Gå til innhold

feil skriving.

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 n, ja :) Vanskelig å forklare.

Altså, kan man ikke ikke skrive "det går ikke ann" :)

Tidligere har jeg skrevet det "det går ikke and". Det er vell enda hakket værre?

Hilsen

"spessielt"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere har jeg skrevet det "det går ikke and". Det er vell enda hakket værre?

Hilsen

"spessielt"

Hehe, det er enda VERRE ja :):P

Skrevet

Hilsen

"spessielt"

Hehe, det er enda VERRE ja :):P

Ha, ha

Dere får nok slite med feilene mine lenge enda :)

verre, verre, verre, verre, verre

an, an, an, an, an an,

Skrevet

Men selv om du sliter med rettskriving, bør du kunne klare å starte setningene med stor bokstav. For det er faktisk slurv, ikke skrivevansker!

Skrevet

Men selv om du sliter med rettskriving, bør du kunne klare å starte setningene med stor bokstav. For det er faktisk slurv, ikke skrivevansker!

Les gjennom, så komenter. Det har jeg jo allerede sakt selv, Og er noe jeg jobber med.
Skrevet

Les gjennom, så komenter. Det har jeg jo allerede sakt selv, Og er noe jeg jobber med.

Ok. En annen ting som går igjen er sakt. Det heter sagt. Og du trenger ikke stor bokstav etter komma :)

Skrevet

Jeg sliter med rettskriving, men jeg har en ting som hjelper på: Ordbok i exploreren. Så snart jeg skriver feil så kommer det opp en rød strek under, høyreklikker man på den så får man opp forslag.

Men dette hjelper ikke på grammatikken Men den fungerer bra på rettskrivingen :)

Så får "norskrettskrivningsfanatikerne" bare gremmes over feilene mine ;)

Uansett, jeg er enig med deg. Idiotisk og begynne og drive med korrekturlesing midt i et nettforum, trodde helt ærlig ikke at rettskriving var så nøye her......

Skrevet

Ok. En annen ting som går igjen er sakt. Det heter sagt. Og du trenger ikke stor bokstav etter komma :)

Ojj, har slitt med å finne korrekt for "sakt", har ordbok som retter det jeg skriver mens jeg retter. Men den har ikke kommet med annet enn "ukjent ord"....

*Pugge pugge pugge* (Har skreve sakt siden jeg lærte og skrive)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...