PintSizedDictator Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Og er vel egentlig bare ute etter trøst og sympati akkurat nå. Fyller 30 i dag (noe som er deprimerende nok i seg selv), er innlagt på Kk, alle gjestene har gått nå for jeg ble så dårlig. Ikke vet vi hvorfor jeg har så vondt heller, så jeg vet ikke når jeg får komme hjem. Har vært her en uke alt. Jeg ville så gjerne at jentene mine skulle bli lenger, men som sagt, jeg hadde vondt og det trenger de ikke å se. Hadde vanskelig for å slippe dem når vi sa hade og måtte kjempe for å holde tårene tilbake. Så nå sitter jeg her, mutters alene, mens tårene triller og det fins ikke noen det er så synd i akkurat nå som det er i meg. Jeg er fult klar over at det finnes de som har det værre, men jeg syns at jeg kan få lov å være litt egosentrisk akkurat i dag. Jeg trenger en klem (
Ennai Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Sender deg mange gode klemmer og ønsker deg gratulerer med dagen!:-D og selvfølgelig god bedring:-)
Audix78 Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Klem til deg! Lov å synes synd på seg selv innimellom. Gratulerer med dagen. Trøst deg med at å bli 30 egentlig ikke er deprimerende i det hele tatt :-) hilsen ei på 34 :-D
Nedstemt Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulere me dagen og god bedring !! Vær trist med god samviitighet
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Sender deg mange bursdagsklemmer og håper du blir bedre snart!!
Mamma4livet Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 Klem til deg! Gratulerer med dagen. Håper du snart får svar på hva som plager deg.
Gidder ikke! Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Huff, ikke noe ålreit! Gratulerer så mye med dagen, og 30 er da bare stas! (Kanskje ikke akkurat nå da) Sender deg masse klemmer og varme tanker :)
Gjest Husfrua Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Stakkar deg!Gratulerer så mye med dagen. Håper at du blir fort frisk,så du kan reise hjem til familien din igjen:-)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 17. oktober 2012 #9 Skrevet 17. oktober 2012 Hipp hurra for deg Jeg er snart i midten av 30-årene, og kan love deg at det ikke er noe å deppe over! Men skjønner veldig godt at du er litt trist og lei nå. Hørtes ikke noe morsomt å både ha vondt og ligge alene på bursdagen din. God bedring!
Gjest Heartbroken Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Sender en kombinert trøste/gratulasjons/god bedring klem. Du har lov å være lei deg, jeg håper det snur snart for deg! De beste ønsker!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Det motsatte av å ikke bli 30 år er myyye verre! Håper det var til litt trøst??? Hvor har du vondt, da? :/ Håper du blir frisk som en fisk snart og at de finner årsaken Jeg har bloggadr. til noen som har det mye verre enn deg - i tilfelle det hjelper å lese? Si fra om du vil ha link Og ja, det er selvsagt lov å synes synd på seg selv innimellom. <3
Himmel og hav Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Her er to store klemmer: en til trøst og en for å gratulere deg med dagen!
Gjest Trulte med to små Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer så mye med dagen! 30 år er ingen alder Jeg ønsker deg god bedring og håper dagene som kommer blir bedre for deg! Sender en klem
PintSizedDictator Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2012 Tusen takk fine damene! <3 Fikk frem et smil ihvertfall. Føles mindre trist når jeg kan øse det ut her I morgen er en ny dag, da føler eg meg sikkert bedre.
PintSizedDictator Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 17. oktober 2012 Det motsatte av å ikke bli 30 år er myyye verre! Håper det var til litt trøst??? Hvor har du vondt, da? :/ Håper du blir frisk som en fisk snart og at de finner årsaken Jeg har bloggadr. til noen som har det mye verre enn deg - i tilfelle det hjelper å lese? Si fra om du vil ha link Og ja, det er selvsagt lov å synes synd på seg selv innimellom. <3 Jeg har kraftige smerter øverst i magen, rett over livmoren. Det er ikke svangerskaprelatert i den forstand at det har noe med babyen å gjøre. Legene, og jeg, tenker at tarmene mine med alle sine arrvev etter 6 tarmslyngoperasjoner, er trange. Og nå med en diger livmor som klemmer dem sammen, så blir det trangere og mat og luft har vanskelig for å passere. Jeg håper dte kun er det for de mulmlet noe om å operere, men det kan de faktisk bare glemme! Da får de vente noen uker til et er trygt å ta ut gutten. Kjenner jeg er litt redd også når jeg tenker på dette :s Og blogger er alltids intressante, men ikke hvid det har med død å gjøre. Da blir jeg enda mer trist
Gjest yrild Skrevet 17. oktober 2012 #16 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Gratulerer med dagen :-) 30 er da kjempegøy!!! Så trist at du har så vondt og at de ikke finner ut av det (må jo nesten være det verste?) Du kan jo velge en dag når du ikke har vondt mer til å feire 30 års dagen. Det synes sikkert både jentene og mannen din er tipp topp! :-) Kjempeklem fra vanlig kjedelig forkjølabihulbetennlsesyndpåmegselvisenga-Yrild ;-) Endret 17. oktober 2012 av yrild
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. oktober 2012 #17 Skrevet 17. oktober 2012 God klem! Gratulerer med dagen og lykke til med fødsel(?), håper at går bra og du snart kan kommer hjem igjen
PintSizedDictator Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #18 Skrevet 17. oktober 2012 Bihulebetennelse er ikek til å spøke med Yrild. Det er vondt D: *trøster* Ja jeg har tenkt å ta feiringen igjen både en og to ganger. En til med familie og en gang til neste år med venner. Og du har rett, det er værst å ikke vite faktisk. Vondtene er så som så, de kan jeg få noe for. Men...det er fælt å se gullene mine gå også :s Småpjuskene mine.... vil holde de fast og koseskvise dem!
PintSizedDictator Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 17. oktober 2012 God klem! Gratulerer med dagen og lykke til med fødsel(?), håper at går bra og du snart kan kommer hjem igjen Ikke fødsel enda. Er bare 30 uker på vei. Han får vente litt! Men takk takk for lykkeønskninger. Det trengs uansett når man er så gammel som jeg
SmellyCat Skrevet 17. oktober 2012 #20 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer med dagen. Stor klem oversendes herved, men ønske om snarlig bedring og at de finner ut hva smertene kommer av. Neste år får du feire hjemme med alle dine kjære rundt deg. KLEM
CaptainHindsight Skrevet 17. oktober 2012 #21 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer og stor klem! Kryp under dyna med en koselig bok og noe varmt å drikke, så kanskje det ikke kjennes så tungt? God bedring iallefall, og ikke tenk på alder! Det er ikke tallet som teller, vet du
*Miss Flua* Skrevet 17. oktober 2012 #22 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer så masse med dagen!! Og masse god bedring, håper du snart kommer hjem til familien din igjen! Stor trøsteklem herfra
Gjest April barn <3 Skrevet 17. oktober 2012 #23 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulere så mye med dagen din :-) Skjønner godt du er lei og savner dine. Kan du ikke gå til nærmeste kiosk og kjøpe akkurat det du har lyst på? Idag har du lov til å kose deg! Go bedringsklem
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. oktober 2012 #24 Skrevet 17. oktober 2012 Mange god-bedrings-og-hurra-for-deg-og-trøste-klemmer sendes til deg! Håper de finner utav det, iallefall sånn at de kan gi deg noe for smertene. Hvis du er i uke 30 er det uansett ikke så lenge til babyen er ute og ting kanskje blir littegrann bedre? *klem*
Popelko Skrevet 17. oktober 2012 #25 Skrevet 17. oktober 2012 Gratulerer med dagen! :-) Ingen skam i å synes synd på seg selv, man må det inninellom! God bedring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå