Gå til innhold

Hva blir det til middag idag da, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på noe godt, men vet ikke hva. Trenger inspirasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite inspirasjon å hente hos meg...blir karbonader, saus, grønnsaker oo poteter her...jippi...

Skrevet

Kylingwok med kylling, nudler, minimais, paprika, løk og woksaus. Tok bare det jeg fant i skapet i dag.

Skrevet

Tok en titt i fryseren og i kjøleskapet... Så her ble det kyllinglår med chilli/hvitløk og diverse grønsaker stekt i ovn med potetbåter til...

Skrevet

Risgrøt. Da blir mini glad og middagen er klar når vi kommer hjem fra hans trening.

Lager dynegrøt :-)

Ikke sunt eller spennende, men godt en gang iblant

Skrevet

Vet ikke enda:) Mulig jeg skal lage Hamburger med masse grønnsaker, og sånt på :)

Skrevet

Tenkte på hjemmelaget tomatsuppe, men fikk litt lyst på risgrøt da jeg så noen andre skulle ha det :P

Skrevet

Risgrøt fristet meg også, men det liker ikke mannen. Kankje jeg skal gå for laks :)

Skrevet

Kyllingfilet delt i biter, ris og saus...

Skrevet

Stekt fisk med stekt løk, bacon, poteter og råkost :)

Skrevet

Sosekjøtt. Har ikke spiste det på flere år og aldri laget det selv. Så dette kan bli spennende...

Skrevet

Idag blir det wok. I den er det

Kylling

sukkererter

vannkastanje

babymais

bambusskudd

paprika

et glass Uncle Ben's curry Korma

med ris til :)

Skrevet

I dag blir det stekte middagspølser med poteter og blomlålmos.

Skrevet

Bakt laks, men siden vi hadde litt lite skal vi også ha fiksekaker ved siden. Poteter, rømme, agurksalat. Enkelt, raskt og sunnt!

Skrevet

Tartiflette. Poteter og røkte pølser i form, med creme fraische og fløtesaus og ost. Bruker i dag roblochon eller hva den heter, men kan jo bruke andre typer ost, som legges lagvis mellom poteter og pølser. Gjør det enkelt i dag.

Skrevet

TORO!!!!! Hehe :-p

Nei, vi skal ha ovnsbakt laks med grønnsaksform til. Enkelt og sunt. Om hun vil spise noe av det, er en helt annen sak.

Skrevet

Moussaka faktisk. Har aldri laget det før, men nå når jeg har gått ut i permisjon prøver jeg meg gjerne på nye middager som tar litt lengre tid de dagene jeg har overskudd til det. ;)

Skrevet

Fiskeboller i karri saus med potet, gullrøtter og beacon :) nam nam

Skrevet

Kapteinens fylte rødspette fra Findus...

Skrevet

Ikkje særleg inspirerande her i huset, det blir pannekaker og bacon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...