Gå til innhold

Skulle bare slanke meg litt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

takk for det. ja jeg jobber med saken. tenker jo mye frem og tilbake, vil ha hjelp, men litt panikk for å legge på meg.. orker ikke spise alt, men har lyst på så mye likevel. det er vanskelig, men jeg er jo glad jeg ser det selv(det er ingen, som jeg kan huske, som har sagt noe, så så veeldig tynn er jeg nok ikke.) vet jo innerst inne at 47 er lite ifht høyde og det var der jeg våknet litt også, siden jeg ikke var fornøyd med der...

 

Om du får hjelp så får du ikke hjelp til å legge på deg; Du får hjelp til å endre tankemønstret ditt. Og 47 kg er alt for lite uansett hvordan du snur og vender på det. Det er helt fantastisk at du ser selv at du har et problem for da går det faktisk ann å gjøre noe med det. Du blir ikke feit av å få hjelp og heller ikke feit av å spise LITT mere. Du får bare mye mere energi og overskudd. Kroppen din trenger det. Veien du går nå er veldig farlig og hvis du ikke klarer å snu så kommer det til å ende veldig galt snart.

 

Lykke til Anonym. Jeg tror du klarer å snu! :) Klem fra meg!

 

åja, takk for at du skrev det. :) Jeg så for meg at det var litt sånn "legg på deg, så kan vi snakke"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det. ja jeg jobber med saken. tenker jo mye frem og tilbake, vil ha hjelp, men litt panikk for å legge på meg.. orker ikke spise alt, men har lyst på så mye likevel. det er vanskelig, men jeg er jo glad jeg ser det selv(det er ingen, som jeg kan huske, som har sagt noe, så så veeldig tynn er jeg nok ikke.) vet jo innerst inne at 47 er lite ifht høyde og det var der jeg våknet litt også, siden jeg ikke var fornøyd med der...

 

Om du får hjelp så får du ikke hjelp til å legge på deg; Du får hjelp til å endre tankemønstret ditt. Og 47 kg er alt for lite uansett hvordan du snur og vender på det. Det er helt fantastisk at du ser selv at du har et problem for da går det faktisk ann å gjøre noe med det. Du blir ikke feit av å få hjelp og heller ikke feit av å spise LITT mere. Du får bare mye mere energi og overskudd. Kroppen din trenger det. Veien du går nå er veldig farlig og hvis du ikke klarer å snu så kommer det til å ende veldig galt snart.

 

Lykke til Anonym. Jeg tror du klarer å snu! :) Klem fra meg!

 

åja, takk for at du skrev det. :) Jeg så for meg at det var litt sånn "legg på deg, så kan vi snakke"..

 

Det er nok mere "snakk med meg, så kan du legge på deg". Hehe ;)

 

Men ja, du får hjelp til å endre tankemønstret ditt og komme deg ut av den vonde veien, ikke til å legge på deg. Det er utrolig mye god hjelp å hente ute om man oppsøker. Der blir du forstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...