Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hvorfor denne Reidun enda bor i huset er meg en gåte! Snakk om offentlig skittenvask!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 http://www.dagbladet.no/2012/10/22/nyheter/vaga/vaga-saken/23936907/
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Huff ja. Snakk om å gjøre seg til det svake kjønn :-/ Han er regelrett en kåt stut. Han hadde passet sammen med Berlusconi. Samme slaget.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Elskerinna lygger også så klart. De eneste sannferdige menesker i våga og omegn er. R.Ø og de som støtter hans forklaring.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Elskerinna lygger også så klart. De eneste sannferdige menesker i våga og omegn er. R.Ø og de som stØtter hans forklaring. mener du at han er uskyldig? Jeg bare spØr fordi jeg også har vært inne på tanken
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #6 Skrevet 22. oktober 2012 Ingen jente på 15/16år lyver om sånt. Jeg har opplevd omtrent det samme (bare ikke med en kjendis). Så jeg tror fullt på henne!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 Snakk om gris. ÆSJ. Og takk til jenta som krevde åpen rett. Hadde det blitt lukket rett hadde ingenting kommet fram, og en god del av Norge hadde trodd ordføreren var et dydsmønster. Han viser ukentlig et dårlig grunnlag for frifinnelse.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Nei jeg trur han er skyldig. Jeg var sarkastisk. I mine øyne er troverdigheten til en mann som ligger på hotell med mindreårige og skyper på den måten helt ødelagt. Komentaren min var bare en komentar til hvor uskylds rent øygard. Ble presentert av kjendiser og folk her inne til rettsaken kom opp. Med uskyldig til dømt samtidig som jenta ble uthengt som løgner uten at noen tenkte på at hun er uskyldig i løgn til det motsatte er bevist. Svar til hun lenger opp som trudde jeg trudde han var uskyldig Endret 22. oktober 2012 av Tullmusa83
Gjest Heartbroken Skrevet 22. oktober 2012 #9 Skrevet 22. oktober 2012 En skikkelig hederskar denne flotte ordføreren altså. Dette er altså et menneske som har hatt en svært høy sosial status både i egen bygd og hos rikspolitikere? Jeg er for at mennesker skal få leve sine liv som de vil så lenge de holder seg innenfor norsk lov, men jeg mener også at man kan stille høyere moralske krav til de menneskene vi har valgt til å styre samfunnet vårt. Uansett om han har gjort det han er siktet for eller ikke, bør han aldri få nærme seg et rådhus igjen - en ordfører som tenker med pikken kan umulig være det politiske forbildet AP ønsker.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #10 Skrevet 22. oktober 2012 Ett ord, æsj. begynner å kjenne litt sympati for denne Reidun... hun må jo være stokk dum eller ha en eller annnen diagnose som gjør at hun blir værende...!
Musemorbr / Skrevet 22. oktober 2012 #11 Skrevet 22. oktober 2012 Hun har i alle fall bevist at hun har sett han naken. Dette forsvaret deres rundt det er latterlig. Akkurat som det skal få han frifunnet å påpeke at arret hun beskrev ved hans penis ikke er et arr, men et kronisk utslett. Forsvareren mener altså at jenta lyver om et arr, og at det bare er en ren tilfeldighet at det er noe annet der som ligner på et arr.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #12 Skrevet 22. oktober 2012 Hun har i alle fall bevist at hun har sett han naken. Dette forsvaret deres rundt det er latterlig. Akkurat som det skal få han frifunnet å påpeke at arret hun beskrev ved hans penis ikke er et arr, men et kronisk utslett. Forsvareren mener altså at jenta lyver om et arr, og at det bare er en ren tilfeldighet at det er noe annet der som ligner på et arr. Et arr eller utslett. En ung jente trenger ikke se forskjellen. Forsvaret blir tynt syns jeg!
linniken Skrevet 22. oktober 2012 #13 Skrevet 22. oktober 2012 Hun har i alle fall bevist at hun har sett han naken. Dette forsvaret deres rundt det er latterlig. Akkurat som det skal få han frifunnet å påpeke at arret hun beskrev ved hans penis ikke er et arr, men et kronisk utslett. Forsvareren mener altså at jenta lyver om et arr, og at det bare er en ren tilfeldighet at det er noe annet der som ligner på et arr. Musemorbr / : hvor har du lest dette? finner ikke denne infoen på noen av "kanalene" jeg er inne på.
Hoajajajajboff Skrevet 22. oktober 2012 #14 Skrevet 22. oktober 2012 Her står det om arret: http://www.vg.no/nyh...?artid=10047490
Gjest stårma Skrevet 22. oktober 2012 #15 Skrevet 22. oktober 2012 Mener å huske å ha lest at det er et utslett han har fra låret og opp til magen, stort utslett som ikke går bort. og at det kan sees når han har på seg underbukse. så mao trenger han ikke være naken for å se det
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #16 Skrevet 22. oktober 2012 Det jeg ikke fatter er at det finnes noen som vil ligge med RØ.. Unnskyld meg, men har noen SETT på han?? Usj.. Jeg tror han er skyldig så det holder, har ikke noe respekt for sånne som han som legger seg etter mindreårige, eller småunger som jeg kaller det.. Han virker utrolig slu men også utrolig dum, virker som om han ikke har innsett alvorligheten i hva han har gjort og at det er galt. Jeg tror faktisk han innbiller seg at han skal kunne komme seg unna hele situasjonen her uten en skramme..
År og dag Skrevet 22. oktober 2012 #17 Skrevet 22. oktober 2012 Grøss. Har forresten heller ikke hørt om det artet. Men dersom jenta kan beskrive hans underliv og sammenholdt med alt annet grums som er kommet fram, så høres det ut som tiltalen stemmer, spør du meg. En gris uten moral er han uansett.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #19 Skrevet 22. oktober 2012 Mener å huske å ha lest at det er et utslett han har fra låret og opp til magen, stort utslett som ikke går bort. og at det kan sees når han har på seg underbukse. så mao trenger han ikke være naken for å se det Kan jo være hun har fått beskjed om å huske noe som er nært penis, noe som normalt skjules av underbukse. Og mulig det er en flekk eller to jenta mener er her eller der der nede *GRØSS*. Forsvaret mener uansett de ikke finnes der jenta mener de er. Pga bildene forsvaret har tatt. ..som visstnok er tatt fra en annen vinkel enn fra aktoratets leger. For en bombe...
Gjest Tullmusa83 Skrevet 22. oktober 2012 #20 Skrevet 22. oktober 2012 Det jeg ikke fatter er at det finnes noen som vil ligge med RØ.. Unnskyld meg, men har noen SETT på han?? Usj.. Jeg tror han er skyldig så det holder, har ikke noe respekt for sånne som han som legger seg etter mindreårige, eller småunger som jeg kaller det.. Han virker utrolig slu men også utrolig dum, virker som om han ikke har innsett alvorligheten i hva han har gjort og at det er galt. Jeg tror faktisk han innbiller seg at han skal kunne komme seg unna hele situasjonen her uten en skramme.. Han er nok desverre smart. Hans opptreden etter at saken sprakk var nok et bevist trekk for å mobbe offeret til stillhet før saken kom opp for retten. Stor applaus til jenta og støtteapperatet rundt henne for å faktisk gjennomgå dette.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #21 Skrevet 22. oktober 2012 ÆÆÆÆÆÆsj.... "Permanent brunt utslett"!! Fytte for en hÆrslig og stakkarslig fyr!!
linniken Skrevet 22. oktober 2012 #22 Skrevet 22. oktober 2012 Her står det om arret: http://www.vg.no/nyh...?artid=10047490 Takk:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #23 Skrevet 22. oktober 2012 ÆÆÆÆÆÆsj.... "Permanent brunt utslett"!! Fytte for en hÆrslig og stakkarslig fyr!! Det kalles sikkert pigmentforandringer da!!! Akkurat det er det vel ikke noe å Æsje over, flere har vel det
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #24 Skrevet 22. oktober 2012 Ingen jente på 15/16år lyver om sånt. Jeg har opplevd omtrent det samme (bare ikke med en kjendis). Så jeg tror fullt på henne! Det er faktisk jenter som lyver om sånt. Det er trist, men det forekommer. En venn av meg opplevde det i forhold til stadatteren sin for noen år siden. (Ja, jeg vet at hun løy og hun har innrømmet det i ettertid)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 22. oktober 2012 #25 Skrevet 22. oktober 2012 Kjenner jeg blir kvalm av hele saken... Håper rettferdigheten skjer fyllest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå