Gå til innhold

Så var ventetiden slutt :)


Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Skrevet

For en deilig nyhet, så flott at det er bra med dere og at dere har det godt! Gratulerer med det nye lille vidunderet :)

Skrevet

Gratulerer så masse med den nye sjefen :)!

Skrevet

Hjertelig til lykke!! Godt å høre at alt går bra :-)

Skrevet

Gratulerer såå mye =) Godt å høre det har gått bra =D

ønsker deg lykke til i tiden fremover, og få med deg alle øyeblikk med din lille for tiden går plutselig skrekkelig fort ^^,

Skrevet

Gratulerer med den lille! Kos dere :-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Alle fødsler er gode nyheter når alt går bra, men noen få er ekstra gode og din er virkelig en av dem.

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos dere med den lille! :)

Gjest sug lut
Skrevet

Kjære deg, så godt å høre, gratulerer så mye til dere alle!

Gjest sug lut
Skrevet

Kjære deg, gratulerer så mye til dere alle, så godt å høre!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Så bra du fikk en flott opplevelse!

Skrevet

Gratulerer så mye, Heartbroken, det var koselig å lese!

Kos dere med den nye sjefen :)

Skrevet

Så fint! Gratulerer så masse med ny sjef og vel overstått fødsel :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

JUHU! Gratulerer så masse med lillingen! Så glad det gikk bra og at dere følte dere tryge og ivaretatt. Jeg har fulgt deg og gledet meg til opdatering og er så lettet over at alt gikk så godt nå.

 

Herlig altså! Ha en flott barseltid, gleder meg til du er tilbake her igjen når du får hodet over vannet :)

Skrevet

Fantastisk!! :D Gratulerer så utrolig mye :))

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos dere med nurket <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...