Gå til innhold

Jasså, nå kommer det elskerinner fram også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen jente på 15/16år lyver om sånt. Jeg har opplevd omtrent det samme (bare ikke med en kjendis).

Så jeg tror fullt på henne!

Det er faktisk jenter som lyver om sånt. Det er trist, men det forekommer. En venn av meg opplevde det i forhold til stadatteren sin for noen år siden. (Ja, jeg vet at hun løy og hun har innrømmet det i ettertid)

Ja det er sikkert, men det ble neppe en åpen rett som hele norge har interesse av av den grunn.

Jenta har nok blitt advart om hvor tøft dette blir i offentlighet, og hun valgte likevel dette. Bare det gir større tiltro til henne. ø. derimot ville ha lukket rett for å prøve å gjemme skjelettene i skapet for befolkningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://ipad.dagblade...ygard/23984347/

Mens vi enda har denne tråden. Hva tenker dere om dette?

Aner ikke. Det kan godt være han har tatt feil av datoene. Tenker jeg overlater til retten å dømme. De har bedre grunlag enn jeg som bare leser aviser ol.

Skrevet

Uskyldig? Dere som snakker om at han er uskyldig.. Om han er uskyldig i den delen hvor han har hatt sex med jenta eller ei er en ting. Men skyldig er han. Han snakket sexsnakk med jenta på skype og delt seng. Det har han innrømmet. Jeg nekter å tro at det er noen her inne som syntes det er greit?! Ville dere latt deres tennåringsdatter sove i samme seng og snakke dirty på skype med en gammel mann?

Han er en gris uansett om han blir dømt skyldig eller ikke når det kommer til selve sexen.

Skrevet

Uskyldig? Dere som snakker om at han er uskyldig.. Om han er uskyldig i den delen hvor han har hatt sex med jenta eller ei er en ting. Men skyldig er han. Han snakket sexsnakk med jenta på skype og delt seng. Det har han innrømmet. Jeg nekter å tro at det er noen her inne som syntes det er greit?! Ville dere latt deres tennåringsdatter sove i samme seng og snakke dirty på skype med en gammel mann?

Han er en gris uansett om han blir dømt skyldig eller ikke når det kommer til selve sexen.

Jeg ser bare et innlegg som ikke er udelt negativt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...