Populært innlegg Gjest Heartbroken Skrevet 23. oktober 2012 Populært innlegg #1 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) I går kom vår lille skatt endelig til verden <3 Ventetiden har vært nærmest uutholdelig, men nå er skatten her så frisk og fin. Fødselen var (selvsagt) tøff, men vi følte oss så ivaretatt og trygge at alle mine bekymringer for hvordan det ville bli å føde på det samme sykehuset som vi fikk beskjed om at vår lille engel ikke kunne leve for to år siden ble gjort til skamme. Jeg vil igjen berømme norsk helsevesen! Den respekt, forståelse og velvilje vi har blitt møtt med i en vanskelig tid er bare fantastisk! Jeg er helt sikker på at det finnes engler på jorden, og mange av de jobber i helsevesenet. Så nå er det ny sjef i huset og vi lystrer det minste krav med glede. Endret 23. oktober 2012 av Heartbroken
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så masse med lille babyen <3
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Hurra...! Gratulerer så mye..!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så mye Heartbroken! For en fantastisk gledelig nyhet. Godt at alt gikk bra og at den vesle skatten er frisk og fin. Kos dere i barseltiden, og husk at det er lov å være sliten selv om man er uendelig takknemlig :-)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Hurra og gratulerer! Så utrolig godt å høre at alt gikk bra
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så masse, glad på deres vegne! Så flott at alt gikk bra!
Gjest Mentha Skrevet 23. oktober 2012 #11 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer, gratulerer, gratulerer så masse! Jeg har fulgt deg med masse følelser Heartbroken, og det er Så godt å lese at alt har gått bra for dere Veldig bra at du hadde en god opplevelse av sykehuset og de som jobber der, og at dere nå bare kan kose dere og nyte barselstiden. Masse lykkeønskninger, klemmer og jubelrop fra meg
Mamma4livet Skrevet 23. oktober 2012 #12 Skrevet 23. oktober 2012 Kjenner deg ikke, men gråter litt for deg akkurat nå. Gratulerer så masse med en etterlengtet skatt!
Musemorbr / Skrevet 23. oktober 2012 #15 Skrevet 23. oktober 2012 Hurra!!! Mange lykkeønskninger herfra. Ønsker dere lykke, glede og søvn i tiden fremover.
Linerlen og pipipen Skrevet 23. oktober 2012 #21 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer! Lykke til med barseltida:-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. oktober 2012 #22 Skrevet 23. oktober 2012 Gratulerer så mye! Har tenkt på deg og håpet du ville få en god opplevelse. Kos deg med nurket
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 ÅÅÅHHH!!! For en koselig nyhet Å fÅ rett før jeg skal legge meg MÅ tidlig opp i morgen for Å være med venninna mi Å ta keisersnitt MÅ si du satte følelsene i sving med innlegget ditt nÅ Gratulerer sÅ mye fra dypet av hjertet mitt, jeg ønsker dere all verden av lykke! KOS dere masse <3 Stor klem til mor og barn fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå