Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg aner ikke om jeg selv er pen eller ikke. Mennesker sier det til meg, men sånn helt ærlig så syns jeg ikke at jeg er dirkete pen når jeg ser meg i speilet. Har fine øyner (men har ikke de fleste mennesker det?) Så tenker at de som sier jeg er pen sier det for å være hyggelig. Vet du om du er pen?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Nei, jeg vet at jeg er sty...hvertfall midre pen.
me_87 Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg syns jeg kan BLI pen om jeg bare bruker litt tid,visst det teller
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har hele livet fått høre at jeg er pen. Og ja, jeg synes selv jeg har et pent ansikt. Men jeg har alltid vært misfornøyd med kroppen og blitt mobbet fordi jeg var feit. Har aldri vært skikkelig kraftig, men str 40-42 fra tenårene av. Nå jobber jeg med å gå ned i vekt, slik at jeg kan bli fornøyd med meg selv, helt og holdent. Men ja, jeg er pen og vil fortsette og fremheve det med litt sminke, ordne meg på håret, kle meg i klær som fremhever mine former og kle meg i farger jeg kler. Kan ikke du å gjøre det HI?
Gjest Mammas mirakel <3 Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Får høre det støtt og stadig, og synes ikke jeg er stygg, men skjønnhet kommer jo an på øyet som ser, ikke sant?
Musemorbr / Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er pen når jeg er ekstra glad, når jeg har gode dager med mindre smerte enn vanlig, og når jeg har brukt tid på å sminke meg sånn at jeg virkelig har selvtilliten på plass. Ellers er jeg ganske så gjennomført vanlig. Og fornøyd med det.
MamaLadyBug Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er pen;) Jeg er ikke full av meg selv på noen måte, jeg bare synes jeg er pen. Hva andre måtte mene bryr jeg meg lite om.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet veldig godt at jeg er stygg.
Micha.. Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 Får høre at jeg er pen, men å si det selv, nei det blir litt rart, men stygg er jeg ikke. Har et spesiellt utseende som ikke er så vanlig her i Norge og er ikke redd for å stikke meg ut fra mengden, kanskje det er det som gjør at folk synes jeg er pen, at jeg blir lagt merke til liksom..
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet at en del andre mennesker synes jeg er pen, men ikke overdrevet pen eller Rogalands peneste eller ungdomsskolens blomst. Har ikke høye tanker om meg selv, men har ikke noe ønske om at jeg var penere heller Klarer meg fint!
Aliniane Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Mannen min forteller meg det hele tiden Noen dager er jeg enig med han, andre dager ikke, kommer an på om jeg har fikset meg. Jeg blir pen med riktig sminke, men uten sminke ser jeg ut som en helt annen
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Ja synes jeg selv er pen, men er ikke så pen at alle snur seg etter meg liksom, mer sånn normal pen, hvis noen skjønner? Men synes jeg er mye penere når jeg har ett par kg mindre( som jeg jobber med å få vekk)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet at jeg ikke er stygg, men jeg er vel ganske vanlig. Får komplimenter på at jeg er søt og ser flott ut når jeg smiler etc, men alt sånt kommer vel an på øyet som ser. Noen synes sikkert jeg er pen (som feks mannen min- sier han, hvertfall ), mens andre ikke synes det. Jeg har det hvertfall helt fint med meg selv sånn jeg er.
Miamimom Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er egentlig pen, men det forsvinner i fettet, haha :-p Det er mye sannhet i det, for når jeg var 25 kg lettere fikk jeg mange blikk,kommentarer og ble ofte sjekket opp. Nå er det en skjelden gang.Og det er helt greit, men jeg burde uansett gjøre noe med det fettet..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet at jeg har et ganske normalt utseende. Har et pent ansikt og føler meg ikke stygg, men er ikke en sånn skjønnhet som alle snur seg etter heller. Helt normal med et ganske pent ansikt vil jeg si, har alltid fått komplimenter for utseende mitt.
LuksusLiv Skrevet 22. oktober 2012 #17 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg får stadig høre at jeg er pen og vakker, og opplever ofte at menn snur seg etter meg, men jeg syns ikke selv at jeg er noe pen. Helt normal. Har alltid hatt dårlig selvtillit egentlig.
what a drittkjerring Skrevet 22. oktober 2012 #18 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er pen med sminke:) Uten er jeg utrolig blass synes jeg. Lite farge og glød fra naturens side. Det at jeg har en typisk motekropp hjelper litt på helheten da:) Lang og tynn.
Von Hertelhofen Skrevet 22. oktober 2012 #20 Skrevet 22. oktober 2012 jeg er veldig misfornøyd med håret mitt for tiden, så jeg føler meg ikke på topp... Men når håret er fint, så er jeg og fin
Honningmelon Skrevet 22. oktober 2012 #22 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har vært pen i allefall. Var populær hos det motsatte kjønn da jeg var yngre. Men, må si jeg ikke er riktig så fornøyd med meg selv nå lenger. Har lagt på meg en del på mine eldre dager, så er overhodet ikke fornøyd.
Smyril Line Skrevet 22. oktober 2012 #23 Skrevet 22. oktober 2012 Vil ikke si at jeg er stygg, men ikke pen heller. Rundt fjes, og ser ut som jeg er ti år yngre enn jeg er, minst, men kan sikkert gå for å være ei søt jente. Men kanskje mest for 10 kg siden, ser fjeset også har endret seg litt med kiloene
Miamimom Skrevet 22. oktober 2012 #24 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har rosacea så jeg er stygg Trenger ikke å være stygg for det vel :-) En av mine absolutt peneste venninner har det ;-)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. oktober 2012 #25 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet at jeg ikke er noe pen. Noe som bekreftes av omgivelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå