geitemarken Skrevet 22. oktober 2012 #26 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er pen inni meg Håper det skinner litt utenpå og
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #28 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg blir vel ansett som pen. Men selv synes jeg at jeg er gørr kjedelig! Slank,langt lyst hår,blå øyne,klassiske trekk i ansiktet.. Det er tusenvis av damer som ser akkurat ut sånn som meg. Kjedelig kjedelig kjedelig! Men jeg er veldig lite jålete og sånn sett "naturlig pen",så jeg orker ingen spenstige forandringer. Jeg vil helst være en som forsvinner i mengden. Og jeg orker ikke bruke tid på sminke og hårfrisyrer.
O`Neill Skrevet 22. oktober 2012 #29 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg VET jeg ser ut som noe katta har dratt inn.. MEN har klart å bli gift da, så er sikkert ikke så altfor ille..
Ikkenonick Skrevet 22. oktober 2012 #30 Skrevet 22. oktober 2012 Hm, dette er jo liksom sånt man slett ikke skal vedkjenne seg, janteloven kommer lynraskt løpende og dasker deg over tastefingrene mens du skriver... Men ja, jeg er det. Ikke noen fantastisk skjønnhet, og finnes ikke fotogen, men klassisk pen, med veltrent kropp og kvinnelige former. Og fornøyd med meg selv de fleste dager, og bruker ikke sminke i hverdagen, fordi jeg faktisk ikke føler behov for det:)
håperpåvinterbarn Skrevet 22. oktober 2012 #32 Skrevet 22. oktober 2012 Skremmer vel ingen...så lenge lyset er slått av......
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #33 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, jeg synes jeg er pen..både med og uten sminke Bruker aldri mye sminke, bare litt rouge og maskara.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #34 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har rosacea så jeg er stygg Trenger ikke å være stygg for det vel :-) En av mine absolutt peneste venninner har det ;-) Jeg mister uansett absolutt ALL selvtilitt pga det.. :/ #21
Marjoriee Dawes Skrevet 22. oktober 2012 #35 Skrevet 22. oktober 2012 Vil ærlig si jeg syns jeg ser bra ut. Og det er mye takket være de jeg har rundt meg, som har gitt meg masse selvtillit. Jeg hadde det forferdelig tøft på barne og ungdomskolen, fordi jentene i klassen mobbet meg i alle år. Jeg gikk i litt annerledes klær, har en veldig sjelden øyenfarge, oppførte meg annerledes enn dem osv, riktignok på en positiv måte. Men etter jeg fikk ny vennekrets, begynte å gå ut litt mere blant folk og sånn, så klarte jeg tilslutt å se at jeg faktisk ble lagt merke til. Men veien har vært lang føre jeg klarte å tro på de som mente jeg var pen å se på. :-)
magpie Skrevet 22. oktober 2012 #36 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er nok ikke spesielt pen, nei. Ikke stygg heller, men rett og slett meget alminnelig Mamma pleide å si at ho er pen nok til hjemmebruk enig med henne når det kommer til mitt eget utseende Heldigvis ble ungen vårres en skikkeli skjønnhet for det
You can call me Dårris Skrevet 22. oktober 2012 #37 Skrevet 22. oktober 2012 Er vel rett over middels, eller var det i alle fall før jeg kledde på meg de siste 15 kiloene. Trenger å jobbe litt med holdningen da. Ser ut som en mann når jeg går, og da hjelper det ikke med litt ekstra flesk rundt dørene...
Cmyk Skrevet 22. oktober 2012 #39 Skrevet 22. oktober 2012 Innimellom synes jeg at jeg er smellvakker. Og av og til blir jeg i dårlig humør av å titte i speilet. Da er jeg rett og slett heslig stygg. Men flesteparten av dagene synes jeg at jeg ser helt «normalt pen» ut. Ikke supervakker, ikke dritstygg, men noe midt i mellom.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 22. oktober 2012 #40 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg synes jeg ser helt normal ut. På en dårlig dag føler jeg meg fæl, på en god dag ganske grei. Har fått høre veldig ofte fra andre at de synes jeg er alt i fra veldig pen/fin til dødspen og fikk veldig mye oppmerksomhet på fester og byn ol i mine unge dager, men føler meg ikke så pen som de skal ha det til selv. Har vakre øyne da, det ser jeg selv, men så var det denne nesen da... og huden... og... Hehe... Vi kvinner er vel dømt til å være selvkritiske
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #41 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er helt vanlig, men mannen min får meg til å føle meg som den vakreste i verden av og til:) Når jeg ser meg i speilet, ser jeg ikke noe pent. Det er helt alminnelig, og jeg er nødt til å klippe håret!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 22. oktober 2012 #42 Skrevet 22. oktober 2012 Er ingen skjønnhet, men tror ikke jeg er direkte stygg heller... Men har visstnok en enorm sensuell tiltrekningskraft...! Haha...! Var noe som kom frem på en fest, faktisk... Er forøvrig mye penere når jeg et slankere enn jeg er nå, og prøver å komme meg tilbake dit Og har forsåvidt aldri hatt problemer med å få meg mannfolk når det har falt meg inn, så Så ille kan jeg umulig være..!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #43 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg synes jeg er penere enn jeg faktisk er! Sliter mao ikke med selvbildet selv om jeg er 158 cm og det begynner å bli synlig at jeg er 40!
4Hjerter Skrevet 22. oktober 2012 #44 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er pen inni meg Håper det skinner litt utenpå og Du hørtes ihvertfall pen ut for meg;-) For min del vet jeg at jeg er "lita og pen" -men etter som årene går er jeg glad for at jeg er pen inni og.. Det er jo tross alt DET som betyr noe!! Håper at jeg kan skinne utenpå helt til jeg blir gammel;-)
Rediken Skrevet 22. oktober 2012 #45 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har alltid vært fornøyd med utseende mitt
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #46 Skrevet 22. oktober 2012 Nå har det seg slik at etter to graviditeter så ser ikke magen ut. Lårene er store og leggene og armene... Når det er sagt så syne jeg selv at jeg har ett pent ansikt og ett pent smil, hvis vi ser bort i fra at tennene er missfaget Rumpa er ikke så hverst den heller, tror jeg. litt stor, men bra fassong Jeg ligger ifølge bmi kalkulatoren på 26,5 på bmi.kalkulator.no
Mandalas Skrevet 22. oktober 2012 #47 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg tror min oppfatning stemmer ganske bra med virkeligheten; Jeg er midt på treet.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #48 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg var i hverfall pen som ungdom, og tror nok jeg fremdeles går inn under den kategorien. Men ettersom jeg er 33 nå, så merker jeg jo at lange blikk og kommentarer ikke kommer like hyppig som før :-D
Gjest Dotto Skrevet 22. oktober 2012 #49 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg synes selv at jeg er ganske pen. Har absolutt ikke høye tanker om meg selv, ikke på noen måte, men når jeg ser meg selv i speilet, så er jeg fornøyd. Er faktisk mer fornøyd med meg selv uten sminke, enn om jeg har sminke på.. Når jeg sier at jeg er pen, så mener jeg i ansiktet. Jeg har en fin kropp, men naturlige kvinnlige former, når jeg er slank, og det er jeg ikke nå.. Jobber med saken da...
Gjest Vicky Pollard Skrevet 22. oktober 2012 #50 Skrevet 22. oktober 2012 Tror jeg er helt vanlig, småsøt. Får et kompliment nå og da, ikke bare fra mannen. Var nok søtere for ti år siden, men steller jeg meg og sminker meg så kan jeg nok sikkert slå til. Prater høyt og mye, har stor takhøyde (irl.) som gjør at mange føler seg vel i mitt selskap. Jeg er gøy å være sammen med og flyter vel kanskje mest på sjarmen Hvem skulle trodd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå