Gå til innhold

November

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet mye symptomer også, er bare litt mer trøtt en vanlig, puppene er fremdeles ømme, men ikke like ille som det var, og kjenner det litt i livmoren enkelte dager. Klarer ikke helt å tro at det vokser noe der inne, men prøver å tenke at ikke alle kjenner allverdens før det har gått noe tid.

Fortsetter under...

Ja, dere har nok rett. Blir bare til at man "jakter" etter symptomer, særlig når resten av dere har det liksom... Jeg har ikke kuttet ned på verken progynova aller progesteron. Skal ikke det før uke 12 tror jeg. 13 dager til UL... Håper dagene går fort!!! Og håper jeg ikke får noen blødninger. Blødde en del da jeg gikk med datteren vår, og det var ikke gøy...blir ekstra stresset av det, men nå vet jeg at det ihverfall kan gå bra ;-)

Annonse

Heisann Damer!

Den tungpustheten min som har vart i noen uker nå, fikk jeg beskjed fra CFC ikke er normalt overhodet. De ba meg innstendig om å kontakte fastlegen og få det undersøkt. Så på tirsdag som var, var jeg en strakstur innom Ullevål for div. prøver. Alle prøvene viste seg å være normale. Vel og bra det, men hva kommer denne tungpustheten av da? Det har hittil vært et stort mysterium!

Tirsdag, ble jeg også sykmeldt. Følte det som et nederlag, da jeg liker å være på jobb. Men, disse dagene som jeg har vært hjemme, har jeg fått det mindre stressende og de smertene jeg tidligere hadde, er nå så og si borte. Fortsatt er tungpustheten der, men smertene er betraktelig redusert. Min konklusjon er at dette må være stress, jeg reagerer kraftig på stress og kroppen reagerer fysisk.

Uansett, på ultralyd idag så legen et bankende hjerte og hun gratulerte meg! :)

Håper dere følger etter, nå! :)

Annonse

Er det noen av dere som har hatt småblødninger til nå?

Sent i går kveld var det litt rosa lutinus-rester på truseinnlegget og når jeg satte inn en ny tablett kom det en liten dråpe blod på pinnen. Jeg vet jo at dette kan være bivirkninger fra lutinus og at slimhinnene er ekstra skjøre nå, men klarte allikevel ikke å la være å bekymre meg og gråt meg i søvn. Ingen blødning i dag, heller ingen smerter, så jeg håper det går godt. Men blir gal av å gå rundt slik å være livredd for alt som kan gå galt..

Jeg begynte plutselig å blø masse for et par timer siden :( Jeg har fått time på legevakten om en halvtime, men er så redd det er over for denne gang! :( Jeg har ikke direkte smerter, men har litt murring i korsryggen. Men når blodet bare renner er jeg redd det umulig kan gå bra...

....husker jeg var inne på første Ul før hjertet begynte å slå pga blødning....da kunne de ikke bekrefte så mye, men de så en fostersekk. Bare så du er forberedt på at de ser kanskje ikke så mye enda...og kanskje er det ikke så godt trent på legevakta heller....Men at det kan gå fint;-) Jeg fikk tatt hcg prøve i tilleg, det kan være lurt;-)

Gjest Trulte med to små

Jeg begynte plutselig å blø masse for et par timer siden :( Jeg har fått time på legevakten om en halvtime, men er så redd det er over for denne gang! :( Jeg har ikke direkte smerter, men har litt murring i korsryggen. Men når blodet bare renner er jeg redd det umulig kan gå bra...

Huff jeg føler med deg og vet hvor vondt dette er med blødninger! man blir så redd :(

Jeg blødde også litt her og der med noen dagers mellomrom og fikk en stor blødning for noen uker siden. Heldigvis gikk det bra.

Håper du er like heldig og at dette går helt fint!

La oss høre hvordan det gikk da! Vi tenker på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...