Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #26 Skrevet 25. oktober 2012 1 n, ja Vanskelig å forklare. Altså, kan man ikke ikke skrive "det går ikke ann" Tidligere har jeg skrevet det "det går ikke and". Det er vell enda hakket værre? Hilsen "spessielt"
Gulosten™ Skrevet 25. oktober 2012 #27 Skrevet 25. oktober 2012 1 n, ja Vanskelig å forklare. Altså, kan man ikke ikke skrive "det går ikke ann" Tidligere har jeg skrevet det "det går ikke and". Det er vell enda hakket værre? Hilsen "spessielt" Hehe, det er enda VERRE ja
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #28 Skrevet 25. oktober 2012 1 n, ja Vanskelig å forklare. Altså, kan man ikke ikke skrive "det går ikke ann" Tidligere har jeg skrevet det "det går ikke and". Det er vell enda hakket værre? Hilsen "spessielt" Hehe, det er enda VERRE ja Ha, ha Dere får nok slite med feilene mine lenge enda verre, verre, verre, verre, verre an, an, an, an, an an,
Magetaska Skrevet 25. oktober 2012 #29 Skrevet 25. oktober 2012 Men selv om du sliter med rettskriving, bør du kunne klare å starte setningene med stor bokstav. For det er faktisk slurv, ikke skrivevansker!
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #30 Skrevet 25. oktober 2012 Men selv om du sliter med rettskriving, bør du kunne klare å starte setningene med stor bokstav. For det er faktisk slurv, ikke skrivevansker! Les gjennom, så komenter. Det har jeg jo allerede sakt selv, Og er noe jeg jobber med.
Magetaska Skrevet 25. oktober 2012 #31 Skrevet 25. oktober 2012 Men selv om du sliter med rettskriving, bør du kunne klare å starte setningene med stor bokstav. For det er faktisk slurv, ikke skrivevansker! Les gjennom, så komenter. Det har jeg jo allerede sakt selv, Og er noe jeg jobber med. Ok. En annen ting som går igjen er sakt. Det heter sagt. Og du trenger ikke stor bokstav etter komma
Tauriel Skrevet 25. oktober 2012 #32 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg sliter med rettskriving, men jeg har en ting som hjelper på: Ordbok i exploreren. Så snart jeg skriver feil så kommer det opp en rød strek under, høyreklikker man på den så får man opp forslag. Men dette hjelper ikke på grammatikken Men den fungerer bra på rettskrivingen Så får "norskrettskrivningsfanatikerne" bare gremmes over feilene mine Uansett, jeg er enig med deg. Idiotisk og begynne og drive med korrekturlesing midt i et nettforum, trodde helt ærlig ikke at rettskriving var så nøye her......
Tauriel Skrevet 25. oktober 2012 #33 Skrevet 25. oktober 2012 Men selv om du sliter med rettskriving, bør du kunne klare å starte setningene med stor bokstav. For det er faktisk slurv, ikke skrivevansker! Les gjennom, så komenter. Det har jeg jo allerede sakt selv, Og er noe jeg jobber med. Ok. En annen ting som går igjen er sakt. Det heter sagt. Og du trenger ikke stor bokstav etter komma Ojj, har slitt med å finne korrekt for "sakt", har ordbok som retter det jeg skriver mens jeg retter. Men den har ikke kommet med annet enn "ukjent ord".... *Pugge pugge pugge* (Har skreve sakt siden jeg lærte og skrive)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå