Prinsesse Brødhue Skrevet 17. oktober 2012 #26 Skrevet 17. oktober 2012 Sender en bursdagsklem og en trøsteklem. Du har lov å være trist og lei nå. Lykke til videre med baby og magen.
*pog* Skrevet 17. oktober 2012 #27 Skrevet 17. oktober 2012 Og er vel egentlig bare ute etter trøst og sympati akkurat nå. Fyller 30 i dag (noe som er deprimerende nok i seg selv), er innlagt på Kk, alle gjestene har gått nå for jeg ble så dårlig. Ikke vet vi hvorfor jeg har så vondt heller, så jeg vet ikke når jeg får komme hjem. Har vært her en uke alt. Jeg ville så gjerne at jentene mine skulle bli lenger, men som sagt, jeg hadde vondt og det trenger de ikke å se. Hadde vanskelig for å slippe dem når vi sa hade og måtte kjempe for å holde tårene tilbake. Så nå sitter jeg her, mutters alene, mens tårene triller og det fins ikke noen det er så synd i akkurat nå som det er i meg. Jeg er fult klar over at det finnes de som har det værre, men jeg syns at jeg kan få lov å være litt egosentrisk akkurat i dag. Jeg trenger en klem ( Stor bursdagsklem til deg ! Det er din dag idag og hvis man ikke får ha besøk uten smerter så skal man iallefall ha god samvittighet når man synes synd på seg selv ! Gode tanker din vei fra meg <3 Og en ekstra god varm klem til bare fordi;)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. oktober 2012 #28 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Hurrafordegsomfyllerdittårjadegvilvigratulerealleiringonkringdegvistår ogsenåvivilmarsjerebukkenikkeneiesnuossiringdanselittfordegmedhopp ogsprettogspringønskedegavhjertetallegodetingogsimegsåhvavildumere GRATULERE!! Og god bedring!! Stor klem!! Endret 17. oktober 2012 av UndrendeUllteppe
Pigalopp:-) Skrevet 17. oktober 2012 #29 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer med dagen, snuppa!! :-) 30 er det nye 20, vettu :-) Hilsen en som snart er 40, og som nyter livet - det blir da bare bedre og bedre! Klem :-)
Iiiiik Skrevet 17. oktober 2012 #30 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer med dagen! Alternativet til å bli 30 er verre ;-) Skjønner at du er trist. Det er jo kjipt å være gravid, sykehusinnlagt, måtte tåle å ikke vite og måtte si ha det til barna fordi du har så vondt at de ikke kan være der. Det er kjipt å være full av hormoner og nærtagende helt i utgangspunktet og så kommer bursdagen som en ekstrabelastning. Håper de finner ut hvorfor du har så vondt og at det kan fikses så du kan reise hjem. Når du vel er hjemme håper jeg dine kjære sørger for en skikkelig bursdagsfeiring på etterskudd! Stor klem
Gjest amandine Skrevet 17. oktober 2012 #31 Skrevet 17. oktober 2012 Det blir faktisk bedre senere! Sa hun på 42. Hun som er så sinnsykt glad for å være 42, fordi det var så vidt hun ikke klarte seg forbi 39. Tro meg, alternativet er myye verre! Siden du er gravid skal du ikke se bort fra at det har litt med humørsaken å gjøre, heller! Og kanskje opplever du som jeg gjorde, at i andre enden av dette får du en stor og dyp takknemlighet for bare å være i live, bursdag eller ikke, regn eller sol, sommer eller vinter. Gratulerer med dagen din, god bedring og lykke til! HURRA! Feire alle dager som om de var bursdager!
Gjest sug lut Skrevet 17. oktober 2012 #32 Skrevet 17. oktober 2012 Og er vel egentlig bare ute etter trøst og sympati akkurat nå. Fyller 30 i dag (noe som er deprimerende nok i seg selv), er innlagt på Kk, alle gjestene har gått nå for jeg ble så dårlig. Ikke vet vi hvorfor jeg har så vondt heller, så jeg vet ikke når jeg får komme hjem. Har vært her en uke alt. Jeg ville så gjerne at jentene mine skulle bli lenger, men som sagt, jeg hadde vondt og det trenger de ikke å se. Hadde vanskelig for å slippe dem når vi sa hade og måtte kjempe for å holde tårene tilbake. Så nå sitter jeg her, mutters alene, mens tårene triller og det fins ikke noen det er så synd i akkurat nå som det er i meg. Jeg er fult klar over at det finnes de som har det værre, men jeg syns at jeg kan få lov å være litt egosentrisk akkurat i dag. Jeg trenger en klem ( Neimen stakkar deg, da - sånn skal det jo ikke være! Kanksje ikke så mye å gratulere med dagen for - men likevel, det hører jo med... ønsker deg en bedre morgendag og god bedring!
Gjest Siklerotte Skrevet 17. oktober 2012 #33 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer med dagen, selv om den ikke feires som du hadde håpet, men det får du forhåpentligvis ta igjen neste år! Og god bedring!
Musemorbr / Skrevet 17. oktober 2012 #34 Skrevet 17. oktober 2012 Kjære deg da... Dette var jo ikke bare bare. Men i det minste er du på sykehuset, det tryggeste stedet å være når du først har venter og plager. Ikke vær redd, for det kommer jo til å gå kjempebra med både deg og gutten. Gratulerer med stordagen! Om en ukes tid er jeg også 30. Eller 29 for andre gang da... Prøv å lat som du slettes ikke er på sykehus, men på en fantastisk spa-hotellferie hvor du får frokost på senga og det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå