BellaSuz Skrevet 21. oktober 2012 #26 Skrevet 21. oktober 2012 Vasker aldri sånn kjempegrundig til jul, det er ingen som ser møkka i mørket uansett;-) tar heller en grundig helgevask. Når våren kommer og det blir lysere ute DA vaskes det skikkelig her! Da ser jeg veldig godt selv hvor evt skitten sitter;-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2012 #27 Skrevet 21. oktober 2012 Vasker heller ikke om våren og de fleste jeg kjenner tar storrengjøring i november:) Det er ikke så tidlig å begynne nå. Bruker også vaske slik at jeg er ferdig med alt bortsett fra overflater til advent begynner. Herlig å julepynte et helt rent hus:)) Edit: selvfølgelig vasker jeg om våren, men ikke rundvask på den måten. Bare litt tilleggsinfo siden noen sikkert skulle henge seg opp i det;)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. oktober 2012 #28 Skrevet 21. oktober 2012 HI: Vask nå! Og når du blir ferdig hos deg selv, så kan du gjerne komme hit og ta huset her også! Det trenger litt vask... (Skal få seg en vask også, altså, men det er ikke noe jeg gjør med glede...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå