*Miss Flua* Skrevet 25. oktober 2012 #26 Skrevet 25. oktober 2012 Vet ikke enda:) Mulig jeg skal lage Hamburger med masse grønnsaker, og sånt på Samme her
Jaffs Skrevet 25. oktober 2012 #27 Skrevet 25. oktober 2012 Her blir det hjemmelaget pizza, den står i ovenen nå
blå2010+rosa2013 Skrevet 25. oktober 2012 #28 Skrevet 25. oktober 2012 Ble overrasket med hjemmelaget pizza som samboer og sønnen min hadde laget mens jeg tok en liten lur
Himmel og hav Skrevet 25. oktober 2012 #29 Skrevet 25. oktober 2012 Har akkurat spist nydelig, lettsalta torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og smelta smør. Kosemat
MillaCamilla Skrevet 25. oktober 2012 #30 Skrevet 25. oktober 2012 Har akkurat spist nydelig, lettsalta torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og smelta smør. Kosemat Det var vår middag også, med bacon til. Følte meg rimelig pansjo da jeg var på Meny og handlet lettsaltet torsk, men det er jo så godt. Minifrøken spiste store mengder fisk, mens mini på 2 år spiste kun potet, bacon og gulrøtter.
håpefull<3 Skrevet 25. oktober 2012 #31 Skrevet 25. oktober 2012 Har akkurat spist nydelig, lettsalta torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og smelta smør. Kosemat Det var vår middag også, med bacon til. Følte meg rimelig pansjo da jeg var på Meny og handlet lettsaltet torsk, men det er jo så godt. Minifrøken spiste store mengder fisk, mens mini på 2 år spiste kun potet, bacon og gulrøtter. hvordan tilbereder dere lettsaltet torsk? koke(trekke) eller steke ?
Gjest PeppaGris Skrevet 25. oktober 2012 #32 Skrevet 25. oktober 2012 i dag ble det sellerirot-suppe med bacon. Mmmm!
Himmel og hav Skrevet 25. oktober 2012 #33 Skrevet 25. oktober 2012 Har akkurat spist nydelig, lettsalta torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og smelta smør. Kosemat Det var vår middag også, med bacon til. Følte meg rimelig pansjo da jeg var på Meny og handlet lettsaltet torsk, men det er jo så godt. Minifrøken spiste store mengder fisk, mens mini på 2 år spiste kun potet, bacon og gulrøtter. hvordan tilbereder dere lettsaltet torsk? koke(trekke) eller steke ? Trekker i usalta vann til den såvidt flaker seg.
MillaCamilla Skrevet 25. oktober 2012 #34 Skrevet 25. oktober 2012 Har akkurat spist nydelig, lettsalta torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og smelta smør. Kosemat Det var vår middag også, med bacon til. Følte meg rimelig pansjo da jeg var på Meny og handlet lettsaltet torsk, men det er jo så godt. Minifrøken spiste store mengder fisk, mens mini på 2 år spiste kun potet, bacon og gulrøtter. hvordan tilbereder dere lettsaltet torsk? koke(trekke) eller steke ? Trekker den i 7-8 minutter i nykokt vann uten salt. Serveres med bacon, gulrøtter og poteter her i huset, men tror det finnes mange varianter på tilbehøret. På Meny hadde de en oppskrift med gratinert lettsaltet torsk og det så også veldig godt ut.
håpefull<3 Skrevet 25. oktober 2012 #35 Skrevet 25. oktober 2012 Har akkurat spist nydelig, lettsalta torsk med mandelpoteter, kokte gulrøtter og smelta smør. Kosemat Det var vår middag også, med bacon til. Følte meg rimelig pansjo da jeg var på Meny og handlet lettsaltet torsk, men det er jo så godt. Minifrøken spiste store mengder fisk, mens mini på 2 år spiste kun potet, bacon og gulrøtter. hvordan tilbereder dere lettsaltet torsk? koke(trekke) eller steke ? Trekker den i 7-8 minutter i nykokt vann uten salt. Serveres med bacon, gulrøtter og poteter her i huset, men tror det finnes mange varianter på tilbehøret. På Meny hadde de en oppskrift med gratinert lettsaltet torsk og det så også veldig godt ut. takk for svar begge to
BareMas Skrevet 25. oktober 2012 #36 Skrevet 25. oktober 2012 TORO!!!!! Hehe :-p Nei, vi skal ha ovnsbakt laks med grønnsaksform til. Enkelt og sunt. Om hun vil spise noe av det, er en helt annen sak. Du må ikke si Toro her, har forstått det slik at man fort blir stempla og satt i bås som dårlig mor her inne! Her ble det pappas lapskaus, men han greide for første gang å brenne den. Ikke greit med ny komfyr
Heada Skrevet 25. oktober 2012 #37 Skrevet 25. oktober 2012 Hadde fiskekaker med stekt løk, raspa gulrøtter, rømme og kokt potet. Nammis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå