marsgutt 2013 Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 jeg er en av de som sliter veldig med og skrive rett. di siste dagen har opp til flere av mine svar til folk blitt komentert med dette. er det virkelig nødvendig? jeg hadde skjønt det hvis det jeg skrev ikke var helt uforstålig men det er det sjeldent. har i alle fall ikke fått tilbake melding på det. noen sier slurve feil. for meg så skriver jeg ord slik jeg oppriktig tror di skrives. og når man skriver til noen og prøver og gi de et godt råd, eller hjelpe så er det vell ikke nødvendig for andre og komentere hvor mange feil man skrev. og ja jeg skriver de med di. og det med kun d. det er sms syndrome:P og før skrev jeg hva, va men har etter mye terping klart og få med H. prøver og huske at det ikke er di men de også, men hender jeg glemmer meg. håper dere som kommenterer meg på skrive feil vennligs kan la det være. tusen takk
Toocute Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Syns ikke du skal tenke så mye på det, de fleste som påpeker andres skrivefeil her inne. Har som oftest feil selv bare i den meldingen sin. Så der er veldig "dobbelmoral" at det rett og slett blir bare latterlig. Jeg har skrive feil selv, men ikke fanken om jeg gidder å sitte her å bruke "en time" på å skrive.f.eks.dette rett...Jeg sparer den anstrengelsen vist jeg skal bli forfatter eller skrive en jobbsøknad. Så skal jeg nok skjerpe meg der.
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2012 Syns ikke du skal tenke så mye på det, de fleste som påpeker andres skrivefeil her inne. Har som oftest feil selv bare i den meldingen sin. Så der er veldig "dobbelmoral" at det rett og slett blir bare latterlig. Jeg har skrive feil selv, men ikke fanken om jeg gidder å sitte her å bruke "en time" på å skrive.f.eks.dette rett...Jeg sparer den anstrengelsen vist jeg skal bli forfatter eller skrive en jobbsøknad. Så skal jeg nok skjerpe meg der. ja skal jeg skrive en jobb søknad eller noe slikt så ber jeg en venninde om hjelp jeg til og skrive. men blir litt klar av at når man prøver og hjelpe noen så henger folk seg opp i skrive feil som ikke er så farlige en gang.og så har jeg hormoner som styrer meg litt fortiden også da, så piggene kommer fort ut:P en fleip kan jeg tåle og ironi. men enkelte her inne er kan være ganske stygge har jeg sett og derfor skrev jeg dette for noen kan også reagere mer en meg.
Pesta Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Forstår godt at det ikke er noe gøy å føle at man bli gjort narr av, men det kan jo tenkes at ikke alle påpeker feil for å være stygge? Jeg mener det kan være lurt å ta til seg konstruktiv kritikk ang skrivefeil (og da se bort i fra det som bare er ufine kommentarer), for hvordan lærer man ellers hva som er rett/galt? Det er som du sier lett å gjøre feil pga "sms-språket", og da er det jo desto viktigere å øve på rettskriving ved andre anledninger? Jeg mener ikke du skal få noen til å lese korrektur av innlegg før du sender de, men jeg forstår ikke hvorfor en som sliter med rettskriving ikke har lyst til å prøve en gang.. En skriver jo ikke feks jobbsøknader så ofte Jeg mener ikke å være krass nå, dette er noe jeg oppriktig lurer på!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Litt skrivefeil reagerer jeg ikke på. Dem har jeg mange av selv, men jeg synes det er veldig tungt å lese inlegg når du ikke bruker stor bokstav først i setningene. Personlig synes jeg også det er fint med tilbakemeldinger på feil jeg gjør, spessielt dem som ergrer andre. Jeg lærer av det, om enn sakte
Cruella De Vil Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Hei, helt personlig hadde jeg blitt veldig glad hvis folk sluttet å skrive "sms språk" - for oss som ikke bruker det selv, er det veldig tungvint å lese. Så enten hopper jeg helt over slike innlegg, eller så må jeg lide meg gjennom, og det er det sjelden jeg orker. Vanlige skrivefeil er det jo endel som har her inne, og selv om jeg merker meg endel av det, er ikke jeg blant dem som pleier å kommentere det. Så lenge teksten er leselig og forståelig kan jeg leve med noen skrivefeil på et forum slik som dette. I jobbsammenheng derimot, synes jeg rettskriving er veldig viktig, men det er jo en helt annen sak...
Gulosten™ Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Forstår godt at det ikke er noe gøy å føle at man bli gjort narr av, men det kan jo tenkes at ikke alle påpeker feil for å være stygge? Jeg mener det kan være lurt å ta til seg konstruktiv kritikk ang skrivefeil (og da se bort i fra det som bare er ufine kommentarer), for hvordan lærer man ellers hva som er rett/galt? Det er som du sier lett å gjøre feil pga "sms-språket", og da er det jo desto viktigere å øve på rettskriving ved andre anledninger? Jeg mener ikke du skal få noen til å lese korrektur av innlegg før du sender de, men jeg forstår ikke hvorfor en som sliter med rettskriving ikke har lyst til å prøve en gang.. En skriver jo ikke feks jobbsøknader så ofte Jeg mener ikke å være krass nå, dette er noe jeg oppriktig lurer på! Jeg lurer også veldig, det må jo være bedre (i en jobbsøknad) å fremstå så bra som mulig, enn en som "ikke gidder"...? Hadde jeg lest jobbsøknad fra hovedinnlegger her hadde jeg kasta den etter første setning. Det heter jobbsøknad, feilskriving, de (ikke di). å skylde på at man ikke kan slutte med SMS-språket er så tåpelig, at jeg får omtrent fnatt... Og selvfølgelig - har man dysleksi er man selvfølgelig mer unnskyldt, men da må man prøve desto hardere. Jeg bor sammen med en "sånn en", og han har jeg gitt opp for lenge siden. Han deler alle ord, skriver "gjik", "sån" og andre grusomt irriterende feil. Poenget mitt her er ikke å kritisere, men jeg er altså oppriktig nysgjerrig - for HI har jo helt tydelig ikke dysleksi. Disse skrivefeilene går på vane, som er ganske grei å endre hvis man vil. Litt skrivefeil reagerer jeg ikke på. Dem har jeg mange av selv, men jeg synes det er veldig tungt å lese inlegg når du ikke bruker stor bokstav først i setningene. Personlig synes jeg også det er fint med tilbakemeldinger på feil jeg gjør, spessielt dem som ergrer andre. Jeg lærer av det, om enn sakte å skrive spesielt med to s`er får meg bare til å tenke at du er fra landet, og har trykket på den første e`en når du sier ordet Endret 25. oktober 2012 av Gulosten™
PintSizedDictator Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis ingen hadde korrigert min grammatikk så hadde engelsken min fremdeles vært gjennomsnittlig og under. Det er takket være folk som klarer å si ifra på en skikkelig måte at jeg skriver mer korrekt nå enn før. Det gjelder Norsken min også. Men alt faller på hvordan ting blir sagt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har aldri under noen omstendigheter kommentert andres skrivefeil, eller mangel på avsnitt og luft i et innlegg. Ser det blir gjort ofte her, men ærlig talt...hvem bryr seg? Om innlegget er kjempelangt, uten mellomrom og avsnitt og full av skrivefeil, så lar jeg bare være å lese. Enkelt og greit. Det er vel og bra at noen ønsker å "påpeke" feil for at andre skal bli bedre, men jeg syns ærlig talt ikke at det er de ufine anonyme sin jobb
gale damen Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) jeg er en av de som sliter veldig med og skrive rett. di siste dagen har opp til flere av mine svar til folk blitt komentert med dette. er det virkelig nødvendig? jeg hadde skjønt det hvis det jeg skrev ikke var helt uforstålig men det er det sjeldent. har i alle fall ikke fått tilbake melding på det. noen sier slurve feil. for meg så skriver jeg ord slik jeg oppriktig tror di skrives. og når man skriver til noen og prøver og gi de et godt råd, eller hjelpe så er det vell ikke nødvendig for andre og komentere hvor mange feil man skrev. og ja jeg skriver de med di. og det med kun d. det er sms syndrome:P og før skrev jeg hva, va men har etter mye terping klart og få med H. prøver og huske at det ikke er di men de også, men hender jeg glemmer meg. håper dere som kommenterer meg på skrive feil vennligs kan la det være. tusen takk Jeg tror ikke egentlig det er noen som mener å være vemmelige mot deg med sine kommentarer. Personlig så finner jeg tekstene dine forståelige, men utrolig tungvinte å lese, så det blir til at når jeg ser nicket ditt, så hopper jeg over. Som du selv sier, så er det sms-språk og slurvefeil, og når du ikke retter dem opp, vil det over tid bare bli verre. Det er for meg totalt ubegripelig at du ikke tar tak i det, men det er jo ikke mitt problem i lengden. Så lenge du poster på BIM, vil det være folk som kommenterer det, rett og slett fordi de finner det så ufattelig irriterende at folk ikke gidder å ta seg tid til å skrive skikkelig. Endret 25. oktober 2012 av galdame
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Forstår godt at det ikke er noe gøy å føle at man bli gjort narr av, men det kan jo tenkes at ikke alle påpeker feil for å være stygge? Jeg mener det kan være lurt å ta til seg konstruktiv kritikk ang skrivefeil (og da se bort i fra det som bare er ufine kommentarer), for hvordan lærer man ellers hva som er rett/galt? Det er som du sier lett å gjøre feil pga "sms-språket", og da er det jo desto viktigere å øve på rettskriving ved andre anledninger? Jeg mener ikke du skal få noen til å lese korrektur av innlegg før du sender de, men jeg forstår ikke hvorfor en som sliter med rettskriving ikke har lyst til å prøve en gang.. En skriver jo ikke feks jobbsøknader så ofte Jeg mener ikke å være krass nå, dette er noe jeg oppriktig lurer på! Jeg lurer også veldig, det må jo være bedre (i en jobbsøknad) å fremstå så bra som mulig, enn en som "ikke gidder"...? Hadde jeg lest jobbsøknad fra hovedinnlegger her hadde jeg kasta den etter første setning. Det heter jobbsøknad, feilskriving, de (ikke di). å skylde på at man ikke kan slutte med SMS-språket er så tåpelig, at jeg får omtrent fnatt... Og selvfølgelig - har man dysleksi er man selvfølgelig mer unnskyldt, men da må man prøve desto hardere. Jeg bor sammen med en "sånn en", og han har jeg gitt opp for lenge siden. Han deler alle ord, skriver "gjik", "sån" og andre grusomt irriterende feil. Poenget mitt her er ikke å kritisere, men jeg er altså oppriktig nysgjerrig - for HI har jo helt tydelig ikke dysleksi. Disse skrivefeilene går på vane, som er ganske grei å endre hvis man vil. Litt skrivefeil reagerer jeg ikke på. Dem har jeg mange av selv, men jeg synes det er veldig tungt å lese inlegg når du ikke bruker stor bokstav først i setningene. Personlig synes jeg også det er fint med tilbakemeldinger på feil jeg gjør, spessielt dem som ergrer andre. Jeg lærer av det, om enn sakte å skrive spesielt med to s`er får meg bare til å tenke at du er fra landet, og har trykket på den første e`en når du sier ordet to s i spesielt er ikke slik jeg bruker og skrive d så den ble feil. og det med sms språket gjalt kun Det med kun D.jeg har fått på vist dysleksi da jeg var mindre. men så ble jeg god i og skrive på engelsk og da mente de at jeg ikke hadde det allikevel. hvis du leser det jeg skriver så ser du at når jeg skriver jobb søknad eller andre viktige brev så ber jeg om hjelp så det skal se best mulig ut. og det er greit med kritikk men ta og da send et brev hvis du absolutt må. ikke begynn og kommenter i en tråd der det er forståelig det jeg har skrevet. og de ordene jeg sliter med er mest de med dobbel konsonant OG/å. de små tingene egentlig. og jeg har heller ikke sakt at jeg har gitt opp. jeg var mye værre før faktisk. men jeg jobber med ei som er norsk lærer og hun hjelper meg masse med skrivinga. så og si at jeg har gitt opp blir feil. bare for at jeg sier jeg ikke kommer til og sitte med en ordbok eller glosebok her inne. Endret 25. oktober 2012 av april042013
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Og det at jeg glemmer stor bokstav den er grei nok og si fra om, for det vet jeg jo at det skal være etter . Men hvor jeg skriver , Og/Å, Hvordan jeg skriver enkelte ord, blir slitsomt og fÅ kommentert hele tiden, og er ikke alle som sier fra pÅ en skikkelig mÅte. da blir jeg litt lei. Hvis noen skriver til meg pÅ en skikkelig mÅte sÅ hadde det vært fint det. Slik som nÅr noen pÅpeker at det skrives DE og ikke DI. OgsÅ ikke noe mer en det. helt greit. Men nÅr de skriver, Herregud aldri sett noe sÅ ille, du burde la vær og svare og slike ting og i tilegg klarer og klage pÅ ord som faktisk stÅr skrevet rett, da blir det for mye. Merker ogsÅ at jeg nÅ unngÅr enkelte ord for jeg blir usikker pÅ hvordan de skrives, sÅ i stede for og risikere og skrive feil prøver jeg og komme pÅ andre ord med samme betydning. Endret 25. oktober 2012 av april042013
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bryr meg sjeldent om skrivefeil på forum som dette, så lenge det er forståelig. Men jeg skal gladelig innrømme at jeg får spasmer av manglende avsnitt, tegnsetting, eviglange setninger og det at man dropper stor bokstav i starten av en setning. DET er nemlig egnet til å gjøre ting svært tunglest og forvirrende.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 25. oktober 2012 #14 Skrevet 25. oktober 2012 to s i spesielt er ikke slik jeg bruker og skrive d så den ble feil. og det med sms språket gjalt kun Det med kun D. jeg har fått på vist dysleksi da jeg var mindre. men så ble jeg god i og skrive på engelsk og da mente de at jeg ikke hadde det allikevel. hvis du leser det jeg skriver så ser du at når jeg skriver jobb søknad eller andre viktige brev så ber jeg om hjelp så det skal se best mulig ut. og det er greit med kritikk men ta og da send et brev hvis du absolutt må. ikke begynn og kommenter i en tråd der det er forståelig det jeg har skrevet. og de ordene jeg sliter med er mest de med dobbel konsonant OG/å. de små tingene egentlig. og jeg har heller ikke sakt at jeg har gitt opp. jeg var mye værre før faktisk. men jeg jobber med ei som er norsk lærer og hun hjelper meg masse med skrivinga. så og si at jeg har gitt opp blir feil. bare for at jeg sier jeg ikke kommer til og sitte med en ordbok eller glosebok her inne. Men hva med stor bokstav? Må helt ærlig innrømme at jeg som regel hopper over svarene dine i tråder (spesielt de lange), fordi det er "slitsomt" å lese dem. Da tenker jeg ikke på feil som å/og osv, men det at du ikke bruker stor bokstav eller har avsnitt. Slenge dritt derimot har jeg ikke for vane å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #15 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg kommenterer aldri på skrivefeil, fordi jeg er for lat til det. Men et lite tips til deg: Dersom du vil bli tatt mer seriøst så burde du skrive bedre norsk. Når innlegg blir så fullt av slurvefeil som i dine, så klarer jeg heller ikke ta innholdet seriøst for hele innlegget vitner bare om slurv. Så det dreier seg om hvorvidt du vil at andre skal ta dine meninger seriøst. Regner med at du gjerne vil det?
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg kommenterer aldri på skrivefeil, fordi jeg er for lat til det. Men et lite tips til deg: Dersom du vil bli tatt mer seriøst så burde du skrive bedre norsk. Når innlegg blir så fullt av slurvefeil som i dine, så klarer jeg heller ikke ta innholdet seriøst for hele innlegget vitner bare om slurv. Så det dreier seg om hvorvidt du vil at andre skal ta dine meninger seriøst. Regner med at du gjerne vil det? hadde du da orket og tatt deg 2 minutter til og lese så hadde du sett at dette faktisk er noe jeg jobber med.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #17 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg kommenterer aldri på skrivefeil, fordi jeg er for lat til det. Men et lite tips til deg: Dersom du vil bli tatt mer seriøst så burde du skrive bedre norsk. Når innlegg blir så fullt av slurvefeil som i dine, så klarer jeg heller ikke ta innholdet seriøst for hele innlegget vitner bare om slurv. Så det dreier seg om hvorvidt du vil at andre skal ta dine meninger seriøst. Regner med at du gjerne vil det? hadde du da orket og tatt deg 2 minutter til og lese så hadde du sett at dette faktisk er noe jeg jobber med. Og hadde du orket, så hadde du skrevet stor bokstav i dette innlegget
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #18 Skrevet 25. oktober 2012 Og det at jeg glemmer stor bokstav den er grei nok og si fra om, for det vet jeg jo at det skal være etter . Men hvor jeg skriver , Og/Å, Hvordan jeg skriver enkelte ord, blir slitsomt og fÅ kommentert hele tiden, og er ikke alle som sier fra pÅ en skikkelig mÅte. da blir jeg litt lei. Hvis noen skriver til meg pÅ en skikkelig mÅte sÅ hadde det vært fint det. Slik som nÅr noen pÅpeker at det skrives DE og ikke DI. OgsÅ ikke noe mer en det. helt greit. Men nÅr de skriver, Herregud aldri sett noe sÅ ille, du burde la vær og svare og slike ting og i tilegg klarer og klage pÅ ord som faktisk stÅr skrevet rett, da blir det for mye. Merker ogsÅ at jeg nÅ unngÅr enkelte ord for jeg blir usikker pÅ hvordan de skrives, sÅ i stede for og risikere og skrive feil prøver jeg og komme pÅ andre ord med samme betydning. Det viktigste er Å øve. Er sikker pÅ at du ogsÅ vil klare Å skrive godt om du bare gÅr inn for det, for du virker ikke dum i det hele tatt. Er enig i at det er unødvendig Å være ufin nÅr man kommenterer skrivefeil, men nÅr noen gir beskjed pÅ en skikkelig mÅte, kunne du kanskje reflektert over nøyaktig det de sier, sÅ er jo det en god mÅte Å lære det pÅ? Det er ingen ulempe Å kunne skrive skikkelig norsk, og det er ingen som klarer det av seg selv. Noen tar det lettere enn andre, men de fleste har nok tatt til seg en del konstruktiv kritikk opp gjennom Årene. Men for all del - det er ingen skam Å slite med sprÅket. Mange som gjør det. Det som er dumt er nÅr man bruker det som en unnskyldning for Å ikke gidde Å lære. Man har desto større grunn til Å konsentrere seg om det man skriver.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #19 Skrevet 25. oktober 2012 Forstår godt at det ikke er noe gøy å føle at man bli gjort narr av, men det kan jo tenkes at ikke alle påpeker feil for å være stygge? Jeg mener det kan være lurt å ta til seg konstruktiv kritikk ang skrivefeil (og da se bort i fra det som bare er ufine kommentarer), for hvordan lærer man ellers hva som er rett/galt? Det er som du sier lett å gjøre feil pga "sms-språket", og da er det jo desto viktigere å øve på rettskriving ved andre anledninger? Jeg mener ikke du skal få noen til å lese korrektur av innlegg før du sender de, men jeg forstår ikke hvorfor en som sliter med rettskriving ikke har lyst til å prøve en gang.. En skriver jo ikke feks jobbsøknader så ofte Jeg mener ikke å være krass nå, dette er noe jeg oppriktig lurer på! Jeg lurer også veldig, det må jo være bedre (i en jobbsøknad) å fremstå så bra som mulig, enn en som "ikke gidder"...? Hadde jeg lest jobbsøknad fra hovedinnlegger her hadde jeg kasta den etter første setning. Det heter jobbsøknad, feilskriving, de (ikke di). å skylde på at man ikke kan slutte med SMS-språket er så tåpelig, at jeg får omtrent fnatt... Og selvfølgelig - har man dysleksi er man selvfølgelig mer unnskyldt, men da må man prøve desto hardere. Jeg bor sammen med en "sånn en", og han har jeg gitt opp for lenge siden. Han deler alle ord, skriver "gjik", "sån" og andre grusomt irriterende feil. Poenget mitt her er ikke å kritisere, men jeg er altså oppriktig nysgjerrig - for HI har jo helt tydelig ikke dysleksi. Disse skrivefeilene går på vane, som er ganske grei å endre hvis man vil. Litt skrivefeil reagerer jeg ikke på. Dem har jeg mange av selv, men jeg synes det er veldig tungt å lese inlegg når du ikke bruker stor bokstav først i setningene. Personlig synes jeg også det er fint med tilbakemeldinger på feil jeg gjør, spessielt dem som ergrer andre. Jeg lærer av det, om enn sakte å skrive spesielt med to s`er får meg bare til å tenke at du er fra landet, og har trykket på den første e`en når du sier ordet Jeg er ikke fra landet, men er dyslektiker. "Spesielt" er et av de ordene jeg av en eller annen grunn ikke får inn i hodet hvordan skrives. Da er det fint når det blir påpekt for jeg merker det jo ikke selv, heller ikke når jeg leser over det jeg har skrevet.
Gulosten™ Skrevet 25. oktober 2012 #20 Skrevet 25. oktober 2012 Sånn bare for å være morsom, her er en liten puggeliste fra meg An - som "det går ikke an" - skal skrives med EN n! Dette irriterer meg veldig MAN DELER IKKE ORD På NORSK (selvfølgelig ikke en regel uten unntak) Forskjellig Nysgjerrig Virkelig Nylig (Denne listen kan kanskje redigeres dersom noe dukker opp )
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #21 Skrevet 25. oktober 2012 "An" tar i hvertfall (hvertfal?) jeg til meg. Det har jeg skrevet feil mange ganger tror jeg. Spørsmålet er bare hvor lenge jeg husker det Hilsen hun som skrev "spessielt".
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #22 Skrevet 25. oktober 2012 Sånn bare for å være morsom, her er en liten puggeliste fra meg An - som "det går ikke an" - skal skrives med EN n! Dette irriterer meg veldig MAN DELER IKKE ORD På NORSK (selvfølgelig ikke en regel uten unntak) Forskjellig Nysgjerrig Virkelig Nylig (Denne listen kan kanskje redigeres dersom noe dukker opp ) De ordene du skrev der nederst vet jeg.Det andre der med AN EN skjønte jeg ikke helt. mente du at det skrives med 1 N?
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #23 Skrevet 25. oktober 2012 Sånn bare for å være morsom, her er en liten puggeliste fra meg An - som "det går ikke an" - skal skrives med EN n! Dette irriterer meg veldig MAN DELER IKKE ORD På NORSK (selvfølgelig ikke en regel uten unntak) Forskjellig Nysgjerrig Virkelig Nylig (Denne listen kan kanskje redigeres dersom noe dukker opp ) De ordene du skrev der nederst vet jeg.Det andre der med AN EN skjønte jeg ikke helt. mente du at det skrives med 1 N? Glem det, leste en gang til og skjønte det selv.
Gulosten™ Skrevet 25. oktober 2012 #24 Skrevet 25. oktober 2012 1 n, ja Vanskelig å forklare. Altså, kan man ikke ikke skrive "det går ikke ann"
marsgutt 2013 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #25 Skrevet 25. oktober 2012 Nei den ser jeg og at blir feil. Ann er jo et navn også så slik jeg ser det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå