Honningmelon Skrevet 25. oktober 2012 #26 Skrevet 25. oktober 2012 Hehehe... Hadde en herlig jente å hente i barnehagen i dag. Hu fikk ikke lov av meg å tråkke på ei annen jente som var i garderoben så hu klikka totalt. Prøvde å gjøre seg til, prøvde å stikke av, prøvde å hyle, da jeg satte på henne skoa og sa at nå var det nok drassa hu te meg!! åååhhh jeg gleder meg til hu blir litt lettere å nå inn til! Nå er hu bare en eneste stor trassbolle til tider! Tja... Her skulle 10-åringen på fotballtrening tidligere i dag. Han hadde bare tatt på seg selve drakten og jeg sa at han måtte ned og ta på ulltrøye under siden det er ganske kaldt ute (5-6 grader og litt vind og spredte regnbyger). Han ble rasende og sa at det kunne jeg bare glemme, for da ble han så svett. dialogen var vel noe i denne duren der jeg begynner: - ja, men da får du bare bli svett da, bedre det enn at du fryser og blir syk (hyler)- Jeg nekter og du kan ikke tvinge meg! -nei, det kan jeg ikke, men jeg kan nekte deg å gå på trening så tynnkledd -men hvorfor Må jeg, det er flaut! -flaut? Alle andre har jo på seg ekstra klær under også... og du må fordi jeg ikke vil at du skal bli syk. En tynn treningsdrakt i 5 grader er alt for lite! (skriker)- men jeg vil ikke! Jeg nekter! -Neivel, du får bli hjemme da -(hyler så høyt han klarer) ååååå, du ødelegger hele livet mitt!!!! Jeg hater deg!!! (løper ned trappen og smeller igjen døren så hele huset rister) and so i went on.... Det ordnet seg til slutt etter ca 15 min med fram og tilbake, men letter å nå inn til med alderen? Hehehehehehe..... Nå ble jeg litt letta her, Alva. Har en på straks 9 år som kunne kommet med akkurat samme regla. Og det er så utroooolig mye i samme duren. Han er i allefall i sin verste "trassalder" så langt. Godt å se det er fler da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå