Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #26 Skrevet 26. oktober 2012 Er nå ti måneder og får det nesten daglig. Jeg er avhengig, og babyen "maser" så mye og digger det, så jeg gir, men det er ikke mye hver gang da, så tenker at det ikke er farlig. Så har ho ikke tenner enda! Hehe, lyst til å trolle igang en hissig diskusjon her nå Du drar den litt for langt, hadde du sagt at ungen mellom 1,5 og 2 år og drakk brus skulle jeg brust litt med fjørene, men at en unge på 10 mnd drikker brus hver dag er så teit at jeg ikke tror på det engang... hehe, ja, gikk du ikke på den altså? Tenkte det var noen som kom til å hisse seg opp, men nei...
marsgutt 2013 Skrevet 26. oktober 2012 #27 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Er nå ti måneder og får det nesten daglig. Jeg er avhengig, og babyen "maser" så mye og digger det, så jeg gir, men det er ikke mye hver gang da, så tenker at det ikke er farlig. Så har ho ikke tenner enda! Hehe, lyst til å trolle igang en hissig diskusjon her nå Du drar den litt for langt, hadde du sagt at ungen mellom 1,5 og 2 år og drakk brus skulle jeg brust litt med fjørene, men at en unge på 10 mnd drikker brus hver dag er så teit at jeg ikke tror på det engang... hehe, ja, gikk du ikke på den altså? Tenkte det var noen som kom til å hisse seg opp, men nei... Det finnes faktisk di som tenker slik da:P min søster ga min datter cola rundt den alderen, jeg kikket og da sa hun jamen hun har da ikke tenner en gang, er da ikke så farlig:PMåtte forklare henne at tenne kan faktisk komme opp råtene av slikt. Mi fikk vel smake det igjen når hun var rundt 15 måneder da hun var syk. Og når hun var til beste foreldre. Nå får hun litt i helgene og av og til litt i uke dagene hvis det er noe spesielt. Endret 26. oktober 2012 av april042013
Mandalas Skrevet 26. oktober 2012 #28 Skrevet 26. oktober 2012 Mine fikk nok smake brus ganske tidlig og yngste var lenge veldig opptatt av brus. Hvis hun fikk et valg var det alltid brus. Nå har deimot roet seg og hun vil like gjerne drikke melk eller saft. Vann er hun ikke like glad i. Eldste har aldri likt brus, og drikker et halvt glass en sjelden gang. Han drikker stort sett bare vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå