos.com/womens-D.EFECT/Bridget-New-Black-Shirt-1650601 Hva med noe sånt? Endret 26. oktober 2012 av Juliea - kukløsklan
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skal ha på dette i morgen Tights i glatt metallisk svart, oversized skjorte og svarte skyhøye ankelstøvletter Det er jo helt svart og enkelt i seg selv. Så til det skal jeg ha på et gigantisk Børre Olsen kjede. Det veier vel 2 kilo så er tungt, men dødskult. Så blir det ikke så enkelt allikevel, men tøft og ikke sukkersøtt. Hva med noe sånt? Hvor har du kjøpt tightsen? Jeg har en, men den begynner å bli nokså slitt, men jeg finner ingen andre noen steder!!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skal ha på dette i morgen Tights i glatt metallisk svart, oversized skjorte og svarte skyhøye ankelstøvletter Det er jo helt svart og enkelt i seg selv. Så til det skal jeg ha på et gigantisk Børre Olsen kjede. Det veier vel 2 kilo så er tungt, men dødskult. Så blir det ikke så enkelt allikevel, men tøft og ikke sukkersøtt. Hva med noe sånt? Hvor har du kjøpt tightsen? Jeg har en, men den begynner å bli nokså slitt, men jeg finner ingen andre noen steder!! Oi den er gammel altså! Den tror jeg er av merket ONLY eller noe. Jeg kjøpte den brukte den glemte den, og tok den frem igjen for noen helger siden...Sorry
frk Nilsen Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 trange jeans støvletter en kul topp (ikke sånn babydoll greie) Et stort smykke. Kul topp er kanskje en skjorte som er litt sånn oversize. Smale jeans er iallefal vledig flatterende om du er slank. Hadde noe ala dette forrige helg ute på byen, er samme alder som HI, ble tatt for å være 23 og 27 Hadde smale jukser i burgunder med tildels bak (i følge den yngre garde på jobb er dette in....) cognacfargede boots med høye hæler og grønn litt oversized topp til.
frk Nilsen Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Bukser.... iPad mente jukser på autokorrekt
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 trange jeans støvletter en kul topp (ikke sånn babydoll greie) Et stort smykke. Kul topp er kanskje en skjorte som er litt sånn oversize. Smale jeans er iallefal vledig flatterende om du er slank. Hadde noe ala dette forrige helg ute på byen, er samme alder som HI, ble tatt for å være 23 og 27 Hadde smale jukser i burgunder med tildels bak (i følge den yngre garde på jobb er dette in....) cognacfargede boots med høye hæler og grønn litt oversized topp til. Hørtes kjempekult ut! Da fremhever man samtidig som man skjuler magen og overkroppen, knepper man opp et par knapper avslører man jo mer
frk Nilsen Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 trange jeans støvletter en kul topp (ikke sånn babydoll greie) Et stort smykke. Kul topp er kanskje en skjorte som er litt sånn oversize. Smale jeans er iallefal vledig flatterende om du er slank. Hadde noe ala dette forrige helg ute på byen, er samme alder som HI, ble tatt for å være 23 og 27 Hadde smale jukser i burgunder med tildels bak (i følge den yngre garde på jobb er dette in....) cognacfargede boots med høye hæler og grønn litt oversized topp til. Enda en autokorrekttabbe fra iPad glidelås er blitt til tildels.... Får holde seg til gode gamle pc'n skjønner jeg....
hysterika Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2012 Hm, har gått gjennom skapet nå, og det er dårlig med kule topper! Har sikkert 25 kjoler fra Noa Noa, Culture, Cream, Container, NU Staff, Dranella ... Kan jeg ha kjole over de trange buksene?
L-8 Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Du kan ha kjole!! Men IKKE over jeans! Kjole er jo supert
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 Enig med L-8 kjole er supert. Men jeg liker IKKE kjole over bukser. Kjole er kjole bukser er bukser blandes ikke! Hmm de merkene er jo veldig ofte litt kule og romantiske i stilen er de ikke? Ikke så røffe? Ser du for deg at de passer til en bytur? For du må gå i noe du føler deg vel i!
LittLykkelig Skrevet 26. oktober 2012 #17 Skrevet 26. oktober 2012 ... Evt skru av autocorrect Enig med de andre. Juliea, tror du blir smashing imorgen! Eeeelsker selv skinntights med støvletter, oversized topp eller noe med blonder, accessories og clutch. Fikk lyst til å dra ut!
hysterika Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #18 Skrevet 26. oktober 2012 Du kan ha kjole!! Men IKKE over jeans! Kjole er jo supert Takk for svar! Hvorfor kan jeg ikke ha kjole over jeans? Må jeg ha strømpebukse? Jeg liker ikke strømpebukse Pleier ofte å ha kjoler over trange bukser ... Er det harry?
hysterika Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Enig med L-8 kjole er supert. Men jeg liker IKKE kjole over bukser. Kjole er kjole bukser er bukser blandes ikke! Hmm de merkene er jo veldig ofte litt kule og romantiske i stilen er de ikke? Ikke så røffe? Ser du for deg at de passer til en bytur? For du må gå i noe du føler deg vel i! Jeg bruker ofte skinnjakke over, for å veie opp for det romantiske og søte. Hadde liksom lyst til å være litt mindre søt i morgen. Så; skinnjakka, de svarte trange jeansene, de nye bronx skoa: http://www.brandos.no/bronx/bx-187-33313-c-1-black/a48938 Men mangler en topp Endret 26. oktober 2012 av hysterika
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #20 Skrevet 26. oktober 2012 Du kan ha kjole!! Men IKKE over jeans! Kjole er jo supert Takk for svar! Hvorfor kan jeg ikke ha kjole over jeans? Må jeg ha strømpebukse? Jeg liker ikke strømpebukse Pleier ofte å ha kjoler over trange bukser ... Er det harry? Jeg syntes ikke det er harry, jeg syntes det er stygt. MEN vi har alle ulik smak. Du kan ha tights under. Har ikke link til noen av kjolene dine da? Strømpebukse er best under kjole. Syntes jeg da =)
L-8 Skrevet 26. oktober 2012 #21 Skrevet 26. oktober 2012 Du kan ha kjole!! Men IKKE over jeans! Kjole er jo supert Takk for svar! Hvorfor kan jeg ikke ha kjole over jeans? Må jeg ha strømpebukse? Jeg liker ikke strømpebukse Pleier ofte å ha kjoler over trange bukser ... Er det harry? Jeg synes det er litt småharry, og litt sånn "noen-år-siden"... Men er jo så mye kule strømpiser nå! Sånne med farge og høy denier! Og ankelboots eller pumps til kjole med mindre den er superkort ;-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #22 Skrevet 26. oktober 2012 ... Evt skru av autocorrect Enig med de andre. Juliea, tror du blir smashing imorgen! Eeeelsker selv skinntights med støvletter, oversized topp eller noe med blonder, accessories og clutch. Fikk lyst til å dra ut! Tusen takk! Gleder meg veldig. Føler meg alltid fin i den typen av klær. Så er det komfortabelt og bevegelig og jeg kan drikke øl for magen syntes ikke under Heng deg på!
LittLykkelig Skrevet 26. oktober 2012 #23 Skrevet 26. oktober 2012 En kort kjole kan funke over tights, men ikke over jeans. Synes nå jeg.. Du kan jo kle deg enkelt i sort og heller spice det opp med kult tilbehør. Sikker vinner her iallefall Velg noe du er komfortabel i, det er det viktigste!
frk Nilsen Skrevet 26. oktober 2012 #24 Skrevet 26. oktober 2012 Som Juliea og L-8 sier! Skal du ha litt røffere stil så ha de mye til en ok pris på only/vero moda Støvletter eller ankelboots med høy hæl løfter antrekket! Man kan bygge et helt antrekk ved riktige sko. En veske som matcher, kul neglelakk, sminke, smykke, ørepynt og håret litt annet enn en hestehale kan også løfte et ellers et ganske så døllt antrekk!
LittLykkelig Skrevet 26. oktober 2012 #25 Skrevet 26. oktober 2012 Juliea, hvis du skal ut i tromsø, så er jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå