Major HotLips Houlihan Skrevet 23. oktober 2012 #29 Skrevet 23. oktober 2012 For en deilig nyhet, så flott at det er bra med dere og at dere har det godt! Gratulerer med det nye lille vidunderet
Mø schæl! Skrevet 23. oktober 2012 #30 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så masse med den nye sjefen !
Tyra79 Skrevet 23. oktober 2012 #31 Skrevet 23. oktober 2012 Hjertelig til lykke!! Godt å høre at alt går bra :-)
Dini Skrevet 23. oktober 2012 #33 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer såå mye =) Godt å høre det har gått bra =D ønsker deg lykke til i tiden fremover, og få med deg alle øyeblikk med din lille for tiden går plutselig skrekkelig fort ^^,
Pigalopp:-) Skrevet 23. oktober 2012 #34 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer med den lille! Kos dere :-)
Iiiiik Skrevet 23. oktober 2012 #36 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så masse! Alle fødsler er gode nyheter når alt går bra, men noen få er ekstra gode og din er virkelig en av dem.
Hybelkanina Skrevet 23. oktober 2012 #37 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så mye! Kos dere med den lille!
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #39 Skrevet 23. oktober 2012 Kjære deg, så godt å høre, gratulerer så mye til dere alle!
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #40 Skrevet 23. oktober 2012 Kjære deg, gratulerer så mye til dere alle, så godt å høre!
Koala *g07* Skrevet 23. oktober 2012 #43 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så mye Så bra du fikk en flott opplevelse!
Gidder ikke! Skrevet 23. oktober 2012 #45 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så mye, Heartbroken, det var koselig å lese! Kos dere med den nye sjefen
Himmel og hav Skrevet 23. oktober 2012 #46 Skrevet 23. oktober 2012 Så fint! Gratulerer så masse med ny sjef og vel overstått fødsel
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #47 Skrevet 23. oktober 2012 JUHU! Gratulerer så masse med lillingen! Så glad det gikk bra og at dere følte dere tryge og ivaretatt. Jeg har fulgt deg og gledet meg til opdatering og er så lettet over at alt gikk så godt nå. Herlig altså! Ha en flott barseltid, gleder meg til du er tilbake her igjen når du får hodet over vannet
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 23. oktober 2012 #48 Skrevet 23. oktober 2012 Fantastisk!! Gratulerer så utrolig mye )
Nikamo Skrevet 24. oktober 2012 #49 Skrevet 24. oktober 2012 Gratulerer så mye! Kos dere med nurket <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå